Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123
Resultats 21 a 25 de 25

Tema: Automòbils i pàgines enfront de les directrius de contingut de Google

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per MOGmartin View Post
    Aquí les estadístiques de trànsit.

Hilinebuilders @ aquí està el gràfic actualitzat. També s'observa la mateixa ... on Twitpic3

FYI: Jo també tinc llocs d'alimentació per wp-robot en wordpress d'utilitzar el traductor Google API. Ells també han estat afectades, al mateix temps i es perd el 100% del seu trànsit.
    Tipus de pregunta estúpida - on vostè pot posar filtres en aquesta anàlisi? Acabo de fer comprovar de forma ràpida i no el troba - ja saps que el que m'agradaria que segur una mica de temps per buscar

Estem en això i comprovar-ho. Sembla individual - alguns fòrums veure alguns no aquesta tendència. En aquest moment no estem en condicions de determinar quina és la raó. Només en cas de enyone que té com a tema - si us plau assegureu-vos que vostè no bloquejar totes les pàgines traduïdes a l'arxiu robots.txt

Membre
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    37

Quote Iniciat per vBET View Post
    Tipus de pregunta estúpida - on vostè pot posar filtres en aquesta anàlisi?
    Michal no vam tenir problema,

seva: CONTINGUT -> pàgines de destinació principals
    FILTRE: Les pàgines que contenen aquesta cadena:

Actualitzada imatge amb estadístiques recents, i es pot veure a la columna esquerra, on l'informe és la següent:

Twitpic - Compartir fotos i vídeos a Twitter

Quote Iniciat per vBET View Post
    Assegureu-vos que no bloquejar totes les pàgines traduïdes a l'arxiu robots.txt
    FYI - Jo no bloquegi el tràfic de qualsevol manera

NOMÉS PER RE ESTAT:
    Jo no crec que el plugin VBET està trencat. Encara fa exactament el que la seva publicitat com - la gent encara pot utilitzar les pàgines traduïdes al 100%.

L'únic problema és que google han deixat d'enviar trànsit a aquestes pàgines traduïdes. Com el seu empremta molt dur per la traducció si és una bona traducció, li vaig suggerir que incorpori el yahoo traduir API.

Jo apostaria diners bo que això farà que sigui molt més difícil per a Google per filtrar els de l'índex.

NOMÉS PER RE Estat, així:
    Estic No dic aquestes pàgines de reajustament .... Ells simplement no es retornen en els resultats de cerca quan solia ser.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Gràcies per proporcionar algunes MOGmartin visió. Estic veient una caiguda en les pàgines de VBET traduït així, però no és tan dramàtica com la teva. La diferència és d'al voltant d'un 25% de la setmana anterior. (26 març-1 abril vs 2 abr fins agost 4)

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per ivan View Post
    Jo li enviarà informació detallada a través de PM en els pròxims dies serveral ...

Si us plau, miri aquest article:
    technospot.net / blogs / estratègia-remove-traduïts automàticament pàgines-ulleres-índex /
    En aquest moment no veiem la llicència - si us plau els detalls PM llicència més aviat millor. Si no disposa de llicència d'usuari, llavors vostè no ha pagat la versió VBET. Si us plau envieu la informació de llicència.

Sobre la relació - que és una altra vegada la recomanació per inhabilitar feble traducció automàtica que no pot ser entès per l'home.
    Us recomanem que no permeten traduccions automàtiques de la indexació. Traduccions automàtiques no sempre té sentit i que podria ser considerat com a correu brossa. Més important encara, el punt de fer un lloc web multilingüe és arribar a un públic més ampli, proporcionant un contingut valuós en diversos idiomes. Si els usuaris no poden entendre una traducció automàtica o si se sent artificial a ells, vostè ha de preguntar si realment vol presentar aquest tipus de contingut a aquests.
    Google traduccions són molt bones i llegible, de manera que no hi ha cap problema amb ells. Llavors, perquè quedi clar - es recomana desactivar la Traduccions únic que no pot ser entès per l'home. Estem donant suport a les persones que escriuen en diferents idiomes i traducció són molt bones. Així que això és NO Aproximadament traduccions de Google proporcionades per vBET.

Crec que en pànic i sense lectura detallada de les declaracions Google que tenim aquí molts malentesos. Així que perquè quedi clar:
    1. Les traduccions estan bé per a Google
    2. Google no li agrada feble traducció automàtica que no són llegibles
    3. Tenir fins i tot traduccions automàtiques feble no està prohibit, però només no es recomana
    4. Traduccions automàtiques d'alt valor estan bé per a Google
    5. VBET ofereix serveis de traducció de Google que tenen molt bona qualitat i són llegibles
    Durar editat per vBET; 17-04-11 A 19:29.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per MOGmartin View Post
    Michal no vam tenir problema,

seva: CONTINGUT -> pàgines de destinació principals
    FILTRE: Les pàgines que contenen aquesta cadena:

...

NOMÉS PER RE Estat, així:
    Estic No dic aquestes pàgines de reajustament .... Ells simplement no es retornen en els resultats de cerca quan solia ser.
    Gràcies vaig a jugar amb ell i veure alguns dels nostres fòrums.

Sobre l'estat de re - com et mostro aquí http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7908 Google torna la pàgina en els resultats de cerca. Crec que es pot tenir almenys buscar entrades a causa dels canvis en la posició d'índex, però definitivament les seves pàgines encara estan en l'índex i es retornen en els resultats de cerca.

Anem a fer algunes investigacions pròpies - també agraïm el seu futur en cas de trobar alguna cosa més sobre la situació del seu fòrum en l'índex de Google.

Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •