Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 3 123 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 24

Tema: VB 4.1.4 i 4.2.3 VBET - embolic

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Default VB 4.1.4 i 4.2.3 VBET - embolic

Acabo d'actualitzar a VBET 4.3.0 i té un munt de problemes amb "Resposta al tema" la pàgina de l'editor, "Editar missatge", "anar avançat" en canviar a qualsevol idioma per defecte un altre fòrum. La pàgina està en mal estat i no sembla que l'anglès i l'idioma barrejats en els botons.

Vaig tractar de pujar un arxiu adjunt perquè el problema es pot veure aquí, però no, no importa el que faig.
    Durar editat per norku; 15-06-11 A 15:50.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Molt estrany. Això només sembla passar al meu compte d'administrador. He provat un parell de comptes d'àlies i que estan molt bé ....

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

He comprovat que utilitzant dades del compte que la tarda i no vaig trobar cap problema. Si us plau, descrigui exactament pas a pas com es pot reproduir en el seu fòrum.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Sí, el problema només sembla afectar els comptes d'administrador. Si us plau, consulti el seu PM

Gràcies

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Comprova de nou i que només hi ha un tema - quan estic a la pàgina traduïda i tenir una mica de resposta ràpida, a continuació, després d'anar al avançat veig el contingut traduït. Que ho puguem reproduir en el nostre fòrum de manera que es farà càrrec d'això.

No obstant això he trobat cap problema amb "edit post" o "Resposta al tema". Si us plau, donar instruccions exactes de com reproduir - pas a pas, a partir del compte, a partir de la URL.

PS.
    Si us plau, netejar els nostres missatges de prova a / forum/f6/sidecap-good-bad-5103 /

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Gràcies Michal.

Vaig a donar els passos necessaris sobre la forma de reproduir en un parell de minuts

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Si inicia la sessió amb el compte fictícia admin he enviat i després fer el següent ha de mostrar el que vull dir:

1.
    obrir qualsevol tema
    feu clic a "resposta a la rosca" i després "anar avançat" - el CSS està bé.

2.
    Canviar l'idioma a qualsevol altre idioma, feu clic a la bandera de la barra de navegació
    obrir qualsevol tema
    feu clic a "resposta a la rosca" i després "anar avançat" - el CSS està en mal estat (sobretot sota de la caixa CKEditor)
    Durar editat per norku; 15-06-11 A 17:26.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Jo no ho veig. No obstant això, vostè no va donar instruccions exactes. Què fil està responent - que pot ser important. No li va dir a quin idioma hauria de canviar. EXACTE mig exacte - no hi ha lloc per a la paraula "qualsevol". Potser vostè té algun problema amb els resultats traducció incorrecta en memòria cau o alguna cosa així. Llavors no vaig a veure el que veus d'estar en un altre fil i un altre idioma.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Jo va ser exacte

això només passa en els comptes d'administrador

això passa en totes les discussions

passa independentment de l'idioma que hagi establert en la seva Opcions de Cerca

ocorre independentment de la bandera de fer clic a sota de la barra de navegació

Jo veig el mateix problema si em connecto amb el compte fictícia que et vaig donar. Jo configurar el seu per polir el que no veig cap problema fins que faci clic en una de les banderes (no la bandera polonesa, òbviament) per sota de la barra de navegació i després veient un tema, feu clic sobre la resposta, i després a anar avançat.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per norku View Post
    Jo va ser exacte
    ...
    ocorre independentment de la bandera de fer clic a sota de la barra de navegació

Jo configurar el seu per polir el que no veig cap problema fins que faci clic en una de les banderes (no la bandera polonesa, òbviament)
    I aquesta és la cosa - jo era la polonesa Com es pot veure - res és obvi ... Especialment quan s'escriu en el mateix lloc que passa per totes les traduccions i, òbviament, no per a la traducció polonesa

Tinc 3 a la nit en aquest moment, així que ho vaig a comprovar-més tard. Espero que sigui bé per a vostè

Pàgina 1 de 3 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •