Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: PhotoPost i externs vb per VBET

  1. #1
    Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    53

    Default PhotoPost i externs vb per VBET

    l'exterior el vb per VBET funciona bé ..

    No obstant això hi ha un problema amb PhotoPost. si o utilitzeu PhotoPost al PP el mateix amb VB i VBET i base de dades diferent, els plugins de mostrar les fotografies en vba_cmps donar errors en les pàgines traduïdes només

    això és des de l'arxiu de PP, per exemple.

    / / $ Link = mysql_connect ("localhost", "$ dbuserid", "$ dbuserpassword") or die ("No em puc connectar a la base de dades. ');
    / / Mysql_select_db ("pp_database") or die ("No s'ha pogut seleccionar la base de dades PhotoPost");

    l'error és com vbet_pp_photos no existeix. encara que no es mostra això amb la normal lang

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Si us plau, URL exacta a la pàgina amb l'error - que hem de comprovar la sortida HTML. Què passa quan VBET està utilitzant DB externs o no importa? A més, si us plau donar el missatge d'error exacte.

  3. #3
    Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    53

    Default

    quan el canvi o VBET memòria cau db externa, els scripts d'obtenir les dades de base de dades PhotoPost (que és el valor per defecte vb db) assumeixen que el PP està en VBET db. NOMÉS en vb externa db, potser VBET no té res a veure amb això i jo podria haver de modificar la línia de dalt en els guions per reflectir sempre la base de dades vb.

    Advertència: mysql_fetch_row (): subministrat argument no és un recurs vàlid del resultat de MySQL a / home / ... / public_html / àlbums / inc_features_cmps.php on line 67
    "Xxx_vbet.pp_photos" La taula no existeix


    PHP Code:
    // If you have placed PhotoPost into a seperate database, you will need to
    // uncomment these lines to connect to the PhotoPost database. It is suggested
    // that you install PP into the same database as vB for better performance.
    //
    // If you use the same userid/password to access both databases, you don't need to
    // uncomment the mysql_connect - this is only if you require different ids to access
    // the PhotoPost database.
    //
    //$link = mysql_connect ("localhost", "$dbuserid", "$dbuserpassword") or die('I cannot connect to the database.');
    //mysql_select_db ("pp_database")or die("Could not select photopost database");

    // Number of photos to display
    $num_display 5

  4. #4
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Si això passa només quan VBET extern DB s'encén, el més probable és que tenim un conflicte aquí. Si us plau, em PM l'administrador CP i els detalls d'accés FTP, i l'adreça exacta on puc veure el tema. El comprovaré i resoldre'l en el lloc (no tenim PhotoPost en el nostre entorn de proves). Tingueu en compte que el vaig a veure demà, perquè ara ja és tard al nostre país - l'esperança que està bé per a vostè.
    Durar editat per vBET; 16-09-11 A 22:33.

  5. #5
    Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

    Default

    No hi ha resposta, consideri resolt, si vostè té alguna pregunta sobre aquest tema, si us plau preguntar, vaig a obrir de nou, per a qualsevol altra qüestió si us plau, nou tema obert

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •