Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Estadístiques per favor?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    2

Default Estadístiques per favor?

Totes aquestes històries del menjar és genial, però necessito fets per prendre una decisió, així que si algú em podria ajudar proporcionant els següents

VB Versió:
    Matías: El número de versió / data de la instal.lació:
    VBET Versió / data de la instal.lació:

I els següents gràfics dels serveis de Google ...
    Gràfic de les pàgines d'índex abans i després (webmaster)
    Lloc gràfic de velocitat abans i després (webmaster)
    Resultats de la recerca del motor abans i després (anàlisi)
    El percentatge d'abandonaments abans i després (anàlisi)
    Èxits de contry nadius abans i després (anàlisi)

Sé que és una gran pregunta ... però crec que només amb tota aquesta informació que podria fer una decisió informada Août adequat comprar aquest producte ...

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Per desgràcia no tenim aquestes dades - aquest fòrum ha vBET instal lat des del principi perquè hi va haver cap "abans". S'adjunten alguns informació pels nostres usuaris en aquest fòrum sots: VBET bons exemples - vBulletin Empresa Traductor (VBET)

També alguns dels nostres clients que es poden incloure els seus enllaços fòrum que es pot trobar aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/links.php perquè pugui comprovar en Google el nombre de pàgines traduïdes estan indexats per algun lloc específic i el llenguatge.

Si ens guia la forma d'obtenir aquesta informació de Google Analytics, podem proporcionar resultats percentatge d'entrada al nostre fòrum de pàgines traduïdes.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Febrer 2011
    Missatges
    2

Jo estaria feliç de fer un estudi de cas amb totes les funcions al meu lloc web utilitzant la versió gratuïta (part del meu treball és proporcionar documentació analítica, de manera que seria fàcil de fer / entendre ).... A continuació, si funciona m'agradaria comprar la versió Pro ....

Però puc treure la marca i els Enllaços externs es crea al mateix temps ho estic fent? A mesura que aquests tindrien un impacte en els resultats

Aquesta és l'única cosa que això és posar-me de donar-li una oportunitat

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si voleu eliminar vincle de crèdit a la versió gratuïta és suficient si vostè envia qualsevol donació (vegeu els detalls a la pàgina la versió gratuïta). Si us plau, la versió de pagament té més característiques (com la traducció d'URL) i és molt més optimitzat (en la versió següent anem a donar suport també la memòria cau de les implementacions més utilitzades). Així que si vostè li agradarà la versió lliure, llavors paga un definitivament una cosa i el que t'agrada

Al costat d'enllaç de crèdit no hi ha res més, així que crec que pot executar perquè Si vostè té alguna pregunta si us plau pregunteu futur - amb gust l'ajudarà a

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •