Text automatically translated from: Greek to: Catalan
Translated text
Aquest text del curs està escrit en grec

Al principi jo havia vist l'actualització syngekrimeni de vBulletin que no tenia cap sentiment en particular, de manera que la instal lació 2chch tots els membres del nostre fòrum estaven encantats! De sobte del no-res van començar a aparèixer i els usuaris d'altres països i estem segurs que això es va deure a l'actualització!

L'únic problema és (i és sens dubte un problema en el meu fòrum, perquè he instal lat moltes millores i programes / plugins, però potser el servidor que allotja la pàgina) és la velocitat i el volum de dades en la còpia de seguretat diària que automàticament fòrum .

Naturalment, apagat i 1,2 Gbytes d'emmagatzematge en memòria cau es copia de seguretat del sistema al dia (aferesa i imatges d'estar a la base de dades) la mida de la còpia de seguretat diària es va reduir al voltant de 360 Mbytes.

Ara he deshabilitat la memòria cau i només tinc quatre llengües principals poden elegir els membres del fòrum.

Així que espero ansiosament per a 2 coses. 3.ch qüestió que ha millorat la qüestió de l'emmagatzematge temporal, i per descomptat, que aviat es canviarà el lloc d'allotjament de la pàgina.

Quan okoklirothei versió 3x i quan la velocitat del meu fòrum augmentat a nivells que són aquí estan segurs que els membres del moviment i els visitants del fòrum es doble i potser el triple de l'actualització específica.

Agrair
Nektarios Zogkos
Original text