Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 2 de 2

Tema: On és la indexació?

Membre
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    40

Post On és la indexació?

Sé que tinc un nou fòrum, però un dels seus reclams va ser com
    nombre de llocs x 52 = un munt d'enllaços ...

Des que he arribat la versió gratuïta per al treball, que realment no tenen realment
    vist cap acció relativa a la indexació, algunes de les urls de traducció
    estan indexats, però si multipliquem els meus missatges x 52 llavors jo
    tenen sobre les adreces URL 187K .. mirant a yahoo explosió, els meus enllaços han estat
    poc menys de 2.000 en els últims 1 setmana o així, i que inclou qualsevol
    url traducció també ... en l'actualitat els vincles són mostra 1884 o al voltant de

http://www.ongsono.com/check_backlin...makersclub.com

Llavors, ¿on és l'acció d'indexació?

m'estic perdent alguna cosa aquí?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola

Estic mirant en direcció li va donar. Quan veig a Google indexades 142.000 pàgines i només 1700 Yahoo - això sembla una cosa dolenta amb Yahoo ...

Assegureu-vos que no estan bloquejant Yahoo per la seva robots.txt Si és així - parada. Si no és així - no podem dir per què Yahoo és mandrós en aquest cas. Google mostra que tot està bé amb el seu fòrum i les pàgines traduïdes estan indexats així.

A més, no confien en els resultats a la pàgina que vostè ha donat. No està escrit que Google indexades 142.000 pàgines en el seu fòrum, però si us plau, veure el resultat d'aquesta consulta a google:
    Code:
    site:vipmoneymakersclub.com
    Jo veig aquí només 47.700 resultats ... El que els resultats es mostra en ongsono són molt diferents d'un real.

També he comprovat les seves pàgines traduïdes, és a dir:
    Code:
    site:vipmoneymakersclub.com/fr/
    Al voltant de 150 resultats - no és realment impressionant, però demostra que Google és realment indexació de les seves pàgines traduïdes. Potser és més ràpid, és a dir mitjançant l'addició de pàgines traduïdes al seu site.xml També tingui en compte que la rapidesa amb Google és rastrejar i indexar pàgines depèn en la pàgina de relacions públiques i menjar ràpid que canvia. Sobre altres robots - probablement similar.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •