Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 9 de 9

Tema: Els problemes de memòria

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Default Els problemes de memòria

No sé tant si això és Vbet-narrat però va començar per passar després del vaig instal·lar així que preguntaré aquí

M'estic posant els següents errors en fer clic a "Li agrada rebut" el Matías i "Li agrada Tenint en compte 'els botons de la pàgina de perfil d'usuari:

PHP Code:
    Fatal errorAllowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862

Fatal error
    Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytesin /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458 
    Com dic, això va començar a ocórrer després d'instal lar VBET però crec que vaig a necessitar una mica d'ajuda aquí, perquè les xifres no s'ajusten als símptomes.

Informació de la memòria:

Des phpinfo: memory_limit Local - 128M Màster - 128M

De php.ini:
    PHP Code:
    Suhosin Settings.

suhosin.post.max_vars 2048

suhosin
    .request.max_vars 2048

suhosin
    .cookie.encrypt Off

suhosin
    .memory_limit 32M

suhosin
    .session.encrypt Off 
    VBulletin: Límit de memòria de PHP 32M

De memòria del servidor en ús en aquest moment: 25,00% (262.136 de 1.048.576)

Els missatges d'error són el que suggereix que el que necessito per augmentar la memòria, però no veig cap altre símptoma de la memòria insuficient, mentre que amb el fòrum i no he tingut informes dels membres del meu. Assumeixo però, que ells també van a veure l'error fatal "M'Agrada".

Han trobat algun problema durant l'ús d'aquest VBET? Estaria agraït per qualsevol consell sobre com procedir.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,
    Ok vaig a provar en el meu fòrum de prova. Podeu simplement, que VBET que aquesta qüestió - només desactivar VBET i tractar de fer-ho altra vegada - Si stil problema existeix i és VBET discapacitats - això no és qüestió de VBET. Si el problema desapareixerà - aquest és un problema de VBET i ho arreglarem.

En segon lloc - pot augmentar el límit de memory_limit en php.ini a 64 MB i reiniciar el servidor. (Si us plau, acabo de llegir sobre aquest tema a google).
    amb VBET que tenen un contingut més 52 i 52 usuaris més en el fòrum (si té tots els idiomes habilitats) - cost de la memòria del servidor. Encara estem Workin per fer més eficient VBET (relase nou ben aviat).
    Aquí tens una llista de hinst:http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Gràcies
    Durar editat per kamilkurczak; 15-03-11 A 18:41.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Gràcies. Vaig haver ser aficionat en els vostres resultats. Vaig desactivar Vbet i reloaded l''Agrada' pàgina. Ara just rebo un espai pàgina blanca - cap error de record. També no ben bé el que era després

Vaig a esperar a sentir el que troba en el lloc de prova abans que la configuració de la memòria en php.ini.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

He editat el meu php.ini i augmentar el límit de memòria de 64 MB i es torna a arrencar Apache però vBulletin sembla ignorar que la creació i encara es queixa que hi ha prou memòria (mateixos errors que he publicat en post 1).
    Durar editat per norku; 16-03-11 A 00:22.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Hola,

Va ser capaç de repetir l'error? No puc entendre per què vBulletin AdminCP està mostrant un límit de memòria 32M quan php.ini ha 64M.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

no, no ho puc reproduir en el meu fòrum de prova (i clic en els botons li agrada a la pàgina de l'usuari).
    Ha de reiniciar el servidor després d'un canvi en php.ini?
    Si us plau, pregunteu sobre que el host del proveïdor

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Sí, em reinicia Apache després que modifica el php.ini però no va tenir cap efecte. Molt estrany. Vaig mirar l'ús de la memòria general i que era molt per sota dels 32M de tota manera tan estrany que estic rebent aquests errors de memòria. Li he demanat al meu equip per veure en això.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    138

Resolt. Vaig tenir un php.ini incompleta en l'arrel. Tot està funcionant correctament ara.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

bé per a la confirmació resolt

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges