Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: Molt interessat en VBET. Unes quantes preguntes

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2011
    Missatges
    1

Default Molt interessat en VBET. Unes quantes preguntes

Aviat em vaig a actualitzar a vBulletin 4.1.4. La versió de pagament del treball VBET amb l'última versió de vBulletin?

També tinc Classificats PhotoPost al meu lloc. La versió de pagament del treball VBET amb PhotoPost Classifieds?

En un parell de setmanes també s'aniran sumant Visichat de gchats.com al meu lloc. Vostè sap si la versió de pagament de VBET també treballarà amb Visichat?

Gràcies pel seu temps.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Versió pagada sí de vBET està treballant amb vBulletin 4.1.4. Ja el vam provar dins el nostre fòrum de prova (aviat també mourem el nostre fòrum a vBulletin 4). Soms Detalls addicionals sobre vBET i vBulletin 4.1.4 et trobarà aquí (Un dels nostres clients li va preguntar sobre l'editor de nou en vB4.1.4).

A aquest moment no puc confirmar vBET traducció de suport de pàgines va generar per Photopost Classifieds ni Visichat. La majoria de mods no requereix qualsevol integració especial i vBET només tradueix els resultats. Encara dins alguns casos la integració especial és necessitada. Aquí pots trobar més detalls aproximadament integració de vBET amb altre mods: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html
    No hi ha instruccions clares de com fer-ho per PhotoPost, encara no hem utilitzat PhotoPost Classifieds i no se sap d'aquest producte, per la qual cosa no podem suposar que també funcionarà. No podem ser responsables de codi d'altres mods, i molts mods trencar vBulletin arquitectura (que és la raó per la integració addicional és necessària a vegades - sobretot per als mods que creen les seves pròpies pàgines).
    Tampoc podem confirmar que Visichat seran traduïts. VBET recolza vBulletin traducció AJAX per les bones apropiada - encara altres mods que utilitzen l'arquitectura vBulletin adequadament (en cas contrari vBulletin no executarà el ganxo) i la sol.licitud ha d'anar amb el codi d'idioma. Així que aquí em sembla que algunes d'integració especial es requereix per donar suport a la traducció. Una vegada més - no es pot saber amb exactitud, perquè no fer servir aquest mod i no ho saben. No obstant això no poseu cap error.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •