Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: Google creu que les noves urls d'un lloc diferent

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Default Google creu que les noves urls d'un lloc diferent

Hola,

Tinc aquest de Google avui en dia:

URL no va seguir
    Quan provem una mostra de les URL del seu Sitemap, hem detectat que algunes URL redirigeixen a altres llocs. Li recomanem que el seu lloc conté URL que apunten al seu destí final (la redirecció de destinació) en lloc de redirigir a una altra URL

Google va donar el següent exemple:
    PHP Code:
    HTTP Error301.   http://www.xxx.com/forum/ru/f64/xxxx-804/ 
    Què he de fer?
    Durar editat per norku; 23-03-11 A 09:44.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

això no és res dolent, per què?
    Enllaços al mapa no ha de ser traduït.
    Això és bo - Així és com hauria de funcionar. Per què? Rendiment.
    En aquest moment de la generació 52 vegades més enllaços per temes pot consumir molt de temps per a grans fòrums. Traducció de tots els que en mateix temps ha pogut fer el que realment, realment molt de temps i generen gran quantitat de consultes a la base de dades.

I això és bo per google - com vostè veu, vostè té una redirecció 301 a la pàgina amb url traduït (HTTP Error: 301).

Google prefereix que els vincles s'han traduït, però no els molesta en absolut.

Més aquí: VBET Integració amb altres plugins - vBulletin Empresa Traductor (VBET)

Aquest missatge de google és per a la seva informació. Ells pensen que és probable que tingui una mala enllaços al mapa, pensen que no és bo per a vostè i vostè no sap res d'això,
    però vostè sap - aquests enllaços són redirigits (amb 301) a la bona forma i això és bo per a Google i molt bo per al seu lloc (el rendiment).

VBET no suport a la traducció de url en sitemap.

A més, no es pot integrar amb VBET mapa - Vostè tindrà en enllaços sitemaps només de temes originals. Google links arrossegament es va traduir (però es necessitarà més temps) i s'han traduït url

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Hola,

No m'estic queixant El meu missatge té més a veure amb la meva falta de coneixement que qualsevol altra cosa. El meu fòrum està funcionant perfectament (gràcies a tu) i si, com vostè diu, el missatge de Google és que la meva informació en lloc de ser una advertència després que està bé.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

si vostè té més preguntes. Jo t'ajudaré

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Gràcies Kamil