Hola,
He estat utilitzant VBET per algun temps ara, i tot ha funcionat bé,
No obstant això recentment a causa dels nivells d'augment del trànsit, VBET està utilitzant des 2-300 connexions sortints,
Això està fent que moltes consultes lentes per ser executat, així com causar apache per assolir el seu màxim nombre de fils.
Que actualment és de 256 (que fàcilment s'ha de manejar una cosa així com 10 milions de visites al dia i el meu trànsit no és tan alt).
meu lloc és: cardshare.tv
Tinc un poderós servidor de suficient (de doble nucli quàdruple, 24gig ram, etc.)
La càrrega en el servidor és molt baixa, així que no és un problema de càrrega corresponent.
Im executant vBulletin 3.8.x
També he habilitat la memòria cau d'un hoste totalment instal.lat i altres instàncies de memòria cau com vb optimitzar i va permetre Memecached.
-
Hola, Arran del meu missatge anterior,
He acabo de donar compte que hi ha un error en les eines de VBET - Netejador> Memòria cau en el Panell d'Admin.
Crec que això té a veure amb el guió o no detectar que ha canviat el nom admin / mod directors (per exemple, codificat) o que són els permisos?
Warning: ([ruta] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory en [ruta] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d code on line 9
Fatal error: require_once () [function.include]: Failed opening required '/ home / cardsh / public_html / fòrum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9
També he desactivat la memòria cau completa com a convidat en el moment en què sembla estar fent més difícil que bé.