Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 15

Tema: Cerca avançada no mostra resultats

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Default Cerca avançada no mostra resultats

Acabo de notar que quan es connecti en un compte de prova que s'ha posat d'Alemanya en l'usuari cp (l'idioma de fòrum defecte és l'anglès) que no obtinc resultats de cerca avançada tornar per alguns termes que efectivament retornar resultats en l'idioma predeterminat. Suposo que això podria estar passant en altres idiomes també.

Això passa pel meu propi compte també. Acabo d'utilitzar la cerca avançada per buscar una paraula (Bannführer) i va obtenir resultats utilitzant l'idioma per defecte fòrum d'Anglès. Després va canviar l'idioma a l'alemany (fent clic a la bandera sota de la meva barra de navegació), realitza la mateixa recerca i s'han trobat resultats per a la mateixa paraula. Alguna idea?
    Durar editat per norku; 22-03-11 A 10:50.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Només per prendre l'escenari de l'equació em vaig anar al meu Opcions de Cerca i va canviar el meu idioma per defecte a l'alemany, fa la cerca avançada mateix una vegada i una altra no tinc els resultats de cerca. No és bo si els oradors de llengües estrangeres no pot buscar en el seu propi idioma, és clar.

Edit: només va tractar un parell de les altres llengües i, encara que les paraules que entren en la recerca són visibles quan el parlant de llengües estrangeres és una lectura del fòrum no es retornen en els resultats de cerca avançada.
    Durar editat per norku; 22-03-11 A 10:59.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Jo estava al seu lloc. En les dades del meu usuari he languege - polonès.
    Vaig fer servir la cerca avançada per buscar la paraula - "fòrum". I tinc un lloc ple de resultats.

Pot explicar millor?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Alguns termes no funcionen com vostè diu, però canviar a Alemanya i intentar Bannführer i Stammführer per exemple. No hi ha resultats. Canviar a Noruega i la recerca de Brons. No hi ha cap resultat tot i que tenen un tema amb aquesta paraula en el títol quan veig el fòrum a Noruega ...?
    Durar editat per norku; 22-03-11 A 11:42.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Té raó!
    Puc reproduir en el meu fòrum de prova per la qual cosa es mou aquesta a la secció d'errors.

És probable que hi hagi problema amb la codificació - ho vaig a comprovar i corregir en el meu fòrum de prova.
    Gràcies

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Gràcies Kamil.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

segueix treballant-hi

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Corregit i s'inclouran en la propera versió. Tingueu en compte que en aquest moment només va canviar les dades necessàries (no hi havia tema de la codificació) en la recerca de proves de fil. Si vostè troba que no treballa per a filtres addicionals si us plau notifiqui a nosaltres.

Solució ràpida - en aquest moment es pot solucionar mitjançant l'addició de nou plugin:
    - Aneu a Admin CP -> Plugins & Productes -> Plugin Manager -> Afegeix un connector
    - Joc:
    • Producte = v Empresa Traductor
    • Ubicació ganxo = search_process_start
    • Title = criteris de cerca correcta de pàgines traduïdes
    • Ordre d'execució = 5
    • Plugin de codi PHP:
      Code:
      if ($_REQUEST['language'] && vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset') != 'utf-8') {
      $vbulletin->GPC['query'] =& vbet_encodeToSafeUTF8($vbulletin->GPC['query']);			  		
      }
    • Plugin és actiu = Sí

- Guardar i comprovar funciona

En cas que es troba qualsevol problema addicional en aquest camp si us plau escrigui que tornarà a obrir el tema a continuació. En el nostre fòrum de prova que funciona bé

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Hola,

Acaba de provar el plugin i per desgràcia, no està funcionant. Heus aquí un exemple:

Si em canvi a França, per exemple, i escriviu "Hitlériennes Joventuts" ja sigui en la recerca o recerca avançada no obtinc resultats. No obstant això, si escriu "Joventuts Hitlerianes" Jo a continuació, obtenir una llista de resultats que contenen "Hitlériennes Joventuts". Això succeeix independentment de si el plugin està actiu o no. Això òbviament no és la forma en què un usuari francès normalment de cerca. Que vol buscar en el seu propi idioma, és clar, i desitja que els resultats retornats en aquest idioma.
    Durar editat per norku; 06-05-11 A 10:46.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

Jo estava al seu lloc i ho ha provat. tot està funcionant bé. si vostè tracta de buscar en la seva sentència de cerca avançada no traduïdes - no massa resultats.

Vaig tractar de trobar un Führerschnur paraula en tots els idiomes al seu lloc i jo tenia un resultat per a tots els idiomes, així que problema es resol.

pot desactivar VBET i tractar de trobar la seva sentència, una vegada més - encara sense resultats pel que no és error VBET.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •