Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: VBET esborrar - Rastrejar error 100,000

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    8

Default VBET esborrar - Rastrejar error 100,000

Jo he fet servir fa un any per un vBET3 poc temps. La meva adreça és: MUHAKEME.NET FORUMU. Un any vaig aconseguir "errors de rastreig" de google. El meu muhakeme.net té errors de rastreig en més de cent mil pàgines perquè vBET producte URL. He tingut mals punts de penalització i google ara. També he escrit al google suport i deien a causa dels milers de "rastrejar error" en més de 100 pàgines això podria passar.

He eliminat el producte de la meva FTP. De vegades em miro "En línia" i veig que Google està buscant les meves pàgines antigues traduïdes.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola, veig la vostra llicència és caducada així que suposo utilitzaves vell vBET versió. Per favor nota aquell vbet3.x té de fet 0 (zero) insectes oberts

Així que si vols utilitzar vBET sense l'emet és sempre camí millor per utilitzar versió més tardana quins han corregit insectes vells Vostè pot renovar la seva llicència i obtenir l'última versió. Tingueu en compte que renovar costa només $ 30. Vostè pot renovar en la seva secció de descàrregues.

També tingui en compte per al futur - li oferim suport tècnic gratuït. Així que millor és escriure quan tens algun problema, en lloc de prendre accions que li va fer un altre temes.

Sobre problema real - Google busca pàgines d'edat. Si us plau, només ha d'afegir la regla adequada que tornarà a dirigir peticions a la pàgina principal del fòrum. Google deixarà de buscar després d'un temps (que li dirà que les pàgines es mouen).

Si us plau, donar-nos exemples dels vincles existents no - anem a escriure la regla adequada
    Durar editat per vBET; 18-07-11 A 11:58.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No hi ha resposta - considerat el suport no és necessari. Si us plau escrigui aquí en cas que encara necessiten suport en aquest cas.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •