informació que s'enviï.
informació que s'enviï.
Gràcies. Vaig a començar a treballar en el seu servidor.
També podeu provar a utilitzar enllaços SEO (sense Matías).
només cal anar a Tauler de Admin-> VBET-> opció principal i establir:
Enllaços de traducció de tipus a Crear URL d'acord al consens d'enllaç de SEO (és a dir, "/ a / direcció)
després que s'ha de sumar per htaccess a la carpeta dels fòrums aquesta normativa.:
Code:#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links) #If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
Hola,
Si us plau, intenti ara - que funciona ara. Pot vostè confirmar això?
En segon lloc - aquest problema pot ser específic només per aquest fòrum de prova. En el fòrum principal d'això funciona perfecte.
es veu bé ara.
gràcies.
es mourà al meu fòrum en viu aviat.
intentat utilitzar el SEO, però tinc un error 404:
No s'ha trobat
La URL demanada / testvb / fòrums / pt / forum.php no es va trobar en aquest servidor.
A més, un error 404 Not Found es va trobar en intentar utilitzar un ErrorDocument per manejar la petició.
ja heu definit en el meu fòrum en viu, també té el mateix problema. ¿Què ha canviat per arreglar en el meu fòrum de prova?
Jo ho he desactivat en el meu fòrum en viu.
Durar editat per Schmike; 04-02-11 A 06:22.
i hi va passar a Kamil, quan Kamil se'ns va a pensar-hi
Gràcies
Hola,
Si us plau, enviem les teves dades per PM admincp - que permetrà a aquest VBET només per a mi i ho vaig a arreglar per a vostè.
Per tant, si voleu editar manualment, vostè ha de:
1. obrir i fer una còpia d'aquest fitxer:
Fòrum root / inlcudes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
2. En aquest arxiu trobarà:
3. i substituir per:PHP Code:
$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
4. guardar l'arxiuPHP Code:
$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
5. prova que
Però això no és una solució real. Això elimina algunes funcions al seu lloc. Aquest problema és específic en el seu fòrum (no ho puc reproduir en el meu fòrum de prova), així que només es pot resoldre en el servidor (tinc detalls admincp també).
Si ho desitja, pot utilitzar aquesta solució - que funciona, però m'agradaria veure una altra solució en el servidor.
Si us plau, confirmi la mateixa.
Gràcies.
que treballa per a la meva fòrum en viu ara.
si vols posar a prova qualsevol altra resolució, si us plau feu-ho en el lloc de la prova. gràcies.