Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: Només clar sobre el cost i l'API de MS

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3

Default Només clar sobre el cost i l'API de MS

Llavors, quant és en realitat?

Jo veig la marca de 99 dòlars
    He vist la marca lliure per # 135
    Però la forma a la cistella de obres que els anuncis els dos junts.

És realment més de $ 200 per a la marca de forma gratuïta. I també m'agradaria més informació sobre l'API de Microsoft i la forma d'aconseguir un.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Llicència normal costa $ 90. Comprar aquest que tenen totes les característiques VBET.
    La marca és lliure de llicència addicional i és un cost addicional de $ 135. Aquesta llicència li permet eliminar vincle de crèdit.
    Si vostè vol tenir llicències de cabina, llavors el cost és la suma dels dos.

Microsoft traducció API ja està suportat en VBET 4.x (aviat estarà en vBET3.x) pel que ha de treballar en el fòrum just després d'instal lar vBET4.x
    Microsoft traducció API és compatible amb 35 idiomes en aquest moment - per més informació si us plau visiteu les pàgines de Microsoft.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3

Em vaig adonar que la traducció de Microsoft va a un servei de pagament també en Thewes API. Els usuaris només se'ls permet una certa quantitat de pàgines traduïdes de forma gratuïta. Què passa quan el màxim s'assoleix. Fa VBET simplement deixar de traduir o??

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hem de comprovar en la informació detallada sobre API de Microsoft va pagar traducció, quan s'inicia, els límits i així successivament.

Bàsicament - VBET demanar API externa per a la traducció. Pel que han d'estar disponibles per obtenir la traducció d'aquesta API. Si l'API li donarà cap resposta, llavors vostè no tindrà traducció - text buides en aquests llocs. Així que sí, bàsicament, quan VBET API externa es nega a donar-li VBET traducció no l'hi proporcioni al seu fòrum. Tingueu en compte que en aquest moment vBET4.x suporta 3 API de traducció:
    - Google Translation API v1
    - Google Translation API v2
    - Microsoft traducció API

Així que vostè pot triar la que voleu utilitzar. I es pot utilitzar també un pagament - Configuració VBET permet establir claus necessaris per a Google Translation API v2.

Per favor nota que fàcilment podem afegir més traducció API a vBET. Així que si saps alguns altra traducció API (lliure o no) - per favor donar-nos informació i si els seus Termes de Servei permeten per allò (fer material legal únic) llavors afegirem dins vBET suport per tal API

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2011
    Missatges
    2

Corregeix-me si m'equivoco, però a partir de el que he llegit l'API de Google v2 cobrarà $ 20/1million caràcters traduïts. Així que dir que si una pàgina web típica havia 80chars/line, de 66 línies / pàgina, seria 5280 caràcters. 1000000 / 5280 = 189pages del text traduït per $ 20. (~ 10cents/page) indignant, especialment si vostè té centenars d'aranyes rastreig del seu lloc web les sol licituds de traducció.
    Durar editat per adwade; 24-09-11 A 05:30.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •