Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: Sense llicència

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    1

Default Sense llicència

Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Hola l'any passat em vaig comprar una llicència del seu nombre de factura script [* TALL *], avui en dia, després que el panell d'entrada no pot veure el meu llicència (encara que el guió que utilitza una sola vegada) em dóna la informació que he de guanyar temps jeszcez, no entenc alguna cosa? He pagat per llicències 2010.04.25 acuradament i de sobte es desapareix? Què és?
    Original text
    Durar editat per vBET; 23-05-11 A 21:33. Raó: llicència de la protecció de nombre

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

tens raó - Tinc els detalls de la seva factura. Aquesta operació està relacionada amb un altre compte d'usuari. Està utilitzant un compte d'usuari sense llicència (un altre compte d'usuari té aquesta llicència). Pot explicar per què?
    Gràcies per demanar
    Durar editat per kamilkurczak; 23-05-11 A 20:29.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Hola. Com Kamli verificar la llicència no va desaparèixer, simplement pertany a un compte diferent. Només si us plau, accedeixi al compte que ha adquirit la llicència i no tindrà opcions associades a la gestió de llicències Per tant, no es perdi res - es va oblidar que hagi adquirit la seva llicència Per obtenir ajuda, Camille li enviarà un PM amb el nom de compte. Si us plau, escrigui, o si ja està bé, si vostè necessita un recordatori?
    Original text
    Durar editat per vBET; 23-05-11 A 21:35.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •