Gràcies. He desactivat "mantenir als no-Anglès caràcters en les URL" de moment i dur a terme els passos esmentats per al mapa del lloc. Jo et diré com ha anat.
Mirant cap endavant a sentir de tu més tard.
Gràcies. He desactivat "mantenir als no-Anglès caràcters en les URL" de moment i dur a terme els passos esmentats per al mapa del lloc. Jo et diré com ha anat.
Mirant cap endavant a sentir de tu més tard.
Actualització: després de desactivar VBET d'acord amb el seu missatge per sobre de Google ara veu la meva sitemaps.
ok, de manera que ara sé per què no podem utilitzar. htaccess a / fòrum carpeta
Una altra prova. Només habilitar vBET un altre cop, afegir aquest htaccess en carpeta principal (reemplaça amb el vell un (No en / FÒRUM CARPETA)):
com vostès saben, amb aquest VBET htaccess està treballant només en les pàgines del fòrum.Code:# Comment the following line (add '#' at the beginning) # to disable mod_rewrite functions. # Please note: you still need to disable the hack in # the vBSEO control panel to stop url rewrites. RewriteEngine On # Some servers require the Rewritebase directive to be # enabled (remove '#' at the beginning to activate) # Please note: when enabled, you must include the path # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/) #RewriteBase / #RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.hj-research\.com RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www\.hj-research\.com$|^cdn\.hj-research\.com$) RewriteRule (.*) http://www.hj-research.com/$1 [R=301,L] #RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com #RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301] RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L] #vbet translator rules start RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA] RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron) RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] #vbet translator rules end RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap) RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA] ## Expires <ifModule mod_expires.c> ExpiresActive On ExpiresDefault "access plus 1 seconds" ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds" ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds" ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds" </ifModule> ## Compression <ifmodule mod_headers.c> <ifmodule mod_deflate.c> AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html </ifmodule> </ifmodule> #Remove index.php from hj-research.com/index.php #rewrite engine on RewriteCond %{THE_REQUEST} index\.php RewriteCond %{QUERY_STRING} ^$ RewriteRule ^index\.php$ / [L,R=301]
prova d'això. i comprovi que google es pot veure el mapa del lloc
gràcies
Gràcies. Vaig a tractar d'això ara.
Prova. Només es tradueix la pàgina principal del fòrum (com vostè ha dit que ho faria), però el mapa del lloc és acceptat per google. El mapa no era però una mica més gran que el normal i no conté cap URL llengua estrangera.
Els URL de llengües estrangeres no estan sent correcta al meu fòrum i seguir produint 404 pàgines tot i la configuració de Matías i els arxius són els mateixos com es descriu en el procediment de configuració. Es veuen bé, però quan es fa clic en ells 404.
Jo accepto que vostès no poden atendre a totes les configuracions de vBulletin i que el meu fòrum presenta una instal lació no estàndard de Visual Basic, així que vaig a haver de sortir VBET discapacitats per ara.
Espero que serà possible en algun moment per obtenir VBET treballant en el meu fòrum, però de moment jo no seria feliç amb una traducció parcial del meu fòrum i enllaços que no treballen.
Gràcies pel temps que has dedicat a aquest embargament. Que va ser molt apreciat.
Durar editat per norku; 10-03-11 A 17:18.
ok, ara sé més. pel que només pot utilitzar htaccess a la carpeta principal, no en / Carpeta.
Si us plau, dóna'm una mica de temps per trobar una solució. He de pensar-hi i intentar algun tipus de configuració.
També per favor donar-me una contrasenya a vbseocp perquè seré capaç de comprovar vbseo configuració per eliminar 404 error
Agrair El vaig a resoldre per a vostè
PM està en camí
M'agradaria resumir tots els canvis.
1. integració amb el motor de cerca de Google - hi havia un problema de codificació, quan la pàgina s'ha traduït. la forma de solucionar-ho?
-Anar a Tauler de Admin-> estil i plantilles-> plantilla navbar
En aquesta plantilla de trobar:
- I substituir-lo per:PHP Code:
<input type="hidden" name="ie" value="ISO-8859-2"/>
2. problema amb les lletres alemanyes en la url de la pàgina no s'ha traduït -> s'ha de definir la substitució de caràcters en vBSEO opcions generals.PHP Code:
<input type="hidden" name="ie"<vb:if condition="$_REQUEST['language']"> value="UTF-8"<vb:else />value="ISO-8859-2"</vb:if>/>
Exemple:
3. sobre la traducció de la pàgina principal - segueix treballant.Code:'ü' => 'ue' 'ä' => 'ae' 'ö' => 'oe' 'ß' => 'ss'
Hi ha un problema amb els personatges. Si l'usuari selecciona l'idioma de fòrum a l'alemany en el seu perfil i és un missatge que conté un ä ö Ö Ü ü ß la traducció d'obres quan es veuen en anglès. No obstant això, si es vol canviar el seu lloc que veu els nombres html en lloc de lletres.
En vBSEO cp ****> 'Defineix seus reemplaçaments de caràcters personalitzats "En aquest moment tinc la següent entrada perquè la meva URL indexades encara funcionen:
'Ü' => 'ue'
'A' => 'ae'
'Ö' => 'oe'
'ß' => 'ss'
Però el que realment necessita fer és entrar en
(Nombre de html) '=>' a 'perquè el problema d'edició està fixada. No obstant això, això tindrà un impacte en el meu URL indexades. O m'estic perdent alguna cosa aquí?
Jo només puc utilitzar un idioma en el moment perquè no tinc reemplaçaments de caràcters personalitzats definits per l'altre (50!) Idiomes.
Hi ha una manera d'aconseguir aquest treball?
Durar editat per norku; 11-03-11 A 11:56.
No és necessari declarar el reemplaçament personatges en tots els idiomes - només per les lletres de l'idioma abans de la instal lació de VBET (alemany).
Ara totes les lletres d'altres idiomes són bons
Si no és així - si us plau dóna'm un exemple (url)
en segon lloc: els nombres ascii en l'edició del missatge -> si us plau dóna'm url d'exemple.
que codifica per a l'ús del fòrum? UTF-8?