Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: VBET significava que els meus etiquetes s'han caigut de indesku Google!

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Maig 2011
    Missatges
    11

Default VBET significava que els meus etiquetes s'han caigut de indesku Google!

Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    He instal lat en la seva forma de PNL-er - etiquetador automàtic de fil i VBET la versió gratuïta.

Des que he instal lat VBET adonar que va caure l'índex de Google meves etiquetes amb el llenguatge bàsic (Polònia).

Del que es pot veure en el fòrum que està indexat a 50 tags: entrar al lloc: direcció d'un fòrum a Google, perquè jo no puc enganxar un vincle.

Potser això és perquè hi ha errors en Sitemapie (pel que em diuen que les eines per a administradors web)? En concret, suggereixen que alguns enllaços porten al mateix lloc.

Potser el temps per pensar en aquesta PNL-er? Nombre de visites per dia em va baixar de 13 a 10.000 per el fet que les etiquetes han caigut en l'índex.
    Original text

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Text automatically translated from: Polish to: Catalan
    Translated text
    Si us plau, faciliti un enllaç a la pàgina, podem veure el que passa si hi ha redireccions o enllaços es treballen bé.
    Quant al portal és un simple PNL proporciona informació falsa, que actualment és l'idioma principal de Google es va arrossegar al voltant de 275 resultats allà, i crec que aquestes són totes les etiquetes que hi ha en aquest fòrum (hi ha menys de 120, però alguns tenen un parell de pàgines en els resultats) . Fàcil verificació - tiri a una consulta a Google:
    Code:
    site:forum.simple-nlp.pl/tags/
    En relació amb això un error de la seva part, sospito que també podria ser un error per les etiquetes d'índex en el seu propi fòrum - puja-enllaç que va a verificar en primer lloc.

Vostè escriu error - donar detalls. No són capaços de respondre als errors no especificats o ajuda sense informació específica.

Totalment al marge - VBET no modifica les pàgines en llenguatge natural (donar banderes afegit) pel que si de fet les etiquetes desapareixeran de l'índex, llavors suggereixo que per verificar si de vegades no es van bloquejar en els arxius robots.txt

Envieu la informació necessària.
    Original text
    Durar editat per vBET; 18-05-11 A 20:14.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •