Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 12

Tema: després de l'actualització - ja no funciona res

Default després de l'actualització - ja no funciona res

Text automatically translated from: German to: Catalan
    Translated text
    Hola,
    Jo ús:
    vBulletin 3.8.7
    vBSEO 3.6.0 Or
    i
    VBET 03/04 Beta

Des que he actualitzat VBET no fa res més. (Veure fotos)
    Album ImageShack - 2 imatges

A més, les banderes no són correctes (o no més) es mostren.

Tinc tot geuploaded i el "producte-vbenterprisetranslator.xml" importats, que he de fer alguna cosa?

. Meu htaccess és la següent:
    Code:
    RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.glider-forum\.de$ [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://wow.glider-forum.de/$1 [R=301,L]

#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Original text

Text automatically translated from: German to: Catalan
    Translated text
    També la seva readme.html 's divertida
    "Trobar $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ ttl);"
    No hi ha.
    Original text

Bé, em va tornar a fer tots els passos d'instal lació (tot i que es feien ja correctament) que ens registrem per curl
    Code:
    additional .ini files parsed	/etc/php5/apache2/conf.d/curl.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/gd.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysqli.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo_mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/xcache.ini
    i per iconv
    Code:
    Registered Stream Filters	string.rot13, string.toupper, string.tolower, string.strip_tags, convert.*, consumed, convert.iconv.*, bzip2.*, zlib.*
    Les banderes no es mostren .. traducció no està funcionant ... Què fer?
    Durar editat per wowglider.de; 12-04-11 A 14:30.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

ok, si us plau, actualitzi tots els arxius de la carpeta de VBET pujar una vegada més:
    - Vbenterprisetranslator_seo.php ha d'estar a la carpeta principal

importació, una vegada més product.xml arxiu del que no-a pujar la carpeta.

htaccess de la seva bona aparença, si us plau, hmm reeditar el seu vBSEO presentar a la forma original
    i després de tots els canvis - veure VBET.

Si segueix sense funcionar, si us plau envieu al meu per PM i els detalls del seu admincp FTP i ho vaig a comprovar

Ja ho he fet això 3 vegades. Us envio d'inici de sessió.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

ok jo estic a l'espera de les seves dades.

Quant de temps he d'esperar? El meu lloc està rebent deindexed, ive li enviarem tota la informació!

Aquest suport s'està worser i worser .... si no es fixa fins el divendres vaig a retirar la meva subscripció.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

He pujat de nou tots els arxius VBET - segueix sense funcionar, he comprovat el seu htaccess -. Tot està bé, però segueix sense funcionar.
    I integrat amb els arxius de Matías VBET - segueix sense funcionar.
    Totes les configuracions dels arxius es veu bé. Ara he de comprovar la configuració en el Panell de Admin, però no puc utilitzar les meves dades de admincp PM - es pot comprovar les meves dades d'accés al seu admincp un cop més?

en segon lloc, pot intentar desactivar Matías i tractar d'usar VBET, potser tenim un conflicte.
    He editat els arxius de ala-forum.de, Està bé?
    Les banderes estan treballant bé ara. (Traducció d'adreces URL també)

Em vaig adonar que de vegades tot el text desapareix i, de vegades el text és traduït bé. Potser tenim un problema amb la connexió a google.
    Durar editat per kamilkurczak; 19-04-11 A 22:26.

ara bé la seva feina, vaig fer les mateixes coses com tu, però el seu treball ara .. És vostè l'ús dels arxius de beta?

però podria treure la marca de nou?

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

informació VBET eliminat.
    Així es pot confirmar que ara tot està bé?

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •