Quote Iniciat per vBET View Post
Realitzo que i vaig respondre la vostra pregunta - vaig llistar tot va recolzar ara memòries cau de record per vBET i clarament pots trobar allà Memcache. Tan per què és vas convèncer que no vaig respondre la vostra pregunta - el que necessites més? Si vostè necessita indici de com el suport Memcached aquí va:
1. Afegir en l'opció de productes addicionals per al paràmetre d'arxiu de memòria cau
2. Importació d'arxius de producte
3. Edita l'arxiu includes / vbenterprisetranslator_class_cache.php
a) Còpia de classe per Memecached
b) Canviar el nom de la classe copiat a reconèixer com Memcached
c) Actualització de cos per donar suport a la API Memcached (les nostres classes són adaptadors simples, això és pel que no haurà de fer algun canvi en altres llocs)
d) Afegir un nou cas per al valor de la nova opció en el bloc d'interruptors a la part superior de l'arxiu, per crear l'objecte adaptador Memcached

Per obtenir més consells específics - si us plau, només crear aquestes sol.licituds i Kamil li donarà indicacions exactes de com fer-ho amb els llistats de codi.
Oh, no he entès bé - vaig pensar que es referia als noms com de programari, no com a mòduls de php. No hi ha preguntes. És possible aconseguir alguna cosa aviat accés a la versió 4? O simplement per incloure l'emmagatzematge en memòria cau del motor? Ara estic fent servir la memòria cau del meu propi convidat amb memcached.