Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast
Resultats 11 a 20 de 21

Tema: Com configurar un botó d'editor de BBCode producte?

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

Vaig a detall una definició de la modificació de codificació que necessito i m'agradaria que el pressupost per a això.

No es tracta només de traducció entre dos idiomes evitar: Consisteix en una nova configuració de visualització disponibles (no es tradueixen en espanyol i català) com la manera implícit per al fòrum.

Ha de ser complementat per una forma de marcar els missatges actuals català, d'alguna manera automatitzada (consulta google reunits ¿?) Abans d'autodetecció es reactiva.

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

Admeto Java-original-versió en mode de visualització és molt adequat per al nostre context bilingüe.

Jo no l'havia provat fins ara que jo tot i que només estava previst per a l'exercici de SEO.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Veig dos missatges abans que vostè està demanant ajuda, però en l'últim que va escriure que la solució actual és adequat. Així que suposant que - vostè necessita més ajuda aquí o que ja està bé? Aneu a fer - el que vostè necessita?

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

Relacionats amb el tema d'aquest fil, segueixo pensant que un botó en l'editor per automatitzar la inserció BBCode per membres del personal seria genial.

Pel que fa al meu fòrum concret, vaig a detall les meves necessitats com un projecte en un altre fil.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Llavors, podem considerar aquesta tancat, o encara una mica d'ajuda necessita aquí?

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

No són possibles solucions simples per al problema que té:
    1. Activar la detecció automàtica d'idioma (opcions VBET en Admin CP) - els usuaris només s'escriuen missatges i VBET l'opacitat en lang BBCode automàticament
    2. Obligar als usuaris crear el seu propi idioma per defecte (també l'opció de VBET) - quan l'usuari ha establert el seu idioma per defecte que l'idioma de fòrum VBET després afegir automàticament a l'opció d'editor BBCode (no com el botó, però com botó de ràdio - emboliqui en un llenguatge o no) - es pot veure com funciona, fins i tot en el nostre fòrum - acaba d'establir l'idioma per defecte perquè no sigui Anglès (ús Panell de Control).
    Les dues opcions no són les ideals per a la meva necessitat.
    Que anava a necessitar com un membre del personal per tenir una forma d'alterar l'ajust d'idioma dels missatges en un sol clic.

Potser aquesta no és la solució de problemes, ho reconec. Pot moure a les propostes de característiques si està d'acord.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

OK, però per a què necessito això? He d'esbrinar el que realment es necessita. Vostè ja ha obert una altra característica petició per crear eines senzilles que envolten tots els missatges ja creats apropiadament en lang BBCode. Així que si vostè va a tenir aquest una continuació, tots els missatges antics s'embolica. A més, si la detecció automàtica d'idioma està activada, tots els nous missatges entrants s'embolicarà adequadament (amb excepcions en les que Google no va a reconèixer l'idioma). Així que en aquest cas, el que per aquest botó? Si us plau, introdueixi l'escenari complet com creu que es va a treballar. Tinc entès que vostè vol tenir el botó, però jo realment no entenc la necessitat i no estic segur és que ja està cobert per la seva sol licitud d'una altra característica. Sobretot que va escriure ara que aquest botó és per membre del personal per tal que ara entenc que és per a la correcció dels missatges que no estan embolicats en lang BBCode adequadament. Si us plau, corregeixin si m'entén malament.

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

Fins i tot amb la detecció automàtica del permès, m'agradaria oferir als usuaris una forma senzilla per a indicar que estan escrivint en català, ja que escriure en espanyol i en català al fòrum.

Si la detecció automàtica funciona al 100% no és una necessitat, però crec que és una petició molt simple i és més versàtil per als bilingües que el botó d'opció: BBCode / no BBCode

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Acceptar així. Jo estava perdut, perquè en el missatge anterior, he vist que no és per als membres del personal de tots els membres. Així que jo no estava segur del del que realment hauria d'existir.

Ara entenc (ho sento si ho va escriure abans i va haver de repetir).

La seva sol.licitud és massa únic per al fòrum en particular per ser inclòs en la versió oficial. Així que no la vagi a incloure en VBET. Sobretot que amb la detecció automàtica habilitada no és realment necessari i com va dir Albert Einstein "haurien de ser les coses el més simple possible, però no més senzill". Creiem que donant aquest botó només confondrà als usuaris que pensen que han de fer clic en el cas de l'escriptura en català. I això disminueix la facilitat d'ús del fòrum. Solucions més simples - com acaba d'escriure el que vulguis i deixar que el sistema d'atenció sobre la resta - són millors per als usuaris en la nostra opinió.

No obstant això, nosaltres t'ajudem a afegir el botó de tals.
    Com he escrit ja que serà fàcil si s'utilitza ja la funcionalitat existent i només canviar l'aspecte de la mateixa. Així VBET ja sap com embolicar en lang BBCode, d'acord amb l'aportació addicional d'editor. Tot el que necessites és canviar l'aspecte de la mateixa (que tenen un botó de ràdio, només vol botó) i inclouen sempre (s'inclou en el cas particular).
    Per tant - que ja sap com afegir el botó, com mostra la imatge inclouen en primer post. El que també necessitem és:
    1. inclou camp ocult:
    Code:
    <input id="vbet_addbbcodes" type="hidden" name="vbet_postInLanguage" value="0">
    2. Inclouen simples Java Script que establirà allà català codi (no provat):
    Code:
     <script language="javascript">
    function vbet_setCatalan(){
    document.getElementById("vbet_addbbcodes").setAttribute("value", "ca");
    return false;
    }
    </script>
    Tingueu en compte que es poden fer més complex per permetre armar / desarmar el botó
    3. Executar la funció Java Script quan es prem el botó. Així, en el botó afegir:
    Code:
     onClick="vbet_setCatalan()"
    Si vostè no vol fer la funció més complexa (que serà capaç també de valor unset) llavors només pot establir cos de la funció en l'atribut onClick i no inclouen l'escriptura de Java com funciona en absolut.
    També tingui en compte que si vostè vol que sigui fàcil d'usar que suposa afegir aquest botó com botó d'activació perquè l'usuari tindrà que sé és que ja està encès o no. Això seria molt més simple si vostè volgués afegir que casella de verificació en lloc del botó, però amb el botó també és possible fer-ho, només més complexa si es vol fer la feina correctament (per armat i desarmat)

Tingueu en compte que el canvi serà visible quan l'usuari es compromet missatge - per la qual cosa s'utilitzarà en el costat del servidor.

Si vostè vol que funcioni en el costat del navegador, llavors no és necessari primer pas - només la funció Java Script (que s'adjunta al botó), que tindrà per això (o per l'estructura si no es pot predir Identificació de l'editor) àrea d'edició de text i afegir al contingut d'obertura i tancament lang BBCode. En aquest cas, vostè també no ha de preocupar sobre qualsevol botó d'activació (l'usuari només veurà que ja s'ha afegit a l'editor). Només ha de comprovar que ja està embolicada (no de text començar lang BBCode) i ignorar clic al botó en aquest cas (per evitar embolicar diverses vegades).

En quina àrea es necessita més ajuda aquí. Si és així - si us plau indiqui en particular.

Membre
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    32

Gràcies!

Molt detallat i ben explicat, gràcies.

Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes