Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast
Resultats 11 a 20 de 30

Tema: Alerta correu electrònic de Google: Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL del seu lloc

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

1. Si us plau, al seu torn de la bandera italiana en el fòrum (jo no ho vaig trobar) - ara els usuaris que van canviar el llenguatge no són capaços de tornar al llenguatge original. Com he escrit el contingut de les discussions que vaig tenir l'oportunitat de veure abans que veiés el que he de registrar només una frase en tots els casos. Això no és el que personalment assumeixo com a longitud mitjana dels continguts. Una vegada més, això fa que les pàgines és molt similar ja que la diferència entre els fils de curt és només una frase - la resta és el disseny que és la mateixa. No sé com està tan segur que no té res a veure amb aquest cas. Si vostè sap alguna cosa el que no si us plau, només comparteix de manera que serà capaç d'ajudar amb més rapidesa. Saps per què aquest correu electrònic va ser enviat?

2. No nus ho és el programa d'escola per als nens al seu país, però espero que serà molt útil perquè sàpiguen que si us plau registreu-vos mod després de 3 visites no té res a veure amb els robots que han de passar.
    Si us plau, centrar-se en el tema. I donar resposta requerida - Jo no sabia que mod està usant i ni tan sols em pregunto perquè no és important per a mi - és important que arrenqui segur. Si vostè és 100% segur que és segur, llavors genial. En cas que hi hagués algun dubte, pot veure com veu Google seu fòrum a Eines per a administradors web.

Tingueu en compte que les botes de Google no estan atacant a qualsevol lloc - Google no danyen els llocs. S'aconsella l'ús de memòria cau per al període de temps permès, perquè és millor per al rendiment. A més, si vostè sent que per assegurar-se que l'única raó és el nombre de la traducció de la pàgina - fóssiu lliure de desactivar algunes d'aquestes i habilitar de nou un per un, de tant en tant. No obstant això tingui en compte que la llicència s'activa durant 6 mesos i tens aquest correu electrònic ara. És difícil creure que durant 6 mesos Google no vaig veure aquests vincles - de fet, molts dels que ja s'han indexat. Així que no estic segur que aquesta és la causa de correu electrònic que vostè té. Fins i tot si es tingui en compte tota la informació que se li va donar després d'analitzar d'aquests enllaços.

No sé què vol dir amb les discussions efectives.

També tingui en compte que estem treballant en aquest tema - que va rebre els resultats de la nostra anàlisi. I si us plau, premi dir el que Google té en compte - perquè és el que Google considera que resulta no és correcte. NOSALTRES tenim molts fòrums que no tenen absolutament cap problema amb Google i que tots els idiomes habilitats. I no és cert que el contingut no és d'existència física, si us plau no li diguis el que es pot discutir perquè alguna cosa ... El contingut que hi ha per a tots aquells que la visiten i que existeix físicament a la base de dades en la memòria cau original i en traducció. Aquesta no és la loteria mons - aquesta és la traducció no podria succeir si el contingut no existeix. I res està enganyant aquí - si us plau llegiu TOS de Google - això és Google qui afirma que la traducció pot ser emmagatzemat en memòria cau per a un màxim de 15 dies. Que està tot bé amb Google en el cas de les traduccions de pàgina automàtic - és Google qui va fer aquesta traducció

A més, cap client pot dir que qualsevol contingut que es transmet a ell és a partir d'arxius estàtics o no. De fet, en aquest dia gairebé res és estàtic ara. En vBulletin aixades no vista des de l'estructura HTML estàtic - base de tot el que en les dades de base de dades (idiomes, plantilles, estils). No tinc idea de quin és el seu coneixement sobre l'arquitectura client-servidor amb clients prims, però tingues en compte que el contingut hi ha, si les respostes d'enllaç. Google diu que se sent és fer trampa, ja que no existeix no té res a veure amb la realitat.

També tingui en compte que vostè pot en tot moment l'ús VBET enllaços SEO i tenir / a / en comptes de language = - aquesta configuració és de vostè i de VBET dóna suport sense Matías.

Sobre la nota que li va donar - com he escrit, si vostè sent que va descobrir la veritable raó del seu problema, llavors vostè té solució. No obstant això tingui en compte que això és una resposta genèrica, sense ni tan sols verificar el que passa. Jo no comptaria amb això:
    1 - té quantitat similar d'enllaços per mig any.
    2 - correu de Google es diu:
    "Googlebot innecessàriament pot rastrejar un gran nombre de URL diferents que apunten a un contingut idèntic o similar, O s'arrosseguen les parts del seu lloc web que no estan destinats a ser rastrejades per Googlebot ".

Així que un cop tingui en compte els nostres consells i anàlisi de resultats. Si vostè sent que és només qüestió del nombre de traduccions que va esdevenir el - llavors vostè sap la solució.

Encara necessiten la nostra ajuda / assessorament en aquest tema?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

L'únic que es va apagar va ser la llengua italiana (l'encén), ja que és l'idioma natiu dels fòrums no em crec que de tota manera m'importava era bona des de fa un any, així que quina ara?

Heus aquí un exemple (el seu lloc) del que vull dir quan dic efectiva missatges indexats.

Abans de VBET (fòrum efectiu indexats estadístiques):

Després de VBET (no indexats fòrum eficaç d'estadístiques):

El que estic tractant de dir és que els llocs d'idiomes 52x traduïts estan sent considerats els missatges duplicats per Google. El correu electrònic s'explica per si mateix

En les meves pròpies paraules quan dic que un atac al bot que vull dir quan vostè té 300 contra els robots de Google en gran mesura el rastreig del seu lloc web, alhora menjar i arrencant del seu ample de banda, memòria RAM i CPU i causant llocs fòrum. I ho va escriure en la seva carta a continuació d'una manera més professional, però el significat és el mateix.

Oficial correu electrònic de Google:
    Googlebot tingut problemes durant el rastreig del seu lloc http://mysite.com/.
    Googlebot trobat un nombre molt gran d'enllaços al seu lloc. Això pot indicar un problema amb l'estructura de la URL del seu lloc. Googlebot innecessàriament pot rastrejar un gran nombre d'adreces URL diferents que apunten al contingut idèntic o similar, o parts de rastreig del seu lloc web que no estan destinats a ser rastrejades per Googlebot. Com a resultat Googlebot pot consumir ample de banda molt més del necessari, o pot ser completament incapaç d'índex de tot el contingut al seu lloc.

Has llegit el que l'equip de suport de Google em va escriure? -> En general, aquest missatge apareix quan es descobreix un nombre relativament elevat d'URL del seu lloc.

Vostè va escriure tot i res, perquè no entenc l'anglès, m'acaba de donar una solució en passos simples, com;
    1. Fer això
    2. És que
    3. I aquesta
    etc

Salutacions
    Durar editat per mario06; 17-01-11 A 22:44.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

A l'espera d'un remei.

Salutacions

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per mario06 View Post
    L'únic que es va apagar va ser la llengua italiana (l'encén), ja que és l'idioma natiu dels fòrums no em crec que de tota manera m'importava era bona des de fa un any, així que quina ara?
    És només l'assessorament del nostre equip que sense aquesta opció els usuaris no són capaços de tornar al llenguatge original, en fer clic en alguna bandera. Per tant, és prudent mantenir la bandera del seu idioma per defecte

Heus aquí un exemple (el seu lloc) del que vull dir quan dic efectiva missatges indexats.

Abans de VBET (fòrum efectiu indexats estadístiques):

Després de VBET (no indexats fòrum eficaç d'estadístiques):

El que estic tractant de dir és que els llocs d'idiomes 52x traduïts estan sent considerats els missatges duplicats per Google. El correu electrònic s'explica per si mateix
    És NO Cert. Tens assumptes amb el vostre fòrum. Has trencat archive - i la majoria t'enllaça aconseguits de Google dins el correu electrònic és sobre archive. Tu totalment ignorat el nostre suport - no vas contestar qüestions aproximadament versió i mantenir dient què penses i què no és cert. Si vols solucionar el vostre assumpte complau guaret les nostres pistes de suport. Et vam preguntar aproximadament el vostre vB versió perquè has trencat archive. L'és donat suport 3.8 o alguns versió donada no? Sabem que archive és trencat dins 3.6 a causa de vBulletin bug. Això et dóna milers de no treballant enllaços - i aconseguies de correu electrònic de Google sobre enllaços incorrectes. En comptes d'escoltar al nostre suport i cooperar mantens dir alguna idea ridícula i tu pensen és important de posar-lo dins vermell.
    Quin és el seu propòsit aquí? Vostè vol que el nostre suport per resoldre el seu problema o que estan tractant d'espantar els altres? Ja que si volem resoldre aquest problema si us plau cooperin amb el nostre suport.

També sobre la imatge que li va donar - aquesta és la seva interpretació. Google no es preocupa pel nombre de llocs que s'indiquen en el fòrum. I no pot tenir cura d'ell. Es deu al fet que Google indexa totes les pàgines que no estan bloquejades! El fòrum té pàgines de membres, grups, potser els pantans, els àlbums, etc ... i així successivament ... També fòrum pot tenir molts altres plugins que crea pàgines addicionals (com el arcade).
    Així que si us plau entengui que està malament. Google no consideren que el contingut es tradueix com la duplicació. Vostè té problema amb el seu propi fòrum i hem descobert les àrees de possible causa. Així que si us plau - guaret les nostres instruccions / preguntes. En cas contrari això pot ser marcat com solucionat ja que sembla ser no està interessat amb el nostre suport així com de repetir el que pensen erròniament - que ja ha llegit això - no hi ha necessitat de repetir de nou. Això no és cert. Si us plau, se centren en la solució del seu problema si vol que sigui resolt. Si us plau, contesti la pregunta i mantenir l'atenció en el seu arxiu.

Oficial correu electrònic de Google:
    Googlebot tingut problemes durant el rastreig del seu lloc http://mysite.com/.
    Googlebot trobat un nombre molt gran d'enllaços al seu lloc. Això pot indicar un problema amb l'estructura de la URL del seu lloc. Googlebot innecessàriament pot rastrejar un gran nombre d'adreces URL diferents que apunten al contingut idèntic o similar, o parts de rastreig del seu lloc web que no estan destinats a ser rastrejades per Googlebot. Com a resultat Googlebot pot consumir ample de banda molt més del necessari, o pot ser completament incapaç d'índex de tot el contingut al seu lloc.
    Exactament! Vostè té una estructura MAL! VOSTÈ TÉ CONTINGUT FALS! i el vaig escriure des del principi (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Que s'han estavellat arxiu on hi ha milers de vincles de treball no! Així que si us plau començar a utilitzar el nostre suport que vostè va demanar en lloc de tractar d'espantar als nostres usuaris. Què espera de nosaltres quan es demana ajuda i ho ignoren?

Vostè va escriure tot i res, perquè no entenc l'anglès, m'acaba de donar una solució en passos simples, com;
    1. Fer això
    2. És que
    3. I aquesta
    etc

Salutacions
    Aquí tens la informació exacta que ha de bloquejar pàgines de membres i la manera de fer això:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Aquí tens la informació que el seu arxiu es va estavellar, la pregunta sobre la versió de vBulletin i què fer si no és compatible amb la versió:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Aquesta és una instrucció molt precisa - si us plau saber quina versió de vBulletin està utilitzant.

I aquí tens informació que sobresurten no ha de fer res amb els missatges que són molt curts (només 1 frase), perquè això és qüestió que el contingut no de VBET. Quan el contingut es fan més llargs (els usuaris obtindran respostes) les pàgines de contingut no serà més similars:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Per tant:
    1. Mantingui les seves pàgines membre bloquejat en forma com ho va fer recentment (només per usuaris registrats) o per l'arxiu robots.txt, com es descriu a continuació: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. El procés de registre d'Eines per a administradors web té el seu "3 visites de convidats" mod és salvar Google - comprovar com Google veu el fòrum donant URL d'un fil. Comprovar diverses vegades (no es pot saber què Google farà servir la mateixa IP per cada xec). D'aquesta manera vostè serà molt segur que el mod és estalviar per a robots.
    3. Vostè ha trencat Arxiu - informe a la versió de vBulletin s'utilitza?
    4. Per temes curts que només pot donar algunes respostes ja existeix (a diferència, per descomptat), o simplement guardar com ho és l'esperança que la gent va a respondre a aquestes discussions.

PS.
    Si us plau, prengui les meves disculpes per no contestar a temps. Jo era a la delegació i Kamil li va dir que deixés aquest tema per a mi. Així que un cop més ho sento
    Durar editat per vBET; 20-01-11 A 19:47.

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    52

Hola,
    He de dir que Michal està bé, jo tenia la mateixa advertència de google i és fàcil de resoldre si ens fixem en el que les adreces URL estan causant el problema. En el meu exemple, jo tenia una gran quantitat de contingut duplicat, perquè VBET requadre: & language = ca, en una direcció francesa. Si vostè va als paràmetres de les eines per a administradors web que pot resoldre aquest exclusió d'aquest paràmetre. I també revisar l'arxiu de robots. També tinc en no permetre que els robots d'arxius comprimits, no ho necessita. Hi ha molta feina a fer amb el robots.txt si utilitza VBET.
    I jo no recomanem l'ús de més de 20 idiomes, que no ho necessita
    Durar editat per pepito69; 20-01-11 A 22:53.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Publicar doble, sentim!
    Durar editat per mario06; 21-01-11 A 08:38.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Quote Iniciat per vBET View Post
    És només l'assessorament del nostre equip que sense aquesta opció els usuaris no són capaços de tornar al llenguatge original, en fer clic en alguna bandera. Per tant, és prudent mantenir la bandera del seu idioma per defecte

És NO Cert. Tens assumptes amb el vostre fòrum. Has trencat archive - i la majoria t'enllaça aconseguits de Google dins el correu electrònic és sobre archive. Tu totalment ignorat el nostre suport - no vas contestar qüestions aproximadament versió i mantenir dient què penses i què no és cert. Si vols solucionar el vostre assumpte complau guaret les nostres pistes de suport. Et vam preguntar aproximadament el vostre vB versió perquè has trencat archive. L'és donat suport 3.8 o alguns versió donada no? Sabem que archive és trencat dins 3.6 a causa de vBulletin bug. Això et dóna milers de no treballant enllaços - i aconseguies de correu electrònic de Google sobre enllaços incorrectes. En comptes d'escoltar al nostre suport i cooperar mantens dir alguna idea ridícula i tu pensen és important de posar-lo dins vermell.
    Quin és el seu propòsit aquí? Vostè vol que el nostre suport per resoldre el seu problema o que estan tractant d'espantar els altres? Ja que si volem resoldre aquest problema si us plau cooperin amb el nostre suport.

També sobre la imatge que li va donar - aquesta és la seva interpretació. Google no es preocupa pel nombre de llocs que s'indiquen en el fòrum. I no pot tenir cura d'ell. Es deu al fet que Google indexa totes les pàgines que no estan bloquejades! El fòrum té pàgines de membres, grups, potser els pantans, els àlbums, etc ... i així successivament ... També fòrum pot tenir molts altres plugins que crea pàgines addicionals (com el arcade).
    Així que si us plau entengui que està malament. Google no consideren que el contingut es tradueix com la duplicació. Vostè té problema amb el seu propi fòrum i hem descobert les àrees de possible causa. Així que si us plau - guaret les nostres instruccions / preguntes. En cas contrari això pot ser marcat com solucionat ja que sembla ser no està interessat amb el nostre suport així com de repetir el que pensen erròniament - que ja ha llegit això - no hi ha necessitat de repetir de nou. Això no és cert. Si us plau, se centren en la solució del seu problema si vol que sigui resolt. Si us plau, contesti la pregunta i mantenir l'atenció en el seu arxiu.

Exactament! Vostè té una estructura MAL! VOSTÈ TÉ CONTINGUT FALS! i el vaig escriure des del principi (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Que s'han estavellat arxiu on hi ha milers de vincles de treball no! Així que si us plau començar a utilitzar el nostre suport que vostè va demanar en lloc de tractar d'espantar als nostres usuaris. Què espera de nosaltres quan es demana ajuda i ho ignoren?

Aquí tens la informació exacta que ha de bloquejar pàgines de membres i la manera de fer això:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Aquí tens la informació que el seu arxiu es va estavellar, la pregunta sobre la versió de vBulletin i què fer si no és compatible amb la versió:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Aquesta és una instrucció molt precisa - si us plau saber quina versió de vBulletin està utilitzant.

I aquí tens informació que sobresurten no ha de fer res amb els missatges que són molt curts (només 1 frase), perquè això és qüestió que el contingut no de VBET. Quan el contingut es fan més llargs (els usuaris obtindran respostes) les pàgines de contingut no serà més similars:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Per tant:
    1. Mantingui les seves pàgines membre bloquejat en forma com ho va fer recentment (només per usuaris registrats) o per l'arxiu robots.txt, com es descriu a continuació: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. El procés de registre d'Eines per a administradors web té el seu "3 visites de convidats" mod és salvar Google - comprovar com Google veu el fòrum donant URL d'un fil. Comprovar diverses vegades (no es pot saber què Google farà servir la mateixa IP per cada xec). D'aquesta manera vostè serà molt segur que el mod és estalviar per a robots.
    3. Vostè ha trencat Arxiu - informe a la versió de vBulletin s'utilitza?
    4. Per temes curts que només pot donar algunes respostes ja existeix (a diferència, per descomptat), o simplement guardar com ho és l'esperança que la gent va a respondre a aquestes discussions.

PS.
    Si us plau, prengui les meves disculpes per no contestar a temps. Jo era a la delegació i Kamil li va dir que deixés aquest tema per a mi. Així que un cop més ho sento
    1. El meu robots.txt ha estat el mateix, no canvia res i sembla estar bé:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / members /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. No, no guarda
    3. El meu arxiu funciona bé, tots els enllaços de prova i de treball, on es veu trencat?
    4. Els missatges només són petits, on els nous membres es presentin i dir "Hola, em dic Tom" No puc fer res, el 90% dels llocs són més aviat significat mitjanes empreses.

pepito69 va dir alguna cosa interessant que consisteix en la url de paràmetres com he dit anteriorment
    En el meu exemple, jo tenia una gran quantitat de contingut duplicat, perquè VBET requadre: & language = ca, en una direcció francesa. Si vostè va als paràmetres de les eines per a administradors web que pot resoldre aquest exclusió d'aquest paràmetre.
    però només ho va aconseguir d'un llenguatge que ho estic aconseguint en tots els idiomes que és aquesta la raó i el que he de fer exactament?

PS. No tinc instal lat, però l'ús Matías Matías mapa que ja no inclou l'arxiu, em suposo que per excloure els robots.txt? Jo mai he vist ningú aquí o en qualsevol altre lloc que no inclouen en la seva robots.txt

Vull senzilla detallat instruccions,
    Exemple:

1. Fer això
    2. És que
    3. I que

pepito69,
    Jo mai he vist un robots.txt gran com que té, és tot el que és realment necessari?
    En béns arrels només hi ha tres robots que es consideren dolents Motors de cerca* i no seria més fàcil posar en el seu arxiu. htaccess, no?
    PS. Les seves banderes no es mostren

*Baiduspider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    Durar editat per mario06; 21-01-11 A 10:11.

Membre
    Data d'ingrés
    Abril 2010
    Missatges
    52

Gràcies Mario,

Sí, el meu arxiu de robots potser és massa gran, no s'optimitza, però a mi em funciona i no em facis mal.
    Vaig a incloure aquesta brossa en el meu htaccess, gràcies.

però només ho va aconseguir d'un idioma que jo estic rebent per tots els idiomes
    No el meu amic, jo també ho té en tots els idiomes, que va ser només un exemple. Però, ja que utilitza els paràmetres de les eines per a administradors web que he augmentat el meu rastreig de Google de nou. Encara no sap com resoldre altres problemes amb VBET, més important per a mi, com l'obesitat que tinc amb el codi de llenguatge i les paraules trencades que utilitzen alguns accents (O, N, etc.)
    Bé, excloure arxius en el fitxer robots.txt, i no tinc cap pàgina web d'arxiu en l'índex de Google.
    Vaig pensar moltes vegades per a ús Mapa del lloc vBSEO però el meu lloc està molt bé arrossegar comprar google. Sempre aplicar aquesta regla: si alguna cosa funciona, no ho toquis.

Ho sento, no puc dir-te el que has de fer, només compartir la meva experiència.

Gràcies. La meva bandera no es mostren en / index.php, però són visibles en el lloc de fòrums, ho vaig a resoldre ara.
    Durar editat per pepito69; 21-01-11 A 18:32.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

1. El meu robots.txt ha estat el mateix, no canvia res i sembla estar bé:
    User-agent: *
    Disallow: / admincp /
    Disallow: / clientscript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / members /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: / ajax.php
    Disallow: / attachment.php
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: / editpost.php
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: / memberlist.php
    Disallow: / misc.php
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: / newattachment.php
    Disallow: / newreply.php
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: / report.php
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: / usercp.php
    Disallow: / usernote.php

2. No, no guarda
    3. El meu arxiu funciona bé, tots els enllaços de prova i de treball, on es veu trencat?
    4. Els missatges només són petits, on els nous membres es presentin i dir "Hola, em dic Tom" No puc fer res, el 90% dels llocs són més aviat significat mitjanes empreses.

pepito69 va dir alguna cosa interessant que consisteix en la url de paràmetres com he dit anteriorment
    però només ho va aconseguir d'un llenguatge que ho estic aconseguint en tots els idiomes que és aquesta la raó i el que he de fer exactament?

PS. No tinc instal lat, però l'ús Matías Matías mapa que ja no inclou l'arxiu, em suposo que per excloure els robots.txt? Jo mai he vist ningú aquí o en qualsevol altre lloc que no inclouen en la seva robots.txt

Vull senzilla detallat instruccions,
    Exemple:

1. Fer això
    2. És que
    3. I que

pepito69,
    Jo mai he vist un robots.txt gran com que té, és tot el que és realment necessari?
    En béns arrels només hi ha tres robots que es consideren dolents Motors de cerca* i no seria més fàcil posar en el seu arxiu. htaccess, no?
    PS. Les seves banderes no es mostren

*Baiduspider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    1. No era la mateixa - en cas contrari, Google no mostrarà enllaç a la pàgina membres, ja que Google no visites pàgines bloquejades per robots.php i que tens en el correu electrònic d'advertència en aquest enllaç:
    Code:
    http://YOUR_PAGE/member.php?u=63920&language=ro
    Ara que està bé. No va ser fa algun temps i Google hi era. Pot estar tranquil ara sobre aquesta part
    2. Si no és segur per als robots i els mostra als robots bloqueig comunicar vostè hauria de considerar seriosament l'eliminació d'aquest mod. Una altra forma, Google començarà a indexar les pàgines a veure - amb el bloqueig de les pàgines per comunicar-se. També en aquest cas, és la principal causa del seu problema - totes les pàgines que busca Google mateix - simplement comunicar-bloqueig.
    Tal com jo entenc que va marcar en les eines per a administradors web que Google vegi al seu fòrum i vaig veure que Google vegi comunicar que s'han d'inscriure - sí?
    3. Com vaig escriure al principi els enllaços als sub-fòrums als arxius no funcionen en absolut. Només al fòrum principal i de les discussions. Això fa que milers de vincles incorrectes en les pàgines del seu arxiu. Per exemple:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Aquest és l'enllaç a la banda de rodament arxiu i està funcionant, però en ella el contingut que hi ha enllaços a la part superior de la pàgina dels fòrums subregionals, on s'inclou el fil. Exemple:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    I tots els enllaços no funcionen - només al fòrum principal. Tots els arxius sub-fòrums enllaços no funcionen. Això fa que milers de vincles de treball, no en milers de fils d'arxiu de pàgines.
    Vostè encara no VA DIR QUE EUA: vBulletin, Versió ESTÀ UTILITZANT ...
    En aquest moment, puc apostar que no és compatible amb vBulletin 3.6 - si us plau, no et preocupis que no deixarà de donar suport a vostè. Hem de saber per ajudar millor, perquè en el 3,6 se sap error vBulletin. Si es tracta d'una altra versió, és possible que sigui error VBET. És molt important descobrir quina és la causa que l'ajudi.
    4. No estic escrivint sobre el 90% dels seus missatges. Jo estava escrivint sobre els missatges que figuren en el correu de Google. Altres estan fora de l'abast d'aquesta discussió. Google s'enumeren temes només amb una frase que et vaig escriure (almenys les que jo era capaç de fer veure abans de la seva mod em va dir que per registrar-se). Entens ara? No és el tema amb tota la seva fòrum. Com ja vaig escriure - Jo no em preocuparia pels - la gent escrigui les respostes no i els que no serà similar ja - igual que el 90% dels seus llocs de treball que és completament diferent.

Tingueu en compte que pot tenir pepito69 configuració diferent que vostè. Si s'escau, fent cas omís dels paràmetres del llenguatge no és aconsellable, ja que no està utilitzant els enllaços SEO i aquesta és l'única manera de reconèixer que les URL són diferents. Si li dius a Google fer cas omís d'aquest atribut de Google totes les URL de bruixes només difereix el valor del paràmetre d'idioma es considera com a contingut mateix - això crearà el caos a les pàgines indexades, que l'atzar a canvi d'idioma en l'índex de Google o Google s'acaba d'indexar el seu idioma principal les pàgines. Jo crec que sí - nous comprovat i no aconsellen per al seu cas. Si us plau, no facis això, sempre que no utilitzi els enllaços SEO.

Instruccions senzilles en aquest moment:
    1. Si el "3 vegades mod" Google no és segur - desactivar i contacte amb els autors mod sobre això.
    2. DIR EUA la versió de vBulletin estan utilitzant.

Aquesta és la tercera vegada que estem preguntant sobre això ... Com vostè està esperant que l'ajudem, si vostè no coopera. No tenim una vareta màgica que crearà solucions. Hem de saber el que està passant al seu servidor.

Sobre grans htaccess -. No sé el que estàs escrivint exactament, però aposto a que per a tu no cal tan grans - Suposo que hi ha regles per bloquejar els enllaços per les pàgines de Matías membres i així successivament. No està utilitzant Matías i no està utilitzant els enllaços SEO - el fitxer robots.txt petita està bé.
    Durar editat per vBET; 21-01-11 A 21:00.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Estic utilitzant la versió 3.6.12, vostè ha de saber això ja que paguem una quota addicional perquè funcioni (que sigui compatible) a causa del problema d'arxiu de manera que si és l'arxiu que ho està causant això, llavors és (sense ofendre) ja que SEVA CULPA vostè ho va fer. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html

Si el "3 vegades mod" Google no és segur - desactivar i contacte amb els autors mod sobre això.
    Autor va dir que no fa mal a google.

1. No era la mateixa - en cas contrari, Google no mostrarà enllaç a la pàgina membres, ja que Google no visites pàgines bloquejades per robots.php i que tens en el correu electrònic d'advertència en aquest enllaç:
    1. L'únic que he afegit és / members / .. tota la resta incloent memberslist.php ja hi era, la meva culpa, així que anem a tancar aquest argument.

2. Si no és segur per als robots i els mostra als robots bloqueig comunicar vostè hauria de considerar seriosament l'eliminació d'aquest mod. Una altra forma, Google començarà a indexar les pàgines a veure - amb el bloqueig de les pàgines per comunicar-se. També en aquest cas, és la principal causa del seu problema - totes les pàgines que busca Google mateix - simplement comunicar-bloqueig.
    2. No hi ha absolutament cap necessitat de ser groller, entenc com utilitzar el robots.txt, però en les guies de l'optimització de la seva (meva opinió) s'inclinen més per la seva configuracions de Matías, només tenir en compte que almenys el 80% dels usuaris vBulletin do ' t ús Matías el que li aconsellem dos fils separats quan es parla de consells, ajustaments i optimització, per exemple, "Optimització de Matías" i "no Optimització Matías" perquè sigui més fàcil d'utilitzar.

3. Tots els vincles d'arxiu que ha publicat com trencat sembla estar funcionant bé per a mi, aquí hi ha una foto del seu exemple d'un enllaç trencat arxiu:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl

4. htaccess comentari no era per a tu, però per al membre pepito69

Escolteu a Michael que no vull discutir totes les cartes que ha escrit amb vostè, només vull un fàcil 1. 2. 3. arreglar i res més.

Salutacions cordials

[EXTRA]
    Del que el representant de Google em va dir, l'estructura de la URL a continuació és la indexació de quatre vegades, però en béns arrels per a ells és considerat com un i han de ser indexats, com a tal, i això és probablement per això va rebre el correu electrònic. El missatge subjacent és només un exemple;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 Original
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = pl Traduït
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = ES Traduït
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = ES Traduït
    [EXTRA]
    Durar editat per mario06; 22-01-11 A 09:05.

Pàgina 2 de 3 FirstPrimer 123 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •