Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 21

Tema: vBGallery problemes d'integració.

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Ha substituït SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH a un valor incorrecte al controlador frontal. Si us plau, estableix de manera apropiada. Aquesta és la primera línia de codi del controlador frontal:
    PHP Code:
    define('VBET_FORUMDIR''SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH'); 
    Vostè pot trobar el valor adequat mitjançant l'ús de actualdirectory.php guió del directori d'eines. Tots els detalls necessaris per a les instruccions a l'enllaç que va donar en el primer post.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Quote Iniciat per vBET View Post
    Ha substituït SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH a un valor incorrecte al controlador frontal. Si us plau, estableix de manera apropiada. Aquesta és la primera línia de codi del controlador frontal:
    PHP Code:
    define('VBET_FORUMDIR''SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH'); 
    Vostè pot trobar el valor adequat mitjançant l'ús de actualdirectory.php guió del directori d'eines. Tots els detalls necessaris per a les instruccions a l'enllaç que va donar en el primer post.
    Això és el que se substitueix per:

/ Home / windows / public_html

tal com el tinc des del actualdirectory.php

O hauria de ser per al directori de la galeria?
    Durar editat per Taurus; 11-07-11 A 14:50.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Taurus View Post
    Això és el que se substitueix per:

/ Home / windows / public_html

tal com el tinc des del actualdirectory.php

O hauria de ser per al directori de la galeria?
    Així que aquest és el valor apropiat - igual que les instruccions diu - el valor de actualdirectory.php - res més.

No entenc per què diu que els seus errors index.php es veia en / Home / finestres no / Home / windows / public_html
    Si heu fet canvis com es descriu a continuació, ha de ser considerat en / Home / windows / public_html - Si us plau, em PM accedir als detalls del seu FTP - Vaig a veure què és exactament el que vostè té en els seus arxius ara mateix.
    Durar editat per vBET; 12-07-11 A 15:44.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Gràcies per l'accés. El primer que vaig veure està malament - se suposa que ha de reemplaçar dirname (FILE) a VBET_FORUMDIR com es va descriure en un dels meus posts anteriors. Però en el seu lloc ho va reemplaçar a dirname (VBET_FORUMDIR). Si us plau, corregeixi això i comprovar que es treballa.

. A més, com veig les regles a la galeria de htaccess són / vbseo.php - com he escrit abans en general les regles en el directori són relatives, no absolutes. Això també pot ser un problema, perquè ja VBET s'afegeix a la ruta '/'. Així que si després de la correcció, que segueix sense funcionar, si us plau, tracti de reemplaçar (en 2 places):
    PHP Code:
    .'/'.$_GET['redirected'
    a:
    PHP Code:
    .$_GET['redirected'
    Però ho farà només si serà necessari - per la qual cosa si doble tot / / s'equivoca al sistema. Pel que fer si vostè veu errors com:
    Code:
    Warning: include(/home/windows/public_html//vbseo.php) ...
    En què l'ajuda.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •