Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123
Resultats 21 a 24 de 24

Tema: VB 4.1.4 i 4.2.3 VBET - embolic

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Així que mai has vist totes les qüestions d'estil, a part d'un petit error (....text es tradueix en ajax editor (com he descrit abans que sigui resolt en 4.4.0 però el disseny està bé - cap problema css.)? Em sembla difícil de creure. Els vaig veure a Chrome, Opera, Safari, IE i FF. Em va mirar durant hores abans d'iniciar el fil.

No ha dit si eren capaços de reproduir els símptomes que he descrit. Ha seguit els meus passos en el lloc 19?
    Durar editat per norku; 16-06-11 A 23:56.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Thumbs up

M'he d'anar ara, però tot sembla estar funcionant de nou. Vaig a controlar la situació amb la memòria cau durant el dia de demà (avui).

Moltes gràcies pel temps que vostè posa en aquesta nit donar suport a aquesta M. Excel.lent com sempre, i molt apreciada!
    Durar editat per norku; 17-06-11 A 00:02.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per norku View Post
    Així que mai has vist totes les qüestions d'estil, a part d'un petit error (....text es tradueix en ajax editor (com he descrit abans que sigui resolt en 4.4.0 però el disseny està bé - cap problema css.)? Em sembla difícil de creure. Els vaig veure a Chrome, Opera, Safari, IE i FF. Em va mirar durant hores abans d'iniciar el fil.

No ha dit si eren capaços de reproduir els símptomes que he descrit. Ha seguit els meus passos en el lloc 19?
    .
    No és difícil de creure en tot - n'hi havia prou amb que em vaig anar a fil que ja estava en memòria cau (i crec que va ser amb el problema amb la memòria cau no funciona). Així d'aquesta manera ho vaig veure tot, ja que suposa que ha de ser.

Sincerament - el que tinc el propòsit de fer-me de treball 10 vegades més ... El suport és gratuït - La meva feina aquí per resoldre el problema el més ràpid possible. Ningú em paga per fer tu 10 vegades més És senzill - Jo no vaig veure cap problema. Si us plau, prengui com un fet.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per norku View Post
    M'he d'anar ara, però tot sembla estar funcionant de nou. Vaig a controlar la situació amb la memòria cau durant el dia de demà (avui).

Moltes gràcies pel temps que vostè posa en aquesta nit donar suport a aquesta M. Excel.lent com sempre, i molt apreciada!
    Gran - Suposo que la neteja de memòria cau resolt el problema. No sé per què es va trencar la memòria cau. Si que torni a passar a continuació, anem a veure què pot passar - li permet ara acaba d'assumir que es va trencar abans d'actualitzar a la 4.3.0.

No has de controlar memòria cau tot el temps. vBET 4.3.0 no la memòria cau resulta quin va anar amb error des de Google. Fins i tot si passar, llavors més probablement els usuaris el notaran a tu i nosaltres manejaran això. Naturalment és sensat de comprovar-lo una vegada o dues en temps baix

Actualment tema per resolt. Si passa una altra vegada si us plau, poseu aquí i ens va a reobrir.

També si us plau actualització a vBET 4.4.0 si vols evitar 3 assumptes amb vBulletin 4.1.4 nou ckeditor (tot va descriure dins VBET notes de la versió 4.4.0). vBET 4.3.0 va ser soltat abans que vBulletin 4.1.4 i no és plenament compatible amb editor nou. vBET 4.4.0 és (mentre sabem a aquest moment )

Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •