Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Com editar una traducció?

Prohibit
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3

Default Com editar una traducció?

Hola.

Gràcies pel plugin, l'instal per a un client i és realment impressionant! Tinc dues preguntes, però:

1. Hi ha una manera de treure els gràfics de la bandera, però mantenir l'idioma de la traducció / al menú de selecció? Socis dels meus clients són majoritàriament a les Amèriques i Àfrica, en lloc d'Europa, de manera que les banderes no són gaire aplicables.

2. Una vegada que publiquem (per exemple en anglès) i el missatge traduït és, com editar la traducció, per exemple per corregir un error de traducció? Quan veiem en un segon idioma (per exemple, espanyol), fent clic a Edita encara li dóna el lloc anglès.

Gràcies!

Prohibit
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3

Seguiments a # 2: Si editeu el missatge en l'idioma original, és VBET tornar a traduir el missatge?

I si vostè no pot modificar la (en el meu exemple, en espanyol) la traducció, però respondre missatges en el fòrum en espanyol amb les correccions, es pot prevenir * que la teva resposta sigui traduïda a altres idiomes (en aquest exemple, Anglès) ?

Gràcies!

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Yahoraenespanol View Post
    Hola.

Gràcies pel plugin, l'instal per a un client i és realment impressionant! Tinc dues preguntes, però:

1. Hi ha una manera de treure els gràfics de la bandera, però mantenir l'idioma de la traducció / al menú de selecció? Socis dels meus clients són majoritàriament a les Amèriques i Àfrica, en lloc d'Europa, de manera que les banderes no són gaire aplicables.

2. Una vegada que publiquem (per exemple en anglès) i el missatge traduït és, com editar la traducció, per exemple per corregir un error de traducció? Quan veiem en un segon idioma (per exemple, espanyol), fent clic a Edita encara li dóna el lloc anglès.

Gràcies!
    1. En aquest moment, la generació de les banderes està codificada. Si utilitzeu solament el menú desplegable que podria canviar les banderes d'imatges buides (1x1 píxel transparent) perquè aquells no seria visible. També vostè pot anar sempre en el codi i canviar-lo, però en aquest cas vostè haurà de gestionar això després de cada actualització.

2. No es permet canviar qualsevol traducció - això és TOS de Google i que no són compatibles amb les funcions que es trenca Condicions d'ús de Google. Em sap greu ... Si canviarà TOS anem a donar suport aquesta funcionalitat. En aquest moment, seria trencar les regles de Google.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Yahoraenespanol View Post
    Seguiments a # 2: Si editeu el missatge en l'idioma original, és VBET tornar a traduir el missatge?

I si vostè no pot modificar la (en el meu exemple, en espanyol) la traducció, però respondre missatges en el fòrum en espanyol amb les correccions, es pot prevenir * que la teva resposta sigui traduïda a altres idiomes (en aquest exemple, Anglès) ?

Gràcies!
    vBET sempre et dóna traducció de contingut reial de pals. Si canvis de pal llavors canvis de traducció - te'l pot comprovar

Si vostè Envia ordres, llavors pot ser vist sempre en tots els idiomes. Tingueu en compte que sempre es pot veure el missatge original (simplement feu clic a la fletxa cap avall) i si jo està buscant en la traducció en el llenguatge mateix missatge, només el text original es mostra marcat que no es va traduir, doncs ja està en aquest idioma - que També es pot comprovar

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •