Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 12

Tema: Problema entre VBET i vBMail.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Default Problema entre VBET i vBMail.

Hi ha un problema entre vBET i vBMail de DragonByteTech.

Vostè pot veure el meu fil sobre aquest problema:

[VB 4.1.x] Usuaris per VBET.

Com puc afegir Grups d'Usuaris VBET als mod això? O puc esborrar els grups d'usuaris VBET és del tot?

Gràcies!

EDIT: Em sap greu, no estic segur si serà capaç de veure aquest tema. El problema és que aquest mod (vBMail) tira dels Grups d'Usuaris de la matriu de memòria cau oficial d'usuaris, i pel que sembla no VBET. Així que ara els grups d'usuaris addicionals VBET no s'agreguen a aquest mod per a la configuració, i llavors no puc configurar llistes de correu correctament.
    Durar editat per Taurus; 10-07-11 A 01:32.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Realment necessito una mica d'ajuda aquí, si us plau.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola,

Vaig poder veure el seu fil (però no inclou imatges). Tingueu en compte que tots els grups d'usuaris s'emmagatzemen, ja que suposa que en vBulletin taules. Tal com jo entenc que no es veu en els vBMail - aquesta és el seu error. Se suposa que ha de prendre tots els grups existents. En el seu lloc, límit de grups que es mostren a algun subconjunt de grups d'usuaris existents (subconjunt inclòs en la memòria cau). Només han de canviar i mostrar tots els grups d'usuaris existents. No és cert que no pot fer res - que només pot prendre tots els grups d'usuaris existents

VBET aquí està net - no canviar res en l'arquitectura de vBulletin - VBET grups d'usuaris s'emmagatzemen només mateixa manera que tots els Grups altres. Qualsevol persona pot prendre, si només preguntar per tots els grups d'usuaris existents. Qualsevol canvi en VBET no resoldrà el seu problema, ja que en cas que quan es tenen altres grups d'usuaris nous no s'emmagatzemen en memòria cau llavors el problema es va tornar. Han de canviar la forma de prendre els grups d'usuaris. Sobretot que, com m'imagino prenent només els grups de la memòria cau no tenen cap impacte visible en el rendiment en absolut.

Pot contactar amb nosaltres amb els autors de l'mod si vostè pensa que ajudarà i que volen discutir el tema.

Encara necessita la nostra ajuda aquí?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

El tema aquí és el fet que dins de la configuració de grups d'usuaris de la VBET "Aquest grup d'usuaris no és una" Banned "Grup" s'estableix en "no" per tant assumint que és un grup d'usuaris prohibits. Per tant, aquests grups d'usuaris no es van incloure en les llistes de correu vBMail.

No estic segur de per què s'ha d'establir tots aquests grups d'usuaris segons el prohibit? (En canviar aquesta configuració a "Sí" que funciona perfectament.)

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Gran - així que és vBET insecte! No vam parar atenció per a tal columna. El comprovaré ara mateix. Digues gràcies des de nosaltres a autor del mod

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Resolt i s'inclouran en la propera versió.

Per a una solució ràpida, si us plau:
    1. Obriu qualsevol client de MySQL i accedir a la base de dades de vBulletin
    2. Executar la consulta (afegir prefix de la taula si s'utilitza):
    Code:
    UPDATE usergroup SET genericoptions=32 WHERE description LIKE 'vbet_%'
    3. Anar a Admin CP -> Grups -> grups d'usuaris i Director
    4. Clic Anar per editar alguns grups d'usuaris (no importa quina)
    5. Clic Actualització sense cap modificació.

Tingueu en compte que tres últims passos són per activar vBulletin actualització de la memòria cau (la reconstrucció de files, permisos, etc). Es pot veure que va a treballar Admin CP -> Usuaris -> Veure Usuaris bloquejats. Abans els canvis que s'hi trobarà tots els vBET usergroups. Després dels canvis vBET usergroups desapareix de la vista.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

1. Obriu qualsevol client de MySQL i accedir a la base de dades de vBulletin
    No puc executar aquesta dins del meu ACP?

Manteniment> Executar consulta SQL

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Taurus View Post
    No puc executar aquesta dins del meu ACP?

Manteniment> Executar consulta SQL
    No veig cap problema - un client MySQL és enought.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Gràcies a D'acord. Només una pregunta si us plau.

En aquesta consulta, on puc afegir el meu prefix? Quin és vb

Gràcies

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Davant del nom de la taula així: vb.usergroup

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes