Hola,
El meu joc de caràcters: ISO-8859-1
He enviat un PM a que conté un enllaç a un post que mostra el problema.
Hola,
El meu joc de caràcters: ISO-8859-1
He enviat un PM a que conté un enllaç a un post que mostra el problema.
Durar editat per norku; 11-03-11 A 12:31.
té vostè raó. Això és un error de codificació. Puc reproduir en el meu fòrum de prova.
Això només es crea quan algú faci càrrec de la pàgina traduïda.
(Recordi - si vol publicar en francès - que ha de tenir en el seu conjunt UserCP llengua francesa.
Vaig tractar de corregir aquest error d'ahir - en general, no en utf vBulletin fòrum té un problema amb la codificació de caràcters amb codi ASCII en 256.
Vaig fer un nou fil a la secció d'errors de vBulletin fòrum i vaig a tractar de trobar una solució d'aquest error.
En general, si vostè va fer després en francès (i tenir en Opcions de Cerca idioma francès) del normal (pàgina no traduït) tot estarà bé. Això només passa quan intenta enviar la pàgina traduïda.
Ah, està bé. Sí, he copiat una part de la Wiki francesa i la vaig.
No obstant això, quan he seleccionat la meva llengua fòrum com l'alemany, i després publicat en alemany, els personatges segueixen mostrant com els números de html l'hora de muntar aquest lloc o feu clic a la fletxa en el post traduït ....?
Sí que té vostè raó. veure els meus dos missatges - el fisrt es fa de la pàgina no s'ha traduït (Anglès) - no hi ha problema en que li agradaria editar.
el segon està fet de traduir (polit) de pàgines i aquí hi ha un problema - les lletres amb codi ascii en 256 - codificació malament - em va informar d'aquest error a vBulletin i vaig a tractar d'arreglar.
Estic treballant en això amb l'equip de vBulletin:
Fòrum ASCII tema
Ara tenim un cap de setmana. si està bé perquè podem començar a aquest tema després de cap de setmana?
Durant el cap de setmana vaig a treballar amb l'equip de vBulletin.
Durar editat per kamilkurczak; 11-03-11 A 13:25.
Sí, i tant Però puc deixar Vbet actiu en el meu fòrum?
Sí, vostè pot deixar-activa. Com vostè sap missatge en anglès es tradueixen bé
Em vaig adonar en el meu fòrum de prova que en UTF-8 fòrum no existeix aquest problema.
Si us plau, consulteu la base de dades com els missatges es guarden (es pot enganxar aquí un exemple de missatge rus)
Durar editat per kamilkurczak; 11-03-11 A 13:31.
Tinc una bona informació.
Em vaig trobar amb un conflicte amb Matías global_complete ganxo
Si desactivar això ham_complet global - pal bé traduït però no SEO nexes. Necessito solucionar aquesta pugna però després de cap de setmana
Es pot comprovar això?
Durar editat per kamilkurczak; 11-03-11 A 13:54.
Com comprovar-ho?
AdminCP-> plugins producte i -> Plugin Manager -> global_complete Ganxo de vBSEO -> impossibilitar.
Però com he escrit -> no hi ha enllaços SEO si que ho desactiveu. He de comprovar el codi de Matías i la seva integració.
Ens veiem després de cap de setmana