Un exemple d'un e-mail:
Benvolgut Bart,
rparmar ha respost a un fil que s'ha subscrit titulat - L'Associació de Futbol del Club limitada - en el fòrum de Pentax SLR discussió de l'objectiu de PentaxForums.com. Per respondre a un missatge, si us plau, obriu el fil, seguint el següent enllaç. PER FAVOR NO RESPONGUI A AQUEST E-MAIL.
Aquest fil es troba a:
La FA limitada Club - Pàgina 32 - PentaxForums.com
Aquest és el missatge que acaba de ser publicada:
<!--INICI vBET ÀREA TRADUÏDA NO-->
--- Cita (originalment per brecklundin) ---
A més, em veig obligat a usar-lo perquè em va enviar l'off 35ltd un 43ltd ... una còpia perfecta de la gran 35ltd i encara no vaig poder resistir la temptació d'obtenir més plata.
--- Fi de la cita ---
<! - final vBET no TRADUÏT àrea - > pot referir-se a allò! El vaig canviar el meu DA35 per un DA12-24, perquè era més important per a mi tenir aquestes distàncies focals coberts. Però jo vaig seguir la FA43. Encara que és menys pràctic que l'DA35 em sembla que s'omple un nínxol especial.
Això pot no ser el millor exemple de tècnica de la lent en ús, sobretot en el post-processament, però m'agrada. (I el mateix passa amb la ballarina.) FA43 ataca de nou en el FA77 hauria estat massa a prop d'un cultiu.
Angie Smalis balls Camps Res
Imatge:
http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smalis balls Camps Res a Flickr - Photo Sharing!)
També pot haver-hi altres respostes, però no rebrà més notificacions fins que visiteu el fòrum de nou.
Tot el millor,
PentaxForums.com
No tots la mirada correus electrònics com aquest.
un per un lloc de Eaglerapids fil no ho demostren.
Un per un lloc de pcarfan va fer així.
Potser rparmar i pcarfan no posaven el llenguatge encara?
Jo tampoc