Hola, estic interessat en comprar VBET. Només estic familiaritzat amb PhpBB i en realitat no tenen vBulletin encara. L'única raó que es compra és per vBulletin VBET. No hi ha alguna cosa com això per a altres fòrums hi ha?
El meu interès en VBET és perquè vull que els meus missatges en Anglès per a ser traduït a molts idiomes i per als llocs traduïda a ser permanent. Aquest és el meu del que entenc és el bo VBET respecte. Estic en el cert?
La meva major preocupació és la qüestió de si el fòrum (i tots els idiomes) seran indexats per Google i altres motors de cerca. Jo no sóc un expert en tot això, però he llegit que el que el seu programa del fòrum sembla que fer viola algunes de les regles d'ulleres i per tant, pot haver efectes perjudicials a llarg termini. És així?
A més, si voleu comprar VBET, creus que un principiant com jo, que gairebé no ha usat vBulletin (només PhpBB) i no saben molt de programació seria capaç d'obtenir un simple + vBulletin VBET en funcionament? Veig les preguntes tècniques tants que no vull haver d'enfrontar - si ha de resoldre'ls, puc també deixar de fumar des del principi perquè jo sé que no serà capaç de fer-ho.
A més, he de aconseguir Matías?
Gràcies.