Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 18 de 18

Tema: Problema quan el registre de visitants

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Una pista - com jo ho veig després de fer clic el botó de registre que no li porta a la fitxa d'inscripció (url register.php?do=register), Però només per configuració del correu (register.php?do=vMail).

En aquest moment no tinc ni idea fa això fa que el problema, però només ha de comprovar. Si pots per favor, canvieu per un moment de la seva configuració, fent clic al botó per generar el registre formulari d'inscripció complet. També si us plau digui com configurar vBulletin a tenir un comportament de fòrum de la seva - que posarà a prova als nostres fòrums proves.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    9

Quote Iniciat per vBET View Post
    Una pista - com jo ho veig després de fer clic el botó de registre que no li porta a la fitxa d'inscripció (url register.php?do=register), Però només per configuració del correu (register.php?do=vMail).

En aquest moment no tinc ni idea fa això fa que el problema, però només ha de comprovar. Si pots per favor, canvieu per un moment de la seva configuració, fent clic al botó per generar el registre formulari d'inscripció complet. També si us plau digui com configurar vBulletin a tenir un comportament de fòrum de la seva - que posarà a prova als nostres fòrums proves.
    Vaig deixar de fer producte = vmail
    Comprovar el correu
    El problema continua
    Ara mostra un enllaç a la register.php formulari d'inscripció? Do = Registre

vBulletin
    Tinc una veritable llicència
    Durar editat per tomee123; 21-11-09 A 23:11.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Acceptar. Encara estic buscant. Una pista - potser hi ha algun problema amb les redireccions (si la redirecció 301 que passa llavors es perd la informació sobre l'acord de les condicions del fòrum). Vaig a escriure un robot en pocs minuts, així que veurem què passa una cosa així. Mantingui la calma - anem a trobar una solució perquè

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

OK - sé la raó. És el que vaig pensar - té la redirecció, ja que en forma d'URL es queda sense els paràmetres del llenguatge. És per això que la redirecció succeeix. Em pregunto per què en forma d'URL no ha canviat (s'ha de) - ho vaig a investigar en aquest moment

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Està utilitzant un mod que canvia les adreces URL en forma? Estic buscant en el codi de mod, el codi html i el codi html fòrum. S'ha de treballar. Així que per a una millor investigació que tindrà accés al teu fòrum. Si us plau, em PM accés al seu FTP (probablement no tindrà administrador CP).

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Una pregunta important - que s'estan executant en VBET 3.x ...?

Sembla tens lliure vBET 2.x quin traduccions fetes just i no recolza multi comunitat de llengua. Si vols els vostres usuaris escriuen missatges en llengües diferents i signar fins a el vostre fòrum des d'altres països llavors t'ha de comprar vBET llicència 3.x. Trist no el vaig preguntar a la primeria el segur ens parcel·la de cabina de temps
    Durar editat per vBET; 22-11-09 A 02:08.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    9

Text automatically translated from: Arabic to: Catalan
    Translated text

¿Accepta el pagament per Western Union?

És que jo sigui un promotor de les zones del seu producte ((Orient Mitjà)) per pagar
    Original text

Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    9

Quote Iniciat per tomee123 View Post
    Translated text

¿Accepta el pagament per Western Union?

És que jo sigui un promotor de les zones del seu producte ((Orient Mitjà)) per pagar
    Original text
    Translated text
    No veig cap resposta!
    Original text

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges