Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: Mcached com cau

  1. #1
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    26

    Default Mcached com cau

    Sé que s'ha proposat ja, però m'agradaria que la idea de cop. Per a mi és absolutament "imprescindible" per a aquesta funció en grans fòrums. Vaig tractar de tornar a escriure VBET a usar-lo, però després d'un ràpid cop d'ull al codi em vaig donar per vençut. Per què no s'utilitza programació orientada a objectes? És molt més fàcil de codificar i modificar els scripts de la mateixa. Crec que seria de 5 min. treball amb el codi d'un altre mecanisme d'emmagatzematge en memòria cau quan s'estaria en una classe estàndard.

  2. #2
    vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

    Default

    Ara estem treballant en aquesta opció

  3. #3
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Igual que Kamil va escriure - hi estem treballant Més precisament, estic treballant en això en aquest moment Volem donar suport a:
    - Memecached
    - APC
    - XCache
    - EAccelerator

    Si serà inclòs en la propera versió llavors definitivament serà marcat com la funcionalitat de BETA. No està decidit encara ho serà en la propera versió o el que després d'això. A més, si s'inclourà en la pròxima versió que encara no ho va decidir el ple suport o simplement per la memòria cau de convidats per a l'inici.

    En poques paraules - li donarem aquesta funcionalitat, encara no està segur ho serà en la propera versió

  4. #4
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    26

    Default

    Si vostè tingués la classe decent objecte de memòria cau afegint següent magatzems cache seria la pau de la coca.

  5. #5
    Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

    Default

    Trist per resposta tardana. Aquesta funcionalitat va ser afegida dins alliberament 4.3.0.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •