Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 10

Tema: Va informar tema missatges.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Question Va informar tema missatges.

Quan un membre amb un diferent idioma predeterminat informes d'un lloc això és el que es publica:

Títol:

Va informar Publicat per <-! VBET_SNTA - ><!-- vBET_SNTA -> songoku231 <-! VBET_ENTA - ><!-- vBET_ENTA ->

La notificació de la PM Post va informar també conté aquest com el títol. Si us plau avisi.

Gràcies.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

A aquest moment vBET no canvia correus això és per què aquells comentaris no és tret. El reproduirem en el nostre servidor i descobrir ràpid fixar L'esperança no hi ha pressa amb això

El vaig a passar a informe d'error.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Quote Iniciat per vBET View Post
    A aquest moment vBET no canvia correus això és per què aquells comentaris no és tret. El reproduirem en el nostre servidor i descobrir ràpid fixar L'esperança no hi ha pressa amb això

El vaig a passar a informe d'error.
    Gràcies Michal. Però no és un correu electrònic. Un missatge reportat es pot trobar en la meva administració sub-fòrum com un nou fil. No tinc aquest problema.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si us plau detalls PM accés i la instrucció exacta com es pot reproduir. Crec que altes d'afegir algun filtre per no traduir els noms d'usuari. Això va a resoldre el problema aquí i li permetrà fer això fàcilment en altres casos futurs.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Detalls PM'd. Gràcies!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Resolt i s'inclouran en la propera versió.

Per a una solució ràpida, si us plau:
    1. Obrir arxiu / Includes / vbenterprisetranslator_funciton_hooks.php
    2. Cerca:
    if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> options ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames "] & & ($ _POST [' do ']! =' insertpm ')) {
    3. Substituir per:
    if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> options ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames "] & & ($ _POST [' do ']! =' insertpm ') & & ($ _POST [' do ']! =' SendEmail ') ) {
    Taure que ja l'han inclòs. Tingueu en compte que en el fòrum d'aquesta línia s'ha canviat ja i no sé què d'aquests canvis va ser fet. Si us plau mireu PM.

Per a aquesta edició - si us plau confirmar que es resol

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Veig que l'últim missatge que informa, sembla que va reportar amb el seu idioma per defecte establert com anglès. ¿O és que el canviï de nou a Anglès després? Només vull confirmar que això es resol si un missatge és reportat per una persona amb un idioma diferent al predeterminat.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Vaig fer el que em suposa que ha de fer, per reproduir el problema. Si us plau, comproveu que ara mateix creant nou informe i confirmar que està realment resolt en cas que si perdem alguna cosa

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Gràcies una vegada més excel lent d'atenció al client Michal! Ara puc confirmar que això em fixo!

(Ara vaig a comprar la meva segona llicència de VBET.)

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

És bo saber que problema es resol - aquesta solució s'ha d'incloure en la versió niu

PS.
    Veig que ja ha adquirit un segon En cas de qualsevol problema - vostè sap què fer - només preguntar i estarem encantats d'ajudar-

Gaudiu de VBET!

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •