Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 8 de 8

Tema: Un aficionat aquí

Prohibit
    Data d'ingrés
    Juliol 2011
    Missatges
    4

Default Un aficionat aquí

Hola, estic interessat en comprar VBET. Només estic familiaritzat amb PhpBB i en realitat no tenen vBulletin encara. L'única raó que es compra és per vBulletin VBET. No hi ha alguna cosa com això per a altres fòrums hi ha?

El meu interès en VBET és perquè vull que els meus missatges en Anglès per a ser traduït a molts idiomes i per als llocs traduïda a ser permanent. Aquest és el meu del que entenc és el bo VBET respecte. Estic en el cert?

La meva major preocupació és la qüestió de si el fòrum (i tots els idiomes) seran indexats per Google i altres motors de cerca. Jo no sóc un expert en tot això, però he llegit que el que el seu programa del fòrum sembla que fer viola algunes de les regles d'ulleres i per tant, pot haver efectes perjudicials a llarg termini. És així?

A més, si voleu comprar VBET, creus que un principiant com jo, que gairebé no ha usat vBulletin (només PhpBB) i no saben molt de programació seria capaç d'obtenir un simple + vBulletin VBET en funcionament? Veig les preguntes tècniques tants que no vull haver d'enfrontar - si ha de resoldre'ls, puc també deixar de fumar des del principi perquè jo sé que no serà capaç de fer-ho.

A més, he de aconseguir Matías?

Gràcies.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

En aquest moment VBET està treballant només en vBulletin.

Sí vBET traduirà els vostres pals a llengües diferents. També farà més. Tu els usuaris seran capaços de publicar en qualssevol llengües recolzades i tu el veuran tan dins llengua triada de fet. Que és com vBET suports multi-comunitat lingual

Google i altres motors de cerca indexaran les vostres pàgines traduïdes perquè aquells estan utilitzant diferents URLs - escac just el nostre fòrum està utilitzant vBET No estem trencant qualssevol de Google governen. vBET és 100% compatible amb Google TOS - fins i tot tenim netejador de memòria cau automàtica a cach els resultats no més llargs que 15 dies com Google requereixen. Som 100% OK per a Google Anomena de Servei

Instal·lació de vBET és fàcil i bé descrit dins readme fitxer. També el no requereix qualsevol destresa de programació. Just carrega fitxers en servidor i producte d'importació fitxer per vBulletin Admin Plafó de Control. També pels qui ens vol per fer la instal·lació oferim servei d'instal·lació per $30. La majoria de preguntes tècniques en el nostre fòrum són sobre integració amb altre mods quines pauses vBulletin arquitectura - aquells mods quins són apropiats amb vBulletin l'arquitectura no requereix qualsevol integració amb vBET

No necessites vBSEO - vBulletin #el 4.x #tenir el seu propi amistós URLs i vBET traducció de suports d'aquells

Si vostè té alguna pregunta més - si us plau pregunteu

Prohibit
    Data d'ingrés
    Juliol 2011
    Missatges
    4

Hola Michael,

Gràcies per la seva resposta. Tinc unes quantes preguntes de seguiment:

1) "fins i tot tenim netejador de memòria cau automàtic per memòria cau resultats no major de 15 dies, Google requereix."

Són les pàgines traduïdes pàgines real? No estic segur del que "cache" es refereix, però que tot això significa que després de 15 dies els missatges seran esborrats? O tots els missatges en diferents idiomes ser-hi per sempre i per sempre indexades a Google?

2) Hi ha hagut casos de persones que utilitzen mal VBET funcionament de Google i obtenir la seva pàgina no indexats o les seves qualificacions per google que pateixen d'alguna manera?

Gràcies
    Jonathan

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola,

Ajudar-vos:

1) No no va significar aquell pal serà eliminat. Per favor nota: EL VOSTRE CONTINGUT ÉS SEGUR. vBET no traurà qualsevol contingut real. Resultats de traducció poden ser cached dins vBET en moltes formes - recolzem memòria cau de base de dades, memòria cau d'Hoste de fitxer plena, memòria cau de record. Significa aquelles traduccions quins provenen Google de Microsoft és emmagatzemat en el vostre servidor. Gràcies que la traducció pròxima és molt més ràpid, perquè ja tens resultats de traducció emmagatzemats en el vostre servidor - et no ha de preguntar servidor exterior i esperar per als resultats van tornar per xarxa. I vBET suports també netejador automàtic per això cached resultats (contingut real - això quin va ser donat per usuaris cap assumpte en quina llengua és sempre segur ). Tingueu en compte que neteja també és totalment configurable

2) vam tenir casos, quan els usuaris on temporals blocat per Google i no podria traduir anymore. Però cada temps era perquè no van posar clau de traducció del Google dins vBET configuració. També cada temps després de posar que i Google de publitramesa recolzar va ser desblocat i tot va anar bé. També hi havia cas aproximadament un-pàgines indexades - però si recordo dret, era assumpte amb el robots.txt incorrecte acontentar quin blocava robots. Per favor nota que tot emet història et pot trobar en això molt fòrum - tot és aquí. Així que et pot veure tot tancat i casos oberts quiets des d'ara i des d'anterior. Som orgullosos el nostre producte i nosaltres són orgullosos podem ajudar els nostres clients quan emet apareix

Prohibit
    Data d'ingrés
    Juliol 2011
    Missatges
    4

Gràcies Michal,

Li agraeixo la seva resposta. Realment vull comprar això i el fan servir però encara tinc alguns dubtes i algunes garanties perquè seré la despesa en el programari de vBulletin i VBET també. Si no funciona per una raó o una altra, serà una pèrdua de $ 300 per mi!

1) No estic segur exactament com funciona la memòria cau. Estic en el cert en dir que cada vegada que un missatge està escrit en un idioma, és traduït a altres idiomes i s'emmagatzemen en memòria cau en el meu servidor durant 15 dies. Què passa després d'això? La traducció es neteja i després tornen a convertir de nou per altres 15 dies?

Durant tot aquest temps, que els meus resultats en tots els idiomes es pot buscar per google per sempre? ¿Aquests creació de memòria cau i la neteja de memòria cau afecta el contingut del meu ésser indexat per Google?

2) Puc limitar el nombre de traduccions VBET vull que es tradueix en? Suposo que més de la traducció, més la càrrega en el servidor?

3) Puc utilitzar un hosting compartit normal pel servidor? Seria un hosting compartit normal estar bé o no VBET requeriran recursos addicionals (VPS) perquè el programa funcioni?

Gràcies per la teva ajuda!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola,

Cap problema - simplement pregunti-li si és necessari Responent a la pregunta:
    1) NO - els missatges no es tradueixen quan s'escriuen. Missatges es tradueixen en la demanda - quan algú ve a últim missatge traduït i després publicar es tradueix i es vagi a la memòria cau. I si és en la memòria cau de llavors es pren de la memòria cau. Si es buida la memòria cau. Llavors no és a la memòria cau, per la qual cosa es traduirà i anar a memòria cau. Etcétera

Tot les vostres pàgines seran searchable en Google. I sí l'afectarà el vostre ésser de contingut indexat - el creixerà, perquè després d'instal·lar vBET Google indexarà també les vostres pàgines traduïdes

2) Sí - és totalment configurable. Per a cada idioma té casella de verificació veure el que el suport - que acaba d'idiomes desmarcatge que no volen donar suport en el seu fòrum i guardar la configuració (per vBulletin Panell de control d'administració - pàgina de configuració).

3) No hi ha una resposta 1. Tot depèn de la mida del seu fòrum. Si vostè té gran fòrum llavors vostè ha de tenir VPS / servidor dedicat, no importa va a utilitzar VBET o no. Ens va ser a partir del servidor per compartir. En el qual hi havia quatre fòrums en un compte (2 reals i la prova 2). Després d'un temps en què els fòrums crescut vam haver de moure. Si el fòrum es va passar de 0then pot estalviar alguns diners al principi i l'inici en els servidors compartits. Tot i que creixi haurà de moure, encara que no utilitza VBET. Servidors compartits no són per a aplicacions que va fer molt trànsit. No importa és que el fòrum o qualsevol altra cosa.

Si vostè té alguna pregunta més - si us plau pregunteu

Prohibit
    Data d'ingrés
    Juliol 2011
    Missatges
    4

Gràcies Michal,

Vostè va escriure:
    "NO - els missatges no es tradueixen quan s'escriuen els missatges es tradueixen en la demanda -. Quan algú ve a últim missatge traduït i després publicar es tradueix i es van a memòria cau".

No estic segur d'entendre això. Per exemple, dir que escriure un post en anglès i oriento els meus algú esperem que en un país de parla espanyol per llegir-lo. Si el missatge no es va traduir per primera vegada directament (o estan per primera vegada com a mínim?), Aleshores, com és la persona que parla espanyol sabrà que jo vaig escriure aquest lloc si és només a google en anglès?

Per exemple, puc escriure un missatge en anglès, "El menjar és bona en aquest restaurant". Serà immediatament traduït i indexats com "La Menjar és bo en Aquest restaurant"? Jo no vull que la recerca en anglès o que es le el propòsit del que vull fer. No vull que utilitzi el seu anglès limitat, però se suposa que ell no coneix en absolut Anglès i està buscant en el seu idioma. És això el que fa o VBET m'equivoco?

Gràcies.

I es pensa fer això per altres fòrums?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No serà de Google només en anglès, ja que Google està rastrejant el fòrum - que significa que Google també traduirà enllaços. Així que tenim la demanda per a la traducció i la pàgina es tradueix.

Això és molt simple - el contingut serà traduït per primera vegada quan algú va a anar a la pàgina traduïda primera vegada. No importa que sigui visitant humà o un robot de Google. El contingut està emmagatzemat en memòria cau. I després de la memòria cau caduca es buida i s'omple de nou quan algú li pregunta per la traducció d'alguna cosa que no està en memòria cau encara.

Així que quan vostè escriu el seu missatge en anglès, i després serà traduït en la demanda - quan algú va a demanar la traducció. Google va a indexar la seva pàgina de manera que també li demanarà a la traducció, de manera que es tradueix el contingut i l'índex de la pàgina traduïda. Així que qui no sap Anglès es troba la pàgina de cerca en la seva llengua el més ràpid que Google va a indexar la pàgina.

Sí tenim la intenció de fet l'eina més genèric que seria capaç de suportar les traduccions en altres ambients, però encara tenim algunes característiques que volem integrar primer abans d'obrir una nova línia de producte. No hi ha cap termini per a això en aquest moment.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •