Funciona l'opció de MS perquè tavenger5?
Funciona l'opció de MS perquè tavenger5?
També, igual que em va passar quan em va permetre MS Translate. El servidor no està fent una connexió i fora de temps.
És una pèrdua de temps de tota manera, el límit de 4 milions de caràcters MS és d'un mes.
Quan em va permetre v2 google i utilitza 4 milions de caràcters en uns 15 minuts.
Fins i tot si jo volia de pagar $ 1000 per 50 caràcters (màxim per mes) de Google, aneu al seu ús en dies.
Aquest MOD és mort, llevat que VBET pot trobar un camí lliure perquè continuï.
No hi ha límit de 50 llicències CAL per minut MS froms, també en aquest moment si no utilitzeu l'API de Google v1 no hi ha temps de memòria cau per viure límit.
Quant al problema, si us plau descrigui, que al seu torn en l'API de Microsoft, i no va funcionar, si us plau assegureu-vos que es VBET configurar correctament, i si vostè està segur que si us plau PM l'accés al seu servidor / adminco, podria comprovar que en el lloc
Et suggereixo que llegeixis aquí:
Traducció API límits d'ús (AJAX)
4 milions de caràcters d'un mes / 400K una hora no és suficient.
Li he explicat el meu problema, com ha tavenger5 que té la mateixa qüestió.
Quan s'habilita l'opció MS, em surt error 500 de servidor quan traduir una pàgina en el navegador.
No és necessari que les dades del meu servidor de PM, si té el problema també s'ha de mostrar en el fòrum de prova.
Sense tenir en compte, és una pèrdua de temps, aquest mod no pot treballar ara Google es va pagar.
Ningú pot permetre el luxe de pagar $ 1000'sa mes, i les opcions lliures que els límits de baixa.
És un fàstic, però això està mort llevat que es pugui trobar una solució, millor que els actuals.
Aficionats de viatge
Durar editat per Snake; 24-10-12 A 20:36.
Sí que ho he llegit i no es diu clarament que no existeix un límit de 50 llicències CAL p / m, també 500 qüestió d'error no es va presentar en el meu fòrum de prova.
Però si us plau tracta aquesta solució: trobar si hi ha a l'arrel del seu fòrum d'aquesta carpeta
vbet_translation_options
Durar editat per r.dziadusz; 29-09-11 A 10:53.
4 milions de caràcters d'un mes / 400K una hora - és el que he dit també.
Jo calculo un fòrum fil 10.000 posseeix prop de 450 milions de caràcters.
Així que tenir 112 mesos a través de MS o el cost $ 9000 a través de Google v2.
Creus que això està bé?
****************************-
He buscat la carpeta. No existeix en l'arrel o / fòrums /
Durar editat per Snake; 29-09-11 A 10:57.
Sí, estem treballant la manera de resoldre el problema de límit, també les dades en memòria cau es redueixi la quantitat de la traducció.
No obstant això, 500 problema d'error, si us plau, llegeixi atentament aquest post: VBET 05/03 relase
I prestar atenció al fet que és necessari pujar vbet_translation_options arran del seu fòrum, sense que això de la EM no es va treballar, i hi haurà una gran quantitat de traduccions és la manca
Per descomptat, les dades en memòria cau reduirà traduccions.
Sinó un fòrum fil 10.000 es 100 + MESOS totalment a la memòria cau.
Això és més de 8 ANYS!
LOL.
Com ja he dit que estem treballant en idees que puguin ajudar-nos a millorar els nostres productes cada dia, El problema és que encara hi ha?