Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: Es va traslladar a Nova Site Server no funcionarà

Red face Es va traslladar a Nova Site Server no funcionarà

i va moure el meu lloc a Fòrum I servidor nou Doesnt Càrrega amb VBET Damunt , les feines úniques multen després que i desactiva connector i treure contingut des de .htaccess, estrany però admincp feines bé amb connector damunt , una altra cosa i té la versió lliure va instal·lar en un altre lloc mateix servidor el treballa sense assumpte

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau, ser més precisos - què significa no treballar? Té pàgina en blanc? Té vostè les pàgines en blanc en lloc de text? Veu vostè algun missatge d'error o aconseguir tals en el correu? Què passa?

També després de canviar de servidor si us plau assegureu-vos que li caben a tots els requisits en el nou entorn: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post7

lloc no acaba de carregar- , Això no succeeix amb la versió gratuïta només la versió de pagament, tinc suphp instal lat al servidor és això?
    Durar editat per bhanuprasad1981; 12-12-09 A 18:13.

Cool

doble missatge ho sento
    Durar editat per bhanuprasad1981; 12-12-09 A 18:13.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per bhanuprasad1981 View Post
    lloc no acaba de carregar- , Això no succeeix amb la versió gratuïta només la versió de pagament, tinc suphp instal lat al servidor és això?
    No tenim coneixement sobre els problemes entre VBET i suphp.

podries intentar sobrecarregar de bell nou vBET fitxers i de bell nou fitxer de producte de la importació? Potser en apatxe de servidor nou rep confós

Si us plau, em PM URL del seu fòrum i dades d'accés a FTP i administrador CP. Vaig a comprovar el que està passant allà.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •