Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 17 de 17

Tema: Htaccess ha de ser?

  1. #11
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Li enviem fa algun temps la informació PM que la qüestió es devia al fet que el servidor es bloqueig sol.licituds de sortida a Google. No vam obtenir resposta des de llavors. M'acaba d'executar googletest.php en el seu servidor i veig que això ja està resolt.

    Perquè et va pagar per a servei d'instal·lació vaig comprovar fa vBET la traducció també està treballant - vBET va estar desactivat. El vaig habilitar en el vostre fòrum i va comprovar traducció. Està treballant multa També la traducció de direcció està treballant molt bé

    Així que Gaudeix vBET!
    Durar editat per vBET; 09-06-11 A 18:58.

  2. #12
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Maig 2011
    Missatges
    6

    Default De vegades funciona, de vegades no funciona

    Text automatically translated from: Turkish to: Catalan
    Translated text
    C4 http://www.vbenterprisetranslator.co...1d%% B1r.html

    açmıstım.Daha tema d'aquesta manera abans que arribés després que el càrrec per servei de la instal.lació, i s'han establert per venir.

    Però de vegades funciona i de vegades no funciona em vaig adonar bb.
    Original text

  3. #13
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Acceptar que es va fusionar amb el nou fil anterior -, ja que segueix sent la mateixa qüestió.

    Si us plau, ser més específics - el que no funciona? Quins són els missatges d'error? Com es reprodueixen? On podem veure en el fòrum? En aquest moment no sé el que no funciona. Si us plau, direcció exacta, que no està funcionant.

  4. #14
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Maig 2011
    Missatges
    6

    Default

    Text automatically translated from: Turkish to: Catalan
    Translated text
    http://ressim.net/s/upload/faa4dfe9.png

    En seleccionar diferents idiomes passant d'aquesta manera.
    Original text

  5. #15
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Acceptar que veig la imatge. Encara no veig URL, així que no sé com es reprodueixen. Si us plau, em PM accedir als detalls del teu PC d'administració i direcció FTP + exacta de la pàgina es va estavellar. Vaig a comprovar que en el lloc

  6. #16
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Vostè té problema molt, com ho va fer abans - les connexions sortints a Google estan bloquejats. Si us plau vegeu: http://YOUR_DOMAIN/googletest.php

    S'ha presentat abans: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post8889

    Si us plau, poseu-vos en contacte amb el proveïdor d'allotjament i assegureu-vos que les connexions estan ben Google. A continuació, comprovar el problema i si encara existeix, si us plau escriu-nos o truqueu-nos.

    Tingueu en compte que si aquestes coses ha de passar una altra vegada primer veure els teus googletest.php amb el proveïdor d'allotjament és no limitar les connexions sortints a Google.

    Informeu-ne les seves connexions quan estarà bé.

  7. #17
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    No hi ha resposta - considera resolt. En un altre cas, si us plau, acaba d'escriure aquí - que canviarà la situació.

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •