Sí bé, jo estic esperant per a l'últim alleujament. Com segons Michal ens són d'esperar. Així que realment espero que estarà disponible molt aviat, com estic perdent més i més membres cada dia.
Sí bé, jo estic esperant per a l'últim alleujament. Com segons Michal ens són d'esperar. Així que realment espero que estarà disponible molt aviat, com estic perdent més i més membres cada dia.
També si us plau, tingueu en compte que en l'API de traducció de Google v2 pot posar seus límits de si mateix. Només com Radek escriure - versió més nova de vBET té solució per a l'API bloquejat pel proveïdor - canviar a un altre i si tots els límits s'hi accedeix després dummy traductor Mostra original text. Suposem per alliberar la versió nova d'ahir, però a causa d'assumptes amb internet es va reprogramar (sé que és trivial, però va ser cap setmana, en el viatge i cel. lofana internet no funcionava com suposar que). Aquesta setmana anem a llançar una altra versió que corregeix el problema amb marcatge proveïdors com no disponible massa sovint. Última versió marca com a no disponible en qualsevol error ve de proveïdor de traducció. Això no és necessari - hem descobert que l'API de traducció de Microsoft envia comunica diferents per a temes com "servidor està massa ocupat", "timeout". Per a tals errors no hem de tenir en compte que s'hi accedeix límits. Així pròxim alleujament a arreglar-lo i considerar s'arriba a proveïdor de traducció no disponible només per als missatges especials que diu clarament que limiten.
Respondre la pregunta sobre pagat v2 API de traducció de Google. Si us plau, només cal anar a Administrador CP - > vBET - > proveïdors de traducció i hi ha descripció allà com començar amb l'API de traducció de Google v2 (hi ha enllaç i explicació com aconseguir clau d'API). Tingueu en compte que v2 és pagat per la qual cosa pot considerar per comprovar els límits, potser treure algunes llengües i passar per alt algunes pàgines per fer-lo més barat. Els preus són controlats per Google per la qual cosa no podem canviar-lo.
Necessita més ajuda aquí?![]()
Només espero que serà capaç d'utilitzar la nova versió amb l'API lliure! No tinc un problema amb anar a pagat però google necessita una targeta de crèdit per a allò, viure i treballar a la Xina i no accepten cap targeta de crèdit xinès per al pagament. Així que sóc fotut. Tractar d'obtenir més informació sobre microsoft va pagar l'API, però no podria saber on s'apliquen per a allò.
Les properes versions encara dóna suport l'API de Google Translation v1 (mentre que existeix) i lliure de l'API de traducció de Microsoft (mentre que existeix).
Si tens qüestions sobre pagaments per API de Traducció del Microsoft si us plau pregunta aquí: mtcont@microsoft.com
Segons a la informació que rebem de Microsoft després de 30 març 2012 ningú es veurà obligat a utilitzar versió pagada de Microsoft traducció l'API encara si va a utilitzar només 2 milions caràcters/mes lliure. Això significa que Microsoft serà encara lliure per a aquesta quota. Encara serà necessari l'ús Microsoft Azure mercat:
Necessita més ajuda aquí?Iniciat per Mail from Microsoft
![]()
Durar editat per vBET; 19-10-11 A 21:18.
Gràcies per la informació Michal. Així que la gent sense targeta de crèdit no serà capaç d'utilitzar google o Microsoft. Per tant, vBET serà de cap utilitat per a mi. Això és realment la pitjor notícia que mai!
No estic segur sobre mètodes de pagament de Microsoft ara. I per descomptat no tenim idea Google li afegeix noves formes de pagament - això és fora de la nostra influència. Si us plau demanar a Google per a més mètodes de pagament.
També segons aquesta informació d'un dels nostres usuaris: http://www.vbenterprisetranslator.co...id-ms-api.html
Microsoft té subscripció (no com Google que n'acusa en la mosca) - per la qual cosa ha de ser disponible per a pagar amb molts mètodes. Entenc que Google ha de permetre que per carregar automàticament. Però Microsoft té només una subscripció, per la qual cosa hauria de ser permès de pagar per qualsevol mètode (avançat). Si us plau, només has de comprovar-lo. Anem a anar d'allà després de la propera versió de 4. x vBET. En aquest moment no se sap detalls encara.
Necessita més ajuda aquí?![]()
Només millorava a 4.4.4 i després de 2 minuts I tenen cap proveïdors de traduccions disponibles. Arribat al límit per a google i Microsoft. Bot d'aquests requereixen d'una targeta de crèdit d'anar per al pagament API, si se n va per a una subscripció o no. (Microsoft) Així que ara vBET és de cap ús per a mi, i estic segur que hi ha molts propietaris de fòrum sense targetes de crèdit, o que no es poden permetre traduccions pagats. Això és un malson!!
Si vostè va arribar a límits llavors només has d'esperar fins que estigui disponible una altra vegada. Si us plau fixi's que Microsoft té cada mes i cada hora límit, així si no va arribar al seu límit mensual no obstant això, llavors vostè tindrà noves traduccions aviat (vBET comprova cada 10 minuts fa proveïdor és disponible una altra vegada).
Google té per segur segon límit (no se sap què més).
Tingueu en compte que Microsoft fins i tot després que March 2012 proporcionarà API de franc amb límit mensual de 2 caràcters de milions (Ara és 4). No tenim cap idea ser tallat o no. A aquest moment és sabut que hi hi haurà límit lliure disponible.
Sobre els preus i pagaments mètodes - una vegada més si us plau, contactar amb proveïdors de traducció - què s'espera que fer al respecte?...: /
Anem a afegir suport per a més APIs quan sigui possible. Encara tenim cap influència en termes dels proveïdors de traducció de partit 3. Si us plau dirigir problemes directament a llocs on els pot ser resolt.
Durar editat per vBET; 21-10-11 A 03:04.
No estic culpant a vostè per a aquest Michal, sé que no és culpa teva. Els fets són només que no serà capaç d'utilitzar vBET amb API lliure! El meu fòrum és massa gran, i els límits s'hi accedeix dins de 30 segons. Així què bo que fa jo? I ja en contacte amb els proveïdors de traducció. No hi ha cap altra manera de pagar. TAN una altra vegada, no la culpa, però deixa vBET obsolet per a grans fòrums.(Si no té una targeta de crèdit) I això és un fet!Sobre els preus i pagaments mètodes - una vegada més si us plau, contactar amb proveïdors de traducció - què s'espera que fer al respecte?...: /
Anem a afegir suport per a més APIs quan sigui possible. Encara tenim cap influència en termes dels proveïdors de traducció de partit 3. Si us plau dirigir problemes directament a llocs on els pot ser resolt.
Mentre es pot quedar si us plau amb vBET - estem buscant a uns altres proveïdors de traducció, mercat està canviant tot el temps...
També - si vostè no està utilitzant Google v1 ja si us plau, apagar memòria cau de neteja. Deixi'l amagatall de farcit cap amunt de. Sé que vostè té gran fòrum, però suposant que el té en memòria cau potser límits lliures serà suficient per cobrir els missatges nous. També pot posar vBET d'ignorar algunes pàgines que es considera que no són importants per a la traducció. Per exemple - canals RSS estan canviant tot el temps. Potser li donarà cap amunt de les traduccions a l'arxiu... Potser un altre llocs...
En breu - us animem a considerar com encara utilitzar vBET amb noves limitacions posar per proveïdors de traducció de partit 3. I una altra vegada - volen donar suport a més.
Necessita més ajuda aquí? O pot posem l'assumpte com el resolia?