Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 3 123 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 30

Tema: Alerta correu electrònic de Google: Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL del seu lloc

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Exclamation Alerta correu electrònic de Google: Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL del seu lloc

Alerta correu electrònic de Google: Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL del seu lloc

He rebut aquest correu electrònic (d'advertiment) a Google Eines per a administradors web

Tingueu en compte que no tinc instal Matías.

Vull una solució per aquest problema abans que Google redueix la meva fila de la pàgina o la prohibició de mi del tot, els meus ingressos d'AdSense ja ha disminuït a la meitat i els Motors de cerca Google literalment han atacat al meu lloc.

El és el segon cas d'aquest problema amb vBET descrit aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...ng-google.html

He enviat el missatge a tots els administradors de VBET en AM com es demana, no en públic pot publicar el correu electrònic com vostè ha de saber perquè va en contra TOS Google amb els meus lleis de privacitat locals, ja que seria la prohibició que per al meu compte de Google Adsense així que no " t preguntar.

Necessito una solució immediata per a aquest problema sense més demora, que és de 3 dies que he estat parlant d'això a l'enllaç de dalt.

Salutacions

Membre
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    34

Crec que la raó per la qual s'habilita en els 52 idiomes
    Crec que si fan la petició d'aquests vbe idiomes com l'Ajax de Llengües i feu clic en els enllaços prima portar habilitada per a altres idiomes pot ajudar en aquest

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

em surt el mateix avís i només tinc 12 idiomes habilitats

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per yahoooh View Post
    Crec que la raó per la qual s'habilita en els 52 idiomes
    Crec que si fan la petició d'aquests vbe idiomes com l'Ajax de Llengües i feu clic en els enllaços prima portar habilitada per a altres idiomes pot ajudar en aquest
    No, això no és la raó. La nostra sort i d'altres fòrums han inclòs tots els idiomes i està bé. Així que vostè pot utilitzar tants idiomes com sigui possible. La qüestió està en una altra part i en aquest moment sabem que dues raons d'això.

EDITAT:
    Ara sabem més raons Així que si us plau obri el seu propi fil i ens donen el seu correu electrònic de Google
    Durar editat per vBET; 16-01-11 A 21:43.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per tavenger5 View Post
    em surt el mateix avís i només tinc 12 idiomes habilitats
    Hi - si us plau crea nou fil sobre el seu isue amb el seu correu electrònic. Tens lniks diferent i how dues raons d'aquest problema. Per ajudar els que ha de conèixer el cas. Així que si us plau fil obert de nou al respecte i nosaltres l'ajudarem

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

mario06 - Estic durant la comprovació dels seus enllaços. Jo et donaré resposta en curt temps

Tingueu en compte que com hem dit abans - El nostre personal està disponible per començar a treballar en el tema quan el nou marcat arriba en forma de fil nou sobre el tema. En cas contrari no són capaços de manejar i s'informa als clients que necessita per obrir el seu propi fil de nou sobre el seu tema. Igual que vostè acaba de fer i ara estem en condicions d'ajudar
    Durar editat per vBET; 16-01-11 A 20:19.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola

Una de les raons (hi haurà altres - encara durant la recerca) del seu problema era que permetia a les pàgines d'índex, com ara pàgines de membres. Els que no són rellevants i les pàgines més membres estan en el mateix 99% - només es diferencia pel nom d'usuari membre. Per això, quan es va traduir, a més, que va fer 52 vegades més aquest tipus de pàgines que són gairebé iguals (mateix contingut de les pàgines després de la traducció li donarà el mateix contingut traduït). Que oficialment assessorar per bloquejar pàgines irrellevants per robot.txt - aquí trobaràs com fer-ho: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178

Tingueu en compte que això farà que les pàgines desapareixen forma l'índex de Google i això és bo per al SEO des de Google a veure i únic índex de les pàgines rellevants amb contingut rellevant.

A més, com veig que vostè va fer els canvis, ja que Google ha generat aquest correu electrònic, ja que com veig que bloqueja pàgines de membres per als hostes. Això també resol aquesta part del tema. No obstant això, si voleu veure les pàgines de membre convidat, però Google no és índex - només ha d'utilitzar robots.txt perquè

Veig que també hi ha enllaços per a l'arxiu i discussions - que vaig a analitzar això en aquest moment

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola de nou

Crec que sé el que pot ser la causa d'altres - com que estic buscant en els enllaços de les banderes no hi ha un vincle sense = idioma en tots els ... Si us plau, digui el que és l'idioma per defecte fòrum - en aquest enllaç de l'idioma no ha language = perquè ara totes les pàgines que s'han duplicat de Google. Un cop de la URL normal i per segona vegada amb el llenguatge YOUR_DEFAULT_LANGUAGE =.

També informe a què ha canviat la nostra plantilla anomenada vbenterprisetranslator_flag? Hem de saber és que VBET error o generats pel canvi dels clients.

La raó crec que podria ser també (no es pot veure ara, però ja tenim tasca TOT el que permetrà a veure en el futur) que acaben de netejar la memòria cau i no hi va haver problema amb la connexió de Google - en què les pàgines cas generar sense contingut ( perquè la traducció no s'obtenen) i, literalment, el contingut és el mateix per a totes les traduccions. Però les coses succeeixen com si són temporals i si no són bloquejats pels Google desapareix - aquests són els problemes entre vostè i Google servidor i VBET no pot fer res amb això. Jo no dic que va ser la raó. Crec que podria ser. Com estic veient ara en els enllaços donat per Google no veig problema descrit en absolut. Per tant, no podia ser.

No obstant això - si us plau respondre a les preguntes sobre l'idioma per defecte i la plantilla.

Veig allà u més cosa – les vostres pàgines d'arxiu traduïdes per subforums no està treballant i donar resultats buits. Major i pàgines de pal són OK. Per a arxiu subforum les pàgines allà són error. Això també fa parcel·la d'anar nexes a mateix contingut – el contingut buit i això també poden ser raonar per què Google et va escriure això. Per favor digues quina versió de vB t'està utilitzant? 3.8 recolzat o alguns més baix – mentre recordo tal cosa passa en 3.6 a causa de vB insecte. Si no és versió recolzada i vB insecte – trobaré roscar sobre ell i jo fortament recomanen escriure a vB equip aproximadament solucionant aquest insecte. Malauradament espero que no faran això des de no és versió recolzada anymore. Però – primer per favor dir quina versió t'està utilitzant, així que jo cap cintura més mots i el vostre temps per a especulacions

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola de nou una altra vegada

Aquesta vegada he comprovat els enllaços Mostra i veig dues coses aquí
    1. Ningú és culpable - com he vist alguns d'aquests vincles (no tots veuen el número 2) tots els temes va ser molt curta amb una sola frase en el mateix. Així que tots aquests eren molt similars per defecte - el 99% del contingut era el disseny. No té res a veure amb VBET - és només el contingut dels seus propis temes. VBET només es tradueix pel que realment és més pàgines similars per a ells, però si es desactiva no VBET pàgines traduïdes seguiran sent similars entre si, si vostè té només una frase en el post només en fil. Per tant, no tenen res a fer aquí.
    2. Potser vostè està matant al seu fòrum a tu mateix, en limitar el nombre de missatges per veure els clients. Ara totes les pàgines que per a mi té el mateix contingut amb comunicació que s'han de registrar. Recordeu que Google està mirant la pàgina com a convidat - de manera que si el mod limitant és estúpid que va a matar el teu fòrum, ja que Google va a veure el contingut de tot el món mateix dient-li a registrar Assegureu-vos que la limitació de mod és prou intel ligent o deshabilitar-lo.
    Durar editat per vBET; 16-01-11 A 21:46.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Quote Iniciat per vBET View Post
    Hola de nou una altra vegada

Aquesta vegada he comprovat els enllaços Mostra i veig dues coses aquí
    1. Ningú és culpable - com he vist alguns d'aquests vincles (no tots veuen el número 2) tots els temes va ser molt curta amb una sola frase en el mateix. Així que tots aquests eren molt similars per defecte - el 99% del contingut era el disseny. No té res a veure amb VBET - és només el contingut dels seus propis temes. VBET només es tradueix pel que realment és més pàgines similars per a ells, però si es desactiva no VBET pàgines traduïdes seguiran sent similars entre si, si vostè té només una frase en el post només en fil. Per tant, no tenen res a fer aquí.
    2. Potser vostè està matant al seu fòrum a tu mateix, en limitar el nombre de missatges per veure els clients. Ara totes les pàgines que per a mi té el mateix contingut amb comunicació que s'han de registrar. Recordeu que Google està mirant la pàgina com a convidat - de manera que si el mod limitant és estúpid que va a matar el teu fòrum, ja que Google va a veure el contingut de tot el món mateix dient-li a registrar Assegureu-vos que la limitació de mod és prou intel ligent o deshabilitar-lo.
    1. Es tracta d'un fòrum italià, el contingut dels missatges és la mitjana i això no té res a veure amb el que va dir.

2. No estic matant el fòrum perquè la registri mod després de 3 visites (un dels mods més populars instal.lat) no té res a veure amb els robots, ja de passar, fins els nens saben que, a més, he estat usant des del VBET versió gratuïta va sortir (al voltant d'un any??) i res ha canviat o afegit des de llavors.

El problema és que el meu fòrum és considerat com un fòrum de mig amb 368.000 temes, quan Google envia robots al meu lloc de manera efectiva 368.000 veure les discussions, però, en www.google.52languages que estaven veient 1540,000 temes indexats que va causar el bot de google atacar el meu lloc, tractant d'esbrinar on es troben. El meu amagatall va ser creat per a cinc dies amb totes les llengües era cached però ara (proves) he posat això a 2 dies amb 4 languages era cached, en aquest moment puc confirmar que el problema és vBET perquè ara jo sóc fins a 766.000 temes indexats i els robots de Google han deixat d'atacar al meu lloc.

Exemple: El seu lloc té 5578 fils d'efectiu, però Google veu a 334.000 temes indexats, entén on és el problema?

Sense ofensa ha de esbrinar el que està passant amb google i trobar una solució per al problema, ja que Google ha trobat els idiomes 52x és fals | duplicat enllaços indexats el que significa que els enllaços que traduït no existeixen físicament i que no es pot argumentar que, atès que és veritat, que és emmagatzemada en memòria cau en els servidors, és com fer trampa.

En els fòrums de petits que no li presto molta atenció, però en el medi | fòrums gran que no passa inadvertit.

Vostè ha de començar a invertir el paràmetre d'idioma a la URL ("direcció? Idioma= És') això és el que està provocant els robots d'ulleres per verificar vBET powered llocs. Teniu vBSEO (jo no) que vol dir que està utilitzant el paràmetre d'idioma diferent que en aquest moment és que passa per l'atenció d'ulleres.

Una gran quantitat d'usuaris VBET altres estan tenint el mateix problema de manera que no és una coincidència!

PS. Google Declaració de Centre d'Ajuda: En general, aquest missatge apareix quan es descobreix un nombre relativament elevat d'URL del seu lloc.

Salutacions
    Durar editat per mario06; 17-01-11 A 16:27.

Pàgina 1 de 3 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •