Matías 06/03
vBulletin 3.6.8
VBET 2.3.x
Matías mapa

He instal lat la versió gratuïta d'una prova i he trobat la traducció funciona molt bé!

No obstant això, no és un problema important a la URL:

El meu lloc és un lloc de xarxes socials (xxx.com URL) integrat amb un fòrum vBulletin v3.6.8 (xxx.com URL / fòrums).

. Després d'instal lar VBET i els canvis realitzats arran del fòrum htaccess, em vaig trobar amb un problema - una vegada que tria una traducció, no puc tornar a xxx.com xxx.com com totes les adreces URL es converteix ara en el xxx.com / fòrums.

Per exemple URL xxx.com / index.php? Pàgina de música = ara es converteix en xxx.com / fòrums / index.php? Page = música i per tant, la part de xarxes socials d'aquest lloc és completament trencat, com totes les URL que es redireccionen als fòrums: vBulletin.

I, la URL del fòrum, que va ser xxx.com / fòrums, no es converteix en xxx.com / fòrums / fòrums.

Si desactiveu el seguiment d'URL, problema anterior s'ha anat, però la traducció automàtica també s'atura, que no és el que vull.

Poso / fòrums com a paràmetre Directori de fòrums en els entorns VBET, i vaig seguir les instruccions per al canvi. Htaccess per als usuaris de Matías.

Què m'estic perdent?