Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: Massa idiomes = dolent?

  1. #1
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

    Default Massa idiomes = dolent?

    Durant la migració de Google a l'API de Microsoft, vaig haver de desactivar 13 idiomes en el meu fòrum, afortunadament, aquestes llengües no eren molt populars entre els nostres visitants. Això representa un total de pàgines vistes de 50k, en comparació amb gairebé 500 mil pàgines vistes de les altres llengües combinades.

    Després de la desactivació de aquests idiomes, immediatament observat dues coses en Google Webmaster Tools:
    • 1. El nombre de pàgines rastrejades al dia gairebé s'ha duplicat
    • 2. La mitjana de temps de rastreig reduït a la meitat.


    Jo tinc un de dos possibles explicacions per això: o bé l'API de Google és més lenta, o tenir massa idiomes, simplement fracassa i s'allunya de la indexació del contingut del seu lloc principal. Pensaments?

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Crec que la principal causa és el nombre de sol licitud d'API de traducció. Si el sistema té molt dels API de traducció pot ser que la resposta més lenta. Per això, en insinuacions nostre exercici aconsellem dissable alguns idiomes des del principi. quan la memòria cau s'omplirà llavors vostè pot afegir més traduccions de tant en tant. Atès que la majoria s'emmagatzema a la memòria cau ja que estarà bé. A més, si alguns API trnaslation té limitacions que no frenarà els

  3. #3
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

    Default

    Al principi (fa gairebé 2 anys!) Que en realitat només hi havia un subconjunt dels idiomes actius, però a mesura que passava el temps em va acabar permetent a tots. Suposo que això va fer més mal que bé!

    Lamentablement, el nostre lloc té tant trànsit que és realista només memòria cau de fins a 4 dies després de traduccions (=> 10 Gb). Potser tenir una per separat "servidor de memòria cau", amb diversos centenars de gigues de dades de la memòria cau seria una millor solució permanent, ja que una vegada que Google tanca la seva API crec que anem a confiar molt més en memòria cau (veure el meu fil recent d'un altre tipus).

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •