Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast
Resultats 11 a 20 de 24

Tema: Usant vBulletin 3.6.12, tenen problemes de feeds RSS, i l'Arxiu

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Hola,

Encara estic treballant amb el vostre assumpte. Integració de vBET amb vB dins vesrion 3.6 és molt difícil i pot dur temps molt llarg. Hem de fer un chenges només dins vBET codi (no dins vB). Així que hauríem de ser molt pacient

Sobre problema amb vbet_delay en vincles d'arxiu:
    aquest vbet_delay és soler fer una traducció més ràpida. s'hauria de reposar això per vBET al títol traduït de nexe, però en el vostre fòrum - no.

Em vaig adonar que al lloc on s'ha de fer una substitució d'una taula ($ vbet_DelayedBuffer) amb tots els enllaços traduït no existeix. (Encara que hauria).
    Això és en Fòrum / root includes / vbenterprisetranlator_functions.php
    en línia:
    PHP Code:
    lobal $vbet_DelayedBuffer;
    if (
    $vbet_DelayedBuffer) {
    //print_r($vbet_DelayedBuffer);
    $result preg_replace('#vbet_delay(\d+)x#e''$vbet_DelayedBuffer[\'\\1\']'$result);

de les pàgines del fòrum normal - està activada aquesta funció, per les pàgines d'arxiu - no.
    Encara estic buscant aquest tema. Potser faré una altra solució d'aquesta substitució vbet_delay per a vostè.

P.s. gràcies per això vB 3.6 grup

Quote Iniciat per kamilkurczak View Post
    Hola,

Encara estic treballant amb el vostre assumpte. Integració de vBET amb vB dins vesrion 3.6 és molt difícil i pot dur temps molt llarg. Hem de fer un chenges només dins vBET codi (no dins vB). Així que hauríem de ser molt pacient

Sobre problema amb vbet_delay en vincles d'arxiu:
    aquest vbet_delay és soler fer una traducció més ràpida. s'hauria de reposar això per vBET al títol traduït de nexe, però en el vostre fòrum - no.

Em vaig adonar que al lloc on s'ha de fer una substitució d'una taula ($ vbet_DelayedBuffer) amb tots els enllaços traduït no existeix. (Encara que hauria).
    Això és en Fòrum / root includes / vbenterprisetranlator_functions.php
    en línia:
    PHP Code:
    lobal $vbet_DelayedBuffer;
    if (
    $vbet_DelayedBuffer) {
    //print_r($vbet_DelayedBuffer);
    $result preg_replace('#vbet_delay(\d+)x#e''$vbet_DelayedBuffer[\'\\1\']'$result);

de les pàgines del fòrum normal - està activada aquesta funció, per les pàgines d'arxiu - no.
    Encara estic buscant aquest tema. Potser faré una altra solució d'aquesta substitució vbet_delay per a vostè.

P.s. gràcies per això vB 3.6 grup
    Sí, és correcte si no obté la resposta en aquest moment, la solució pot ser utilitzada després per a tots els clients que l'ús de VBET vb 3.6.x també, molts segueixen utilitzant la versió de VB, vb.org són encara el fan servir també

vull saber si hi ha alguna que pugui fer amb includes / vbenterprisetranlator_functions.php arxiu massa

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Hola,

Enllaços de traducció en el fòrum està funcionant!
    Vostè pot provar: モバイル i PDA の [サイト マップ] - indonesiaindonesia.com

Però m'agradaria trobar una millor solució
    Durar editat per kamilkurczak; 11-02-11 A 13:31.

moltes gràcies, si és suficient perquè les pàgines de l'arxiu, si us plau, arreglar les pàgines rss (external.php) també

Per cert, si us plau, editeu la url veritable fòrum també si no t'importa

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Hola,

Sobre la traducció de l'externa.
    La VB 06/03 external.php arxiu és diferent que el mateix arxiu des Visual Basic 03/08 versió.

vBET tradueix extern en aquest ham: external_complete
    i després que la sortida externa s'ha d'imprimir.
    I en la versió 3.8 del codi v està:
    PHP Code:
    ($hook vBulletinHook::fetch_hook('external_complete')) ? eval($hook) : false;

{ ... 
    another code ... }
    echo 
    $output
    i les bones obres (echo $ sortida és després de la nostra traducció)

però en la versió que té:
    PHP Code:
    echo $output;

(
    $hook vBulletinHook::fetch_hook('external_complete')) ? eval($hook) : false
    així en primer lloc el contingut extern s'imprimeix i després d'això - traduir - aquest és l'ordre equivocat!
    Es pot veure. Només cal obrir l'arxiu external.php i anar a la final d'aquest arxiu.

Vaig fer una prova i em retiri echo $ sortida després d'aquest ham i la traducció van treballar, però no puc fer qualsevol pernament canvis dins vB codi

Vaig a tractar de trobar una altra solució.

Quote Iniciat per kamilkurczak View Post
    Hola,

Sobre la traducció de l'externa.
    La VB 06/03 external.php arxiu és diferent que el mateix arxiu des Visual Basic 03/08 versió.

vBET tradueix extern en aquest ham: external_complete
    i després que la sortida externa s'ha d'imprimir.
    I en la versió 3.8 del codi v està:
    PHP Code:
    ($hook vBulletinHook::fetch_hook('external_complete')) ? eval($hook) : false;

{ ... 
    another code ... }
    echo 
    $output
    i les bones obres (echo $ sortida és després de la nostra traducció)

però en la versió que té:
    PHP Code:
    echo $output;

(
    $hook vBulletinHook::fetch_hook('external_complete')) ? eval($hook) : false
    així en primer lloc el contingut extern s'imprimeix i després d'això - traduir - aquest és l'ordre equivocat!
    Es pot veure. Només cal obrir l'arxiu external.php i anar a la final d'aquest arxiu.

Vaig fer una prova i em retiri echo $ sortida després d'aquest ham i la traducció van treballar, però no puc fer qualsevol pernament canvis dins vB codi

Vaig a tractar de trobar una altra solució.
    pot canviar el vb o l'arxiu de VBET, i poden tractar de vb 08/03 arxiu external.php també si voleu

el tutorial es pot arreglar d'utilitat per altres membres que l'ús de VB 03/06 també

Per cert, si us plau, editeu l'URL del meu fòrum per sobre també, si no t'importa

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,

1. Ok tradueix d'extern - FET. Hem d'editar un vB fitxer external.php (no un altre camí) així que:
    1. obrir i editar external.php arxiu.
    2. En aquest arxiu trobarà i TALL:
    PHP Code:
    ($hook vBulletinHook::fetch_hook('external_complete')) ? eval($hook) : false
    3. i pasta abans d'aquest codi:
    PHP Code:
    $db->query_write("
        REPLACE INTO " 
    TABLE_PREFIX "externalcache
            (cachehash, dateline, text, headers, forumid)
        VALUES
            (
                '" 
    $db->escape_string($cachehash) . "',
                " 
    TIMENOW ",
                '" 
    $db->escape_string($output) . "',
                '" 
    $db->escape_string(serialize($headers)) . "',
                " 
    intval($podcastforumid) . "
            )
    "
    ); 
    ha fet al seu servidor.

2. Sobre arxiu - traducció està treballant wery bé, però m'agradaria trobar una millor solució d'aquest problema. Puc seguir utilitzant el servidor?

3. Vas escriure sobre els vostres nexes de fòrum? el que significa? Al meu entendre tens bé urls en el vostre fòrum, la traducció treballa el bé i ell són integrats amb vBSEO. el pots comptar més ben? Potser alguns nexes per exemple.

Gràcies

Ok traduir de l'exterior - Done. Hem de editar un arxiu v external.php (no d'una altra manera)
    sí el seu molt fi d'editar el vb fitxers, perquè el problema dins és el vb fitxers, com fòrum dins aquest fil, Gràcies

2. Sobre arxiu - traducció està treballant wery bé, però m'agradaria trobar una millor solució d'aquest problema. Puc seguir utilitzant el servidor?
    és totalment correcte, que em faci saber si ja va acabar

i que per tant pot compartir el tutorial solució per a altres Fòrum d'Integració així que altre vb 3.6.x els usuaris l'utilitzen també

3. Que va escriure sobre els vincles de la seva fòrum? Què significa? Al meu entendre té una bona url en el seu fòrum, traducció de les bones obres i s'integra amb Matías. Pot explicar millor? Potser alguns enllaços, per exemple.
    em refereixo enllaç al post # 13, si us plau, elimini la

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Dret editat
    Sobre la solució, en part, la integració - ho faré

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,
    Jo després de les meves vacances. Ara vaig a treballar en el seu nou servidor.
    vBET variable (taula amb traducció) no és avaliable en arxiu. Intentaré afegir aquesta taula al $_GLOBALS variable. Potser hi ha un lloc bo en el vostre codi per fer que, i intentarà trobar el

Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •