No sé tant si això és Vbet-narrat però va començar per passar després del vaig instal·lar així que preguntaré aquí
M'estic posant els següents errors en fer clic a "Li agrada rebut" el Matías i "Li agrada Tenint en compte 'els botons de la pàgina de perfil d'usuari:
PHP Code:
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458
Com dic, això va començar a ocórrer després d'instal lar VBET però crec que vaig a necessitar una mica d'ajuda aquí, perquè les xifres no s'ajusten als símptomes.
Informació de la memòria:
Des phpinfo: memory_limit Local - 128M Màster - 128M
De php.ini:
PHP Code:
; Suhosin Settings.
suhosin.post.max_vars = 2048
suhosin.request.max_vars = 2048
suhosin.cookie.encrypt = Off
suhosin.memory_limit = 32M
suhosin.session.encrypt = Off
VBulletin: Límit de memòria de PHP 32M
De memòria del servidor en ús en aquest moment: 25,00% (262.136 de 1.048.576)
Els missatges d'error són el que suggereix que el que necessito per augmentar la memòria, però no veig cap altre símptoma de la memòria insuficient, mentre que amb el fòrum i no he tingut informes dels membres del meu. Assumeixo però, que ells també van a veure l'error fatal "M'Agrada".
Han trobat algun problema durant l'ús d'aquest VBET? Estaria agraït per qualsevol consell sobre com procedir.