Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 8 de 8

Tema: Execució de memòria cau de convidats d'un CDN?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Default Execució de memòria cau de convidats d'un CDN?

M'he adonat que hi ha literalment milions d'arxius que es creen en la memòria cau d'arxius de convidats. Em preguntava si valdria la pena atendre aquests arxius fora d'un CDN per estalviar una mica d'ample de banda a la web. ¿Hi hauria una manera fàcil de fer això?

Actualment estic fent servir una galleda MAX CDN. No cal carregar els arxius de memòria cau de convidat a la CDN, ja que és un mirall, però això seria una bona característica extra que en lloc de només reflex de tot.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Tingueu en compte que la memòria cau Convidat serveix complet els arxius de memòria cau només als usuaris que no estiguin connectats polz Per tant abans que el fitxer es transmet primer que hem de reconèixer quin usuari està connectat en el sistema real. També cal assegurar-se que tots els arxius generats estan arribant a un addicional. Tingueu en compte que les pàgines importants en el temps predeterminat de memòria cau de viure és a 1 hora. I en cas que reconeixen que alguna pàgina s'emmagatzema llavors vostè ha de redirigir allà d'alguna manera interna (no pot ser pel navegador, en cas contrari Google es tornarà boig) en lloc de la transmissió del fòrum real. pel que pot haver alguns problemes. Sobretot que no reconeix VBET memòria cau és efectiva per l'arxiu de metadades, el que se suposa que el fitxer existeix en el sistema de fitxers local en aquest moment (encara podria fitxer buit només per mantenir les metadades).

No sé els detalls de la CDN - pot proporcionar un enllaç a la pàgina amb informació addicional sobre això? En aquest moment no tinc coneixement enought dir exactament com fer-ho.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

El CDN que jo faig servir és aquí: CDN - Content Delivery Network de Serveis MaxCDN

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Com veig que això és per al contingut estàtic. Memòria cau hoste no és estàtica:
    1. S'utilitza només per als hostes
    2. Que s'actualitza molt sovint (per defecte un cop per hora)

Li suggereixo que faci la pregunta a MaxCDN sobre les limitacions i la possibilitat d'utilitzar en aquest cas.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

El seu servei pot ser utilitzat com un dipòsit d'arxiu, el mecanisme només ha de ser-hi per carregar i descarregar del seu 'drive'. Una cosa així com Amazon S3 pot ser una opció millor per això, ja que no necessàriament ha de ser distribuït a diferents servidors. Crec que el principal és que la memòria cau de convidats ocupa tant espai al meu servidor que s'està tornant més car de còpia de seguretat de tot. Només la carpeta de Rússia va ser 23 GB abans de netejar-la.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Es pot ometre el directori memòria cau durant còpia de seguretat o desactivar la memòria cau de Visitant per algunes pàgines. Una cosa per alguna cosa - s'utilitza més el disc dur (que és barat), i gràcies que menys memòria i CPU. Convidat memòria cau memòria cau total de sortida d'HTML - és per això que és car en l'espai del disc dur, i és per això que és tan gran per al CPU i la memòria.

Sobre la seva emmagatzematge en servidors fora - que no el suporten en aquests moments. Ens pot ajudar a donar pistes sobre com funciona ara i on buscar, si vols fer la modificació.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Suposo que la raó principal per voler guardar les coses en un CDN és la velocitat (el servidor estarà més prop de l'usuari), i quan els arxius que s'emmagatzemen com en el meu sistema d'arxius que van a les unitats de còpia de seguretat, que pot ser car, especialment quan es va a emmagatzemar gigues d'arxius que vostè no necessita una còpia de seguretat.
    Durar editat per tavenger5; 22-09-11 A 23:11.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Per a la seva informació abans de començar a esborrar les carpetes de memòria cau la carpeta vbet_guestcache es més de 280g. Això és un munt d'espai per a una aplicació que es va prenent. Per no parlar que només tinc 10 traduccions habilitat.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •