Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 9 de 9

Tema: Estranys e-mails

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Default Estranys e-mails

Un membre del fòrum es van queixar del següent:

Un exemple d'un e-mail:
    Benvolgut Bart,
    rparmar ha respost a un fil que s'ha subscrit titulat - L'Associació de Futbol del Club limitada - en el fòrum de Pentax SLR discussió de l'objectiu de PentaxForums.com. Per respondre a un missatge, si us plau, obriu el fil, seguint el següent enllaç. PER FAVOR NO RESPONGUI A AQUEST E-MAIL.
    Aquest fil es troba a:
    La FA limitada Club - Pàgina 32 - PentaxForums.com
    Aquest és el missatge que acaba de ser publicada:
    <!--INICI vBET ÀREA TRADUÏDA NO-->
    --- Cita (originalment per brecklundin) ---
    A més, em veig obligat a usar-lo perquè em va enviar l'off 35ltd un 43ltd ... una còpia perfecta de la gran 35ltd i encara no vaig poder resistir la temptació d'obtenir més plata.
    --- Fi de la cita ---
    <! - final vBET no TRADUÏT àrea - > pot referir-se a allò! El vaig canviar el meu DA35 per un DA12-24, perquè era més important per a mi tenir aquestes distàncies focals coberts. Però jo vaig seguir la FA43. Encara que és menys pràctic que l'DA35 em sembla que s'omple un nínxol especial.
    Això pot no ser el millor exemple de tècnica de la lent en ús, sobretot en el post-processament, però m'agrada. (I el mateix passa amb la ballarina.) FA43 ataca de nou en el FA77 hauria estat massa a prop d'un cultiu.
    Angie Smalis balls Camps Res
    Imatge: http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smalis balls Camps Res a Flickr - Photo Sharing!)
    També pot haver-hi altres respostes, però no rebrà més notificacions fins que visiteu el fòrum de nou.
    Tot el millor,
    PentaxForums.com

No tots la mirada correus electrònics com aquest.
    un per un lloc de Eaglerapids fil no ho demostren.
    Un per un lloc de pcarfan va fer així.
    Potser rparmar i pcarfan no posaven el llenguatge encara?
    Jo tampoc
    És això perquè no tothom té el seu conjunt d'idiomes? Si és així, hi ha una consulta MySQL que pot utilitzar per establir l'idioma de cada un d'Anglès?

Gràcies!

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Gràcies per la nota. Ja hem començat a treballar d'esborrar qualsevol comentari VBET dels correus electrònics, però va posar de nou a causa d'altres prioritats. Tornarem a aquesta tasca per assegurar que els comentaris de VBET no estan inclosos en missatges de correu electrònic.

Sí, puc confirmar això. Gràcies per tenir cura d'això també VBET.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Gràcies! Esperem que l'actualització a la versió de correcció d'errors (Estic assumint 3.3.0) serà relativament sense dolor!

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    11

He rebut 800 correus electrònics d'aquest matí amb tots els

el nom d'usuari: <! - començament vBET no TRADUÏT àrea - > no registrats <! - final vBET no TRADUÏT àrea - >
    Nom de la classe: vB_Database
    MySQL versió

i acabo de rebre altres 75 missatges de correu electrònic com aquest.

Sé que vostè ha explicat abans, però no entenc per què passa això.

A més m'estic fent enormes avisos de la càrrega del servidor del meu servidor dedicat.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per moman View Post
    Gràcies! Esperem que l'actualització a la versió de correcció d'errors (Estic assumint 3.3.0) serà relativament sense dolor!
    Com sempre actualització serà trivial - només puja els arxius i l'arxiu d'importació de productes

3.3.0 També serà no només la correcció d'errors, però també moltes millores de rendiment seran inclosos.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per chick View Post
    He rebut 800 correus electrònics d'aquest matí amb tots els

el nom d'usuari: <! - començament vBET no TRADUÏT àrea - > no registrats <! - final vBET no TRADUÏT àrea - >
    Nom de la classe: vB_Database
    MySQL versió

i acabo de rebre altres 75 missatges de correu electrònic com aquest.

Sé que vostè ha explicat abans, però no entenc per què passa això.

A més m'estic fent enormes avisos de la càrrega del servidor del meu servidor dedicat.
    Quin és el contingut d'aquests missatges?

Sobre càrrega de servidor - pots determinar quines causes el? La informació reial no és prou - el pot ser no narrat amb vBET, o pot ser causat per més tràfic. Així que si determines que vBET és culpable per favor rosca nova oberta i ens dóna detalla

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    80

Espero que se solucioni aviat

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Resolt S'han d'incloure en la propera versió. Electrònics s'actualitzen en el ganxo de baix nivell, per la qual cosa ha de funcionar per a tots els correus de tipus oe, però s'ha provat només en la subscripció a les rosques.

En cas que qualsevol altre pensa amb el correu electrònic passa si us plau, poseu aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2756

PS.
    Crec que hauria appologise que tooks taaan llarga - va ser realment trivial de corregir. La qüestió va ser que per primera vegada quan jo estava buscant ganxos correus electrònics que vaig trobar el que necessitava, però ho van provar en forma equivocada el que em manté llavors. Ho sentim - i l'esperança que no era tal unconvinient - ara desapareixerà

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •