Bé, em va tornar a fer tots els passos d'instal lació (tot i que es feien ja correctament) que ens registrem per curli per iconvCode:additional .ini files parsed /etc/php5/apache2/conf.d/curl.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/gd.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/mysqli.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/pdo_mysql.ini, /etc/php5/apache2/conf.d/xcache.iniLes banderes no es mostren .. traducció no està funcionant ... Què fer?Code:Registered Stream Filters string.rot13, string.toupper, string.tolower, string.strip_tags, convert.*, consumed, convert.iconv.*, bzip2.*, zlib.*
Durar editat per wowglider.de; 12-04-11 A 14:30.
ok, si us plau, actualitzi tots els arxius de la carpeta de VBET pujar una vegada més:
- Vbenterprisetranslator_seo.php ha d'estar a la carpeta principal
importació, una vegada més product.xml arxiu del que no-a pujar la carpeta.
htaccess de la seva bona aparença, si us plau, hmm reeditar el seu vBSEO presentar a la forma original
i després de tots els canvis - veure VBET.
Si segueix sense funcionar, si us plau envieu al meu per PM i els detalls del seu admincp FTP i ho vaig a comprovar
Ja ho he fet això 3 vegades. Us envio d'inici de sessió.
ok jo estic a l'espera de les seves dades.
Quant de temps he d'esperar? El meu lloc està rebent deindexed, ive li enviarem tota la informació!
Aquest suport s'està worser i worser .... si no es fixa fins el divendres vaig a retirar la meva subscripció.
He pujat de nou tots els arxius VBET - segueix sense funcionar, he comprovat el seu htaccess -. Tot està bé, però segueix sense funcionar.
I integrat amb els arxius de Matías VBET - segueix sense funcionar.
Totes les configuracions dels arxius es veu bé. Ara he de comprovar la configuració en el Panell de Admin, però no puc utilitzar les meves dades de admincp PM - es pot comprovar les meves dades d'accés al seu admincp un cop més?
en segon lloc, pot intentar desactivar Matías i tractar d'usar VBET, potser tenim un conflicte.
He editat els arxius de ala-forum.de, Està bé?
Les banderes estan treballant bé ara. (Traducció d'adreces URL també)
Em vaig adonar que de vegades tot el text desapareix i, de vegades el text és traduït bé. Potser tenim un problema amb la connexió a google.
Durar editat per kamilkurczak; 19-04-11 A 22:26.
ara bé la seva feina, vaig fer les mateixes coses com tu, però el seu treball ara .. És vostè l'ús dels arxius de beta?
però podria treure la marca de nou?
informació VBET eliminat.
Així es pot confirmar que ara tot està bé?