Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: DB mida

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Default DB mida

És normal que la base de dades per triplicar la seva mida després de la instal lació de VBET?

Vaig començar amb una base de dades de 1Gb, i ara estic mirant a prop de 3. Si bé entenc que els missatges de pàgines senceres estan sent emmagatzemats en memòria cau aquí, no seria més estable que té aquest fet en una base de dades per separat fora de BB (com es 2.x)?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sí - la seva base de dades creixerà. El seu contingut es multiplica 52 vegades (si té tots els idiomes habilitats), així que és difícil no créixer

Usant DB mateix no afecta l'estabilitat en tot fòrum, perquè no hi ha cap consulta que utilitza altres recursos de VB. També VBET 2.x també utilitzen mateixa base de dades.

Sempre es pot desactivar alguns idiomes, o simplement desactivar la memòria cau d'alguns idiomes, si la mida de DB és un problema per a vostè. Però sempre que vostè té un espai en el disc de la mida de la DB no l'afecta - VBET és l'ús d'índexs per a totes les consultes. Hi ha una cosa que t'interessa si les taules de memòria cau són molt grans - els estan netejant les estratègies. Per a més detalls sobre el vulgueu Admin CP - VBET> -> Memòria cau.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Gràcies per la resposta! Que s'aclareixen els dubtes.

La meva preocupació final és amb mysqldumps. Si corro mysqldump via línia d'ordre, és allà qualsevol camí puc excloure el vBET taules de memòria cau des de ser abocat? Vaig haver força no malgastar recolzar espais cap amunt de la memòria cau

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Estem planejant per donar suport a la memòria cau d'arxius. Es necessitaria molt més espai al disc dur, però sense obtenir les dades de les consultes de base de dades. Nosaltres no vam començar la implementació d'aquest moment.

En aquest moment estem planejant com ha de ser configurable i altres detalls. Volem que funcioni per a tothom - és a dir sense necessària la instal lació de qualsevol motor d'emmagatzematge en memòria cau addicional.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •