Hola. No me'n recordo d'eliminar les regles de Matías en les nostres instruccions, perquè no està a les nostres instruccions i que mai se li va demanar que ho faci. Que es va encarregar d'eliminar les velles regles VBET (de la versió gratuïta) i posar noves regles VBET (a partir de la versió completa) en el lloc apropiat. No ha de treure les regles de vbseo.php. Ho sento si les meves instruccions anteriors, no estava clar.
També l'eliminació de normes Matías no li farà mal al seu fòrum, perquè les regles són VBET abans vBSEO normes i aquestes són les mateixes regles (només per a arxius diferents), de manera vBSEO regles no estan actius tota manera.
Sobre / fòrums / fòrums d'emissió:
1. Vostè té mal primeres 2 regles VBET - s'estableix que / fòrum en lloc de / fòrums - si us plau corregir aquest
2. Si encara no funciona si us plau corrent aquesta línia en el seu arxiu htaccess.:
3. Si segueix sense funcionar - si us plau, em PM accedir als detalls de la teva Admin CP, CP Matías, FTP - Vaig a comprovar que en el seu lloc.RewriteBase / fòrums /