Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 9 de 9

Tema: VBET Temes - Consultes lent / Apache Threads.

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Default VBET Temes - Consultes lent / Apache Threads.

Hola,

He estat utilitzant VBET per algun temps ara, i tot ha funcionat bé,

No obstant això recentment a causa dels nivells d'augment del trànsit, VBET està utilitzant des 2-300 connexions sortints,

Això està fent que moltes consultes lentes per ser executat, així com causar apache per assolir el seu màxim nombre de fils.

Que actualment és de 256 (que fàcilment s'ha de manejar una cosa així com 10 milions de visites al dia i el meu trànsit no és tan alt).

meu lloc és: cardshare.tv

Tinc un poderós servidor de suficient (de doble nucli quàdruple, 24gig ram, etc.)

La càrrega en el servidor és molt baixa, així que no és un problema de càrrega corresponent.

Im executant vBulletin 3.8.x

També he habilitat la memòria cau d'un hoste totalment instal.lat i altres instàncies de memòria cau com vb optimitzar i va permetre Memecached.

-

Hola, Arran del meu missatge anterior,

He acabo de donar compte que hi ha un error en les eines de VBET - Netejador> Memòria cau en el Panell d'Admin.

Crec que això té a veure amb el guió o no detectar que ha canviat el nom admin / mod directors (per exemple, codificat) o que són els permisos?

Warning: ([ruta] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory en [ruta] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d code on line 9

Fatal error: require_once () [function.include]: Failed opening required '/ home / cardsh / public_html / fòrum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9

També he desactivat la memòria cau completa com a convidat en el moment en què sembla estar fent més difícil que bé.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Actualització:

Me les he arreglat per optimitzar el lloc i instal lar un parell de coses que han rectifyed coses, així que les coses estan funcionant bé ara.

No obstant això, l'error esmentat indica que l'error de ruta dins del codi encara existeix.

També crec que les consultes potser lent sort es podria optimitzar encara més en el futur.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Només ha de desactivar VBET i reiniciar el servidor, mantingui VBET fora per uns dies i veure si el fòrum és més ràpid.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Tinc una llista de suggeriments per a la seva - si us plau comprovi que: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Què passa amb aquesta segona edició? No puc reproduir en el meu fòrum de prova per la qual cosa pot explicar el que ha de canviar (el ANME de la folrum etc / carpeta?)

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Els noms de les carpetes i admincp modcp i en config.php

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

bé, així que vaig a provar avui en dia intento fer alguna conclusió. Gràcies

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Com s'utilitza el admincp Ford amb un altre nom o no? es canvia el nom d'aquesta carpeta només en config.php o el nom de la carpeta real també?
    Si sí - intentar copiar tot vBET arxius de upload / admincp carpeta a la carpeta nova.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    25

Sí admincp es diu una cosa així com: HGUYFhghg78556FJF
    Aquest ha estat actualitzat en config.php

També es va assegurar de carregar els arxius en VBET / admincp va entrar a la carpeta admincp nom.

la carpeta admincp ha canviat des que abans d'instal lar VBET.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

així que si us plau provar aquesta solució - http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correu6876
    han de treballar ara

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •