L'únic que es va apagar va ser la llengua italiana (l'encén), ja que és l'idioma natiu dels fòrums no em crec que de tota manera m'importava era bona des de fa un any, així que quina ara?
Heus aquí un exemple (el seu lloc) del que vull dir quan dic efectiva missatges indexats.
Abans de VBET (fòrum efectiu indexats estadístiques):
Després de VBET (no indexats fòrum eficaç d'estadístiques):
El que estic tractant de dir és que els llocs d'idiomes 52x traduïts estan sent considerats els missatges duplicats per Google. El correu electrònic s'explica per si mateix
En les meves pròpies paraules quan dic que un atac al bot que vull dir quan vostè té 300 contra els robots de Google en gran mesura el rastreig del seu lloc web, alhora menjar i arrencant del seu ample de banda, memòria RAM i CPU i causant llocs fòrum. I ho va escriure en la seva carta a continuació d'una manera més professional, però el significat és el mateix.
Oficial correu electrònic de Google:
Googlebot tingut problemes durant el rastreig del seu lloc http://mysite.com/.
Googlebot trobat un nombre molt gran d'enllaços al seu lloc. Això pot indicar un problema amb l'estructura de la URL del seu lloc. Googlebot innecessàriament pot rastrejar un gran nombre d'adreces URL diferents que apunten al contingut idèntic o similar, o parts de rastreig del seu lloc web que no estan destinats a ser rastrejades per Googlebot. Com a resultat Googlebot pot consumir ample de banda molt més del necessari, o pot ser completament incapaç d'índex de tot el contingut al seu lloc.
Has llegit el que l'equip de suport de Google em va escriure? -> En general, aquest missatge apareix quan es descobreix un nombre relativament elevat d'URL del seu lloc.
Vostè va escriure tot i res, perquè no entenc l'anglès, m'acaba de donar una solució en passos simples, com;
1. Fer això
2. És que
3. I aquesta
etc
Salutacions