Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: Millorar el seguiment Url: enllaços interns sempre implícita en el llenguatge

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

Default Millorar el seguiment Url: enllaços interns sempre implícita en el llenguatge

Li agrairia una opció per filtrar tots els enllaços interns publicats pels usuaris en el fòrum, pel que qualsevol informació en l'idioma url podria ser retallat.
    Que podrien millorar la configuració de seguiment d'URL, com la visualització de selecció d'idioma no es veuria alterada mentre es navega a través dels enllaços interns en el fòrum.

Actualment en el meu fòrum de navegar amb el seguiment de url és impredictible, com fer clic a qualsevol enllaç intern de configuració fa que el llenguatge està alterat.
    Navegant sense ell no funciona de tota manera, com sempre van al llenguatge implícit del fòrum a cada pàgina.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Pot filtrar els enllaços que desitja no es tradueixi en absolut. Però no té sentit per el fòrum sencer. No entén clarament el que vols dir. Vols dir un enllaç inclòs en el post escrit per l'usuari? Així que si puc afegir aquí enllaç en aquest post no estarà actiu per al seguiment de la traducció - a la dreta?
    No veig com es millora el seguiment d'URL. En aquest moment tots els enllaços fòrum es realitza un seguiment. Si algú està en la traducció al polonès que li agradaria anar a la pàgina polonesa després de clic a l'enllaç que en el seu lloc i així és com funciona ara mateix. Per què començar en la traducció polonesa i va després de la versió en Anglès clic a l'enllaç seria una millora aquí? Es obligaria als usuaris fer clic bandera polonesa i una altra després de cada canvi de pàgina ...

Si us plau expliqui el que vol dir amb accés a adreces URL impredictible? Que ha de ser predictible - si vostè pensa que té alguna funcionalitat mal si us plau, obriu nou informe d'errors per a aquest problema. En fer clic a l'enllaç ha d'anar a la pàgina en el mateix idioma que s'estava veient en aquest moment. Pot forçar redireccions a la llengua de l'usuari per les opcions de VBET si vols, però per defecte VBET no farà cap redireccionament idioma - només es mantindrà el llenguatge realment veure durant pàgina saltar.

Poc: No entenc clarament sol.licitud i el seu propòsit. Si us plau, descrigui més.

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

El meu usuari no té idioma seleccionat en el perfil
    El meu idioma per defecte és el fòrum espanyol
    El meu fòrum s'ha activat el seguiment d'URL

Si faig clic a un enllaç intern publicat per algun usuari de la llengua català:
    http://www.sexomercadobcn.com/follar-catala-t166.html?language=ca # post1035
    (Http: / / www.sexomercadobcn.com/pruebas-t22469-i12.html # post419302)

El meu usuari canvia la manera de visualització al català. Vull dir que no puc mantenir la meva manera de visualització d'idioma per defecte espanyol.

Em refereixo a usuaris de filtrat publicat els enllaços interns a http://www.sexomercadobcn.com/follar-catala-t166.html # post1035 evitaria aquest problema.
    Durar editat per forosmb; 18-08-11 A 13:12.

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

No puc undestand aquest (AdminCP):

Redirigir al llenguatge de l'usuari
    Si aquesta opció s'estableix a continuació, l'usuari serà redirigit a la pàgina traduïda d'acord amb la seva configuració d'idioma del navegador. Redirecció només passarà al començament del nou període de sessions (el client ha de tenir habilitades les galetes o es redirigeix ser cada vegada). Vostè pot optar per la força o la redirecció a la pregunta a l'usuari què vol ser redirigit.
    L'usuari pot seleccionar:
    1) una bandera a la barra de navegació (menú de banderes, la selecció emmagatzemada en galetes, suposo)
    2) una llengua en el seu perfil d'usuari de selecció (emmagatzemada en la taula d'usuari DB)

Però vostè descriu que li redirigirà a configuració d'idioma del navegador (És un error?).

Configuració del navegador és el mateix que el menú barra de navegació?

Són aquests 3 l'única manera del seu producte busca les preferències d'idioma de l'usuari?
    Durar editat per forosmb; 18-08-11 A 13:23.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No puc veure el tema - que només es permet als usuaris del registrador. Tal com jo entenc l'enllaç al post que ja inclou el codi del llenguatge. Tingueu en compte que el seguiment de traducció només funciona per als enllaços que no estiguin ja internacionalitzat. Així que si l'enllaç ja inclou el codi d'idioma, i després el seguiment de traducció no es sumarà un altre (no té sentit).

En aquest moment, si no ho volen, llavors s'ha d'editar després manualment i eliminar el paràmetre del llenguatge / codi de la URL. Llavors tot el món en guaret l'enllaç en el seu idioma de visualització real.

Segons tinc entès que li agradaria tenir el codi d'idioma automàticament eliminat d'URL inclosa en el nou lloc. És correcte?

Sobre obligar a redirigir. Si us plau, mantingui un fil per un problema. Anem a perdre el contrari. Aquest fil és sobre el seguiment d'URL. Si us plau, obriu nou fil per a la nova edició.

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

Segons tinc entès que li agradaria tenir el codi d'idioma automàticament eliminat d'URL inclosa en el nou lloc. És correcte?
    Sí, això és tot.
    Si més no una opció per obtenir AdminCP activar-lo.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

OK - va acceptar. Ha de ser inclòs en la versió següent vBET4.x

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges