Vaig a necessitar accés al seu PC d'administració i FTP - si us plau enviar els PM.
Com jo ho veig tots els enllaços es generen mal (sense codi d'idioma) i he de esbrinar per què.
Durar editat per vBET; 24-11-09 A 16:50.
Tingueu en compte que els nostres clients es forma tota la paraula i hi ha grans diferències de temps. Com que oferim el suport de només en aquest fòrum.
Si us plau, Envieu com privat els detalls d'accés a missatges del seu fòrum (a Admin CP i FTP). Sempre es pot crear comptes temporals per raons de seguretat. Encara he de accedir-hi, perquè aquest tema es relaciona únicament amb el fòrum i no tenim una resposta preparada per a això.
En primer lloc hem de comprovar és VBET està generant els enllaços apropiats per assegurar-se que es tracta d'errors VBET o algun altre mod està canviant vincles després dels nostres canvis. També hem de comprovar la configuració i les regles de redireccionament.
Gràcies - Me'n vaig a anar-hi ara mateix.
La raó és errònia configuració Matías.
Conjunt d'opcions "Canviar per a no-Anglès caràcters en les adreces URL?" a "mantenir als no-Anglès caràcters en les URL".
Aquesta misteriosa desaparició del nostre manual d'integració. Ho sento pels problemes deacaba d'establir paràmetres i que estarà bé
![]()
Durar editat per vBET; 26-11-09 A 16:36.
Rosca gran! Vaig tenir aquest problema també, però ara tot està treballant amb vBSEO nexes![]()