Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 10 de 30

Tema: Alerta correu electrònic de Google: Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL del seu lloc

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola de nou una altra vegada

Aquesta vegada he comprovat els enllaços Mostra i veig dues coses aquí
    1. Ningú és culpable - com he vist alguns d'aquests vincles (no tots veuen el número 2) tots els temes va ser molt curta amb una sola frase en el mateix. Així que tots aquests eren molt similars per defecte - el 99% del contingut era el disseny. No té res a veure amb VBET - és només el contingut dels seus propis temes. VBET només es tradueix pel que realment és més pàgines similars per a ells, però si es desactiva no VBET pàgines traduïdes seguiran sent similars entre si, si vostè té només una frase en el post només en fil. Per tant, no tenen res a fer aquí.
    2. Potser vostè està matant al seu fòrum a tu mateix, en limitar el nombre de missatges per veure els clients. Ara totes les pàgines que per a mi té el mateix contingut amb comunicació que s'han de registrar. Recordeu que Google està mirant la pàgina com a convidat - de manera que si el mod limitant és estúpid que va a matar el teu fòrum, ja que Google va a veure el contingut de tot el món mateix dient-li a registrar Assegureu-vos que la limitació de mod és prou intel ligent o deshabilitar-lo.
    Durar editat per vBET; 16-01-11 A 21:46.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Quote Iniciat per vBET View Post
    Hola de nou una altra vegada

Aquesta vegada he comprovat els enllaços Mostra i veig dues coses aquí
    1. Ningú és culpable - com he vist alguns d'aquests vincles (no tots veuen el número 2) tots els temes va ser molt curta amb una sola frase en el mateix. Així que tots aquests eren molt similars per defecte - el 99% del contingut era el disseny. No té res a veure amb VBET - és només el contingut dels seus propis temes. VBET només es tradueix pel que realment és més pàgines similars per a ells, però si es desactiva no VBET pàgines traduïdes seguiran sent similars entre si, si vostè té només una frase en el post només en fil. Per tant, no tenen res a fer aquí.
    2. Potser vostè està matant al seu fòrum a tu mateix, en limitar el nombre de missatges per veure els clients. Ara totes les pàgines que per a mi té el mateix contingut amb comunicació que s'han de registrar. Recordeu que Google està mirant la pàgina com a convidat - de manera que si el mod limitant és estúpid que va a matar el teu fòrum, ja que Google va a veure el contingut de tot el món mateix dient-li a registrar Assegureu-vos que la limitació de mod és prou intel ligent o deshabilitar-lo.
    1. Es tracta d'un fòrum italià, el contingut dels missatges és la mitjana i això no té res a veure amb el que va dir.

2. No estic matant el fòrum perquè la registri mod després de 3 visites (un dels mods més populars instal.lat) no té res a veure amb els robots, ja de passar, fins els nens saben que, a més, he estat usant des del VBET versió gratuïta va sortir (al voltant d'un any??) i res ha canviat o afegit des de llavors.

El problema és que el meu fòrum és considerat com un fòrum de mig amb 368.000 temes, quan Google envia robots al meu lloc de manera efectiva 368.000 veure les discussions, però, en www.google.52languages que estaven veient 1540,000 temes indexats que va causar el bot de google atacar el meu lloc, tractant d'esbrinar on es troben. El meu amagatall va ser creat per a cinc dies amb totes les llengües era cached però ara (proves) he posat això a 2 dies amb 4 languages era cached, en aquest moment puc confirmar que el problema és vBET perquè ara jo sóc fins a 766.000 temes indexats i els robots de Google han deixat d'atacar al meu lloc.

Exemple: El seu lloc té 5578 fils d'efectiu, però Google veu a 334.000 temes indexats, entén on és el problema?

Sense ofensa ha de esbrinar el que està passant amb google i trobar una solució per al problema, ja que Google ha trobat els idiomes 52x és fals | duplicat enllaços indexats el que significa que els enllaços que traduït no existeixen físicament i que no es pot argumentar que, atès que és veritat, que és emmagatzemada en memòria cau en els servidors, és com fer trampa.

En els fòrums de petits que no li presto molta atenció, però en el medi | fòrums gran que no passa inadvertit.

Vostè ha de començar a invertir el paràmetre d'idioma a la URL ("direcció? Idioma= És') això és el que està provocant els robots d'ulleres per verificar vBET powered llocs. Teniu vBSEO (jo no) que vol dir que està utilitzant el paràmetre d'idioma diferent que en aquest moment és que passa per l'atenció d'ulleres.

Una gran quantitat d'usuaris VBET altres estan tenint el mateix problema de manera que no és una coincidència!

PS. Google Declaració de Centre d'Ajuda: En general, aquest missatge apareix quan es descobreix un nombre relativament elevat d'URL del seu lloc.

Salutacions
    Durar editat per mario06; 17-01-11 A 16:27.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

1. Si us plau, al seu torn de la bandera italiana en el fòrum (jo no ho vaig trobar) - ara els usuaris que van canviar el llenguatge no són capaços de tornar al llenguatge original. Com he escrit el contingut de les discussions que vaig tenir l'oportunitat de veure abans que veiés el que he de registrar només una frase en tots els casos. Això no és el que personalment assumeixo com a longitud mitjana dels continguts. Una vegada més, això fa que les pàgines és molt similar ja que la diferència entre els fils de curt és només una frase - la resta és el disseny que és la mateixa. No sé com està tan segur que no té res a veure amb aquest cas. Si vostè sap alguna cosa el que no si us plau, només comparteix de manera que serà capaç d'ajudar amb més rapidesa. Saps per què aquest correu electrònic va ser enviat?

2. No nus ho és el programa d'escola per als nens al seu país, però espero que serà molt útil perquè sàpiguen que si us plau registreu-vos mod després de 3 visites no té res a veure amb els robots que han de passar.
    Si us plau, centrar-se en el tema. I donar resposta requerida - Jo no sabia que mod està usant i ni tan sols em pregunto perquè no és important per a mi - és important que arrenqui segur. Si vostè és 100% segur que és segur, llavors genial. En cas que hi hagués algun dubte, pot veure com veu Google seu fòrum a Eines per a administradors web.

Tingueu en compte que les botes de Google no estan atacant a qualsevol lloc - Google no danyen els llocs. S'aconsella l'ús de memòria cau per al període de temps permès, perquè és millor per al rendiment. A més, si vostè sent que per assegurar-se que l'única raó és el nombre de la traducció de la pàgina - fóssiu lliure de desactivar algunes d'aquestes i habilitar de nou un per un, de tant en tant. No obstant això tingui en compte que la llicència s'activa durant 6 mesos i tens aquest correu electrònic ara. És difícil creure que durant 6 mesos Google no vaig veure aquests vincles - de fet, molts dels que ja s'han indexat. Així que no estic segur que aquesta és la causa de correu electrònic que vostè té. Fins i tot si es tingui en compte tota la informació que se li va donar després d'analitzar d'aquests enllaços.

No sé què vol dir amb les discussions efectives.

També tingui en compte que estem treballant en aquest tema - que va rebre els resultats de la nostra anàlisi. I si us plau, premi dir el que Google té en compte - perquè és el que Google considera que resulta no és correcte. NOSALTRES tenim molts fòrums que no tenen absolutament cap problema amb Google i que tots els idiomes habilitats. I no és cert que el contingut no és d'existència física, si us plau no li diguis el que es pot discutir perquè alguna cosa ... El contingut que hi ha per a tots aquells que la visiten i que existeix físicament a la base de dades en la memòria cau original i en traducció. Aquesta no és la loteria mons - aquesta és la traducció no podria succeir si el contingut no existeix. I res està enganyant aquí - si us plau llegiu TOS de Google - això és Google qui afirma que la traducció pot ser emmagatzemat en memòria cau per a un màxim de 15 dies. Que està tot bé amb Google en el cas de les traduccions de pàgina automàtic - és Google qui va fer aquesta traducció

A més, cap client pot dir que qualsevol contingut que es transmet a ell és a partir d'arxius estàtics o no. De fet, en aquest dia gairebé res és estàtic ara. En vBulletin aixades no vista des de l'estructura HTML estàtic - base de tot el que en les dades de base de dades (idiomes, plantilles, estils). No tinc idea de quin és el seu coneixement sobre l'arquitectura client-servidor amb clients prims, però tingues en compte que el contingut hi ha, si les respostes d'enllaç. Google diu que se sent és fer trampa, ja que no existeix no té res a veure amb la realitat.

També tingui en compte que vostè pot en tot moment l'ús VBET enllaços SEO i tenir / a / en comptes de language = - aquesta configuració és de vostè i de VBET dóna suport sense Matías.

Sobre la nota que li va donar - com he escrit, si vostè sent que va descobrir la veritable raó del seu problema, llavors vostè té solució. No obstant això tingui en compte que això és una resposta genèrica, sense ni tan sols verificar el que passa. Jo no comptaria amb això:
    1 - té quantitat similar d'enllaços per mig any.
    2 - correu de Google es diu:
    "Googlebot innecessàriament pot rastrejar un gran nombre de URL diferents que apunten a un contingut idèntic o similar, O s'arrosseguen les parts del seu lloc web que no estan destinats a ser rastrejades per Googlebot ".

Així que un cop tingui en compte els nostres consells i anàlisi de resultats. Si vostè sent que és només qüestió del nombre de traduccions que va esdevenir el - llavors vostè sap la solució.

Encara necessiten la nostra ajuda / assessorament en aquest tema?

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •