Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 3 123 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 21

Tema: Més errors! URL mal indexat per goodle - Molt dolent!

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

Default Més errors! URL mal indexat per goodle - Molt dolent!

Ara sé per què em vaig treure VBET abans, així que molts errors!

Google indexa URL estrany, vbet_delayxx quan es fa clic es veu a la direcció correcta.

Veure:

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Gener 2011
    Missatges
    41

Estimat Serp,
    demora és una matriu. En aquesta matriu s'emmagatzemen els enllaços, i es mostren per examle delay7x-19.959 que significa que 7x és el número de sèrie i el número 19.959 per al fil que està indexada.
    Es fa perquè, a continuació, s'envia una tasca a Google pel que és per al rendiment.
    Els índexs es va canviar després de traduir bé.
    Vostè té un error de connexió amb Google perquè no es tradueixen. Per tant, no tornarem a escriure aquest retard (arrays), ja que estava buida.

Si us plau, esborra la memòria cau, el nou mapa, ja que els seus vincles són vells i Google hauria indexar. Redireccions són bones pel que Google ha indexar.

Si vostè té alguna pregunta més, escriure aquí.
    Gràcies

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

Per què netejar memòria cau, si les URL delayxx redirigir a les adreces URL correctes?

El problema és que és una redirecció 302, no un 301, pel que Google mai deixarà caure aquests url delayxx l'índex.

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Gener 2011
    Missatges
    41

de vegades, esborrar la memòria cau dóna Anwser.
    i es el revisi i escriure aquí quan vaig arribar Anwser

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola.

Vaig a ajudar en aquest fil Aprendré més sobre el vostre assumpte avui vespre i et dóna més resposta. A això momsnt puc dir que és definitivelly vBET insecte. No hauria de passar. No sé per què Google està indexant-lo - tenim 301 redirigir així que tal cosa no hauria d'existir. Encara naturalment al principi tals nexes no haurien de venir a sortida.

Com he escrit - Jo et donaré més informació més endavant i nosaltres ens encarregarem d'això.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

Jo suggestiu de tornar a verificar aquestes adreces delayxx, són 302 redireccions!

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Així que aquesta és la raó per la qual aquests vincles són encara indexats. Gran pista. També anem a veure què tal es redirigir per Matías o per VBET i si per Matías és configurable (o es pot canviar pel nostre codi d'integració). Això és per resoldre el problema amb les pàgines ja indexades.

Tot i això, per descomptat, hem de trobar per què VBET fins i tot genera qualsevol enllaç en resposta html final.
    Durar editat per vBET; 15-02-11 A 18:21.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

ok, esperem la revisió. gràcies

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

M'acabo de donar tasques molt específiques sobre què i com comprovar jove.

També seria molt útil si es podria dir que aquests enllaços es generen? En aquest moment si les pàgines estan indexades i redirigir és de 302, no podem ser fins i tot que es bug encara existeix en la generació de VBET, o es tracta d'errors vells que ja no passa, però ja ha indexat pàgines. Així que si us plau digui vostè veu qualsevol pàgina en la URL són visibles en el seu navegador en els enllaços. Si us plau revisi alguns dels seus temes, fòrums, arxius, RSS pot ser. Si us plau, digui vostè té qualsevol mods que van ser especialment integrats amb VBET - potser no és la qüestió. Jove a comprovar-ho al fòrum també (si és que no serà restringida), encara saps teu fòrum així i que per tant sap o sospita que les adreces URL com es generen.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

No està segur del que puc fer de missatgeria instantània, pot veure l'error d'indexació de Google aquí: lloc: www.computer-juice.com - Cerca amb Google

Veure la memòria cau per veure el codi de la pàgina!

També és una redirecció 302 a la URL correcta, ha de ser 301, però millor solució seria completament l'índex d'URL no dolent.

Pàgina 1 de 3 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •