Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 13

Tema: Ajudeu-me

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    23

Thumbs up Ajudeu-me

1) Per setembre "Nombre de caràcters abans d'ajustar el text" a '0 'on puc aconseguir aquest ajust?

2) Com puc saber la meva fòrum és utf-8 charactersets si veig al joc de caràcters HTML es mostri aquest número ISO-8859-1

3) Com puc trobar aquest ajust per al valor de Set de Caràcters en minúscules?

Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    95

Hola

1)
    Com es descriu en do-not-càrrega -> readme.html arxiu:
    Totes les configuracions del costat de Caràcters es fan per Admin CP-> Preferències-> Preferències-> - Mostrar totes les configuracions -
    Vostè pot trobar aquesta opció en Opcions de Desplegat de Temes (showthread) secció
    Avís: D'acord a la seva segona pregunta, pel que sembla, que el fòrum ha d'estar en format UTF-8, així que recordi, que aquest pas és necessari només per no UTF-8 de caràcters.

2)
    Si s'ajusta a la norma ISO-8859-1, llavors el fòrum no està en UTF-8, ja que és el valor de la 'charset' d'atributs per a l'ajust de tipus de contingut HTML a la plantilla de 'headinclude ... per a cada pàgina del seu fòrum
    Recordar, Que aquesta opció només s'ha d'establir un cop just abans que els missatges estan escrits en el fòrum! Això és degut a que pot ser un desastre xerrades, quan es modifiquen més tard.
    Si realment necessitat de fer modificacions, es pot llegir sobre ell en do-not-càrrega -> readme.html arxiu Preguntes freqüents secció

3)
    Això no és un escenari Només ha de llegir de nou -> Conjunt valor de Caràcters en minúscules <- Que vol dir, que vostè ha d'establir un valor de caràcters en minúscules (no capitals). Aquesta és l'opció en:
    CP Admin -> Idiomes i Frases -> Gestor d'Idiomes
    Has de escriure utf-8 en lloc de UTF-8

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    23

1), amb el seu suggeriment, hem de canviar el nostre format de fòrum de convertir a UTF-8 o simplement romandre en l'entorn actual?

2) És molt important té un ajust en UTF-8?

3) Quan canviï aquest ajust de $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL); a $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ TTL); meu portal es posi en blanc. Llavors, com es pot solucionar?

4) Com puc tornar al nostre fòrum de llengua materna després de traduir el llenguatge irlandès amb aquest vbtranslator
    com abc.com / forum.php? language = ga de nou a abc.com / forum.php

5) Per què després d'usar aquest plugin i convertir a un altre idioma, el meu plugin d'estadístiques que es mostren cartells sobre, nou tema, nou càrrec i altres no seguir per convertir. Com arribar? Una vegada més, la nostra descripció de cada secció en el nostre subfòrum tampoc seguir per convertir també. Com ho arreglo?

6) Com canviar el disseny del pavelló?

7) Com puc trobar el fitxer. Htaccess en el meu fòrum d'aquesta instrucció?
    Matías integració

el meu fòrum: cutimalaysia.my

8) per què en el meu cm vBulletin, no va mostrar la bandera?
    Durar editat per vBET; 04-12-10 A 11:30. Raó: URL mal

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

1) vostè pot romandre en la configuració actual. Si no s'utilitza un fòrum utf-8 acaba d'establir aquesta opció: Nombre de caràcters abans d'ajustar el text a 0

2) No, no és important, però si vostè té NO utf-8 charactersets Si us plau, faci tots els passos importants de readme.html arxiu que no volen pujar Ford que no utf-8 Fòrum charactersets

3) si us Plau, feu tots els integració amb vBSEO passos de readme.html arxiu que no volen pujar carpeta. Tots els passos. Jo estava en el seu fòrum i el seu url no són traduïdes. Vostè ha d'integrar dos vBSEO fitxers:
    _createurl.php
    _url.php

Si serà una altra vegada (pàgina en blanc) per favor, tracti de trobar en el seu arxiu de registre d'un nom de la qüestió. Aquest fitxer de registre al servidor. (Vostè pot demanar que el proveïdor de abaut host)

4)
    Code:
    abc.com/forum.php?language=ga
    Això no és SEO url. Si vols tenir uns enllaços sense ?Paràmetre de llengua - Si us plau integrar el vostre url a SEO.
    Si us plau:
    1. anar a Tauler de Admin-> VBET-> principal
    2. conjunt Tipus d'enllaç a VBSEO_URI
    3. conjunt Enllaços de traducció de tipus per Crear URL segons SEO enllaç consens (és a dir, '/ca/adreça')
    4. editar els teus .fitxer htaccess (afegeix totes vBET rulse befor vBSEO, les regles es poden trobar a .fitxer htaccess que no volen pujar carpeta)

Com realitzar una còpia de la llengua principal? Simplement feu clic a la bandera del seu idioma principal (del nostre fòrum - aquesta és la bandera d'Anglès)

5) Si us plau expliqui millor. Si us plau, enganxeu aquí a la URL del fil d'aquesta qüestió. Utilitza algun Mod especial?

6) Vostè pot canviar la posició de les banderes. Per això - si us plau:
    1. anar a Tauler de Admin-> VBET-> Banderes
    2. conjunt Posar banderes opció, com a tal, vostè vol tenir. Si s'estableix Costum - Cal posar $ Vbenterprisetranslatorflags a la plantilla de la mà.

7) On? anar al seu FTP (per alguns com el director de Total Commander) i aneu a la carpeta arrel del fòrum. A la part inferior ha de tenir el seu arxiu. Htaccess.
    vBET .htaccess arxiu es pot trobar en que no volen pujar carpeta. Posar vBET regles abans de vBSEO regles.

8) que estava en el fòrum i veig les banderes, així que si us plau explicar millor aquest tema i enganxeu aquí una url a la pàgina amb el tema (si pot)
    Durar editat per kamilkurczak; 03-12-10 A 19:48.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    23

Quote Iniciat per Cuti Malaysia View Post
    1) Per setembre "Nombre de caràcters abans d'ajustar el text" a '0 'on puc aconseguir aquest ajust?

2) Com puc saber la meva fòrum és utf-8 charactersets si veig al joc de caràcters HTML es mostri aquest número ISO-8859-1

3) Com puc trobar aquest ajust per al valor de Set de Caràcters en minúscules?
    així que vull tornar a confirmar, la configuració del meu fòrum en aquest moment està en No utf-8 charactersets? És correcte?

Quote Iniciat per kamilkurczak View Post
    1) vostè pot romandre en la configuració actual. Si no s'utilitza un fòrum utf-8 acaba d'establir aquesta opció: Nombre de caràcters abans d'ajustar el text a 0

2) No, no és important, però si vostè té NO utf-8 charactersets Si us plau, faci tots els passos importants de readme.html arxiu que no volen pujar Ford que no utf-8 Fòrum charactersets

3) si us Plau, feu tots els integració amb vBSEO passos de readme.html arxiu que no volen pujar carpeta. Tots els passos. Jo estava en el seu fòrum i el seu url no són traduïdes. Vostè ha d'integrar dos vBSEO fitxers:
    _createurl.php
    _url.php

Si serà una altra vegada (pàgina en blanc) per favor, tracti de trobar en el seu arxiu de registre d'un nom de la qüestió. Aquest fitxer de registre al servidor. (Vostè pot demanar que el proveïdor de abaut host)

4)
    Code:
    abc.com/forum.php?language=ga
    Això no és SEO url. Si vols tenir uns enllaços sense ?Paràmetre de llengua - Si us plau integrar el vostre url a SEO.
    Si us plau:
    1. anar a Tauler de Admin-> VBET-> principal
    2. conjunt Tipus d'enllaç a VBSEO_URI
    3. conjunt Enllaços de traducció de tipus per Crear URL segons SEO enllaç consens (és a dir, '/ca/adreça')
    4. editar els teus .fitxer htaccess (afegeix totes vBET rulse befor vBSEO, les regles es poden trobar a .fitxer htaccess que no volen pujar carpeta)

Com realitzar una còpia de la llengua principal? Simplement feu clic a la bandera del seu idioma principal (del nostre fòrum - aquesta és la bandera d'Anglès)

5) Si us plau expliqui millor. Si us plau, enganxeu aquí a la URL del fil d'aquesta qüestió. Utilitza algun Mod especial?

6) Vostè pot canviar la posició de les banderes. Per això - si us plau:
    1. anar a Tauler de Admin-> VBET-> Banderes
    2. conjunt Posar banderes opció, com a tal, vostè vol tenir. Si s'estableix Costum - Cal posar $ Vbenterprisetranslatorflags a la plantilla de la mà.

7) On? anar al seu FTP (per alguns com el director de Total Commander) i aneu a la carpeta arrel del fòrum. A la part inferior ha de tenir el seu arxiu. Htaccess.
    vBET .htaccess arxiu es pot trobar en que no volen pujar carpeta. Posar vBET regles abans de vBSEO regles.

8) que estava en el fòrum i veig les banderes, així que si us plau explicar millor aquest tema i enganxeu aquí una url a la pàgina amb el tema (si pot)

1) després de fer algun tipus de configuració, és tota la configuració per fer vbtranslator activa i pot convertir el llenguatge i l'enllaç correctament en aquest moment?

2) És això tranlsator vBulletin mateix traduir precisa amb traductor Google?

3) després de veure una part en el meu fòrum que el canvi del does't
    per exemple en aquest enllaç, http://www.cutimalaysia.my/ga/f269/berita-ekonomi

però aquest post pot convertir corectly
    http://www.cutimalaysia.my/ga/airgea...-rm2-20-a/t756

per a la seva informació meu idioma principal és en malai. si us plau m'ajudi a remetre a tots a aquesta pregunta?
    Durar editat per Cuti Malaysia; 04-12-10 A 13:59.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Quote Iniciat per Cuti Malaysia View Post
    així que vull tornar a confirmar, la configuració del meu fòrum en aquest moment està en No utf-8 charactersets? És correcte?

1) després de fer algun tipus de configuració, és tota la configuració per fer vbtranslator activa i pot convertir el llenguatge i l'enllaç correctament en aquest moment?

2) És això tranlsator vBulletin mateix traduir precisa amb traductor Google?

3) després de veure una part en el meu fòrum que el canvi del does't
    per exemple en aquest enllaç, Eacnamaíoch Nuacht

però aquest post pot convertir corectly
    Airgeadra Malartú 1 USD; RM2.20?

per a la seva informació meu idioma principal és en malai. si us plau m'ajudi a remetre a tots a aquesta pregunta?
    Pot comprovar la configuració del seu fòrum. Només has d'anar a AdminCP-> Idiomes i Frases-> Administrador-> Idioma Edita-> Joc de caràcters HTML
    Si no fa servir UTF-8 - que està bé!

1) Jo estava en el fòrum i la traducció d'obres bones. Traducció de url amb Matías obres GOOT (té una bona integració ara)

2) Sí, VBET treballa en el motor traductor de google

3) Jo estava en el fòrum i la traducció d'obres bones. On és el problema? Explicar millor si us plau

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    23

Quote Iniciat per kamilkurczak View Post
    Pot comprovar la configuració del seu fòrum. Només has d'anar a AdminCP-> Idiomes i Frases-> Administrador-> Idioma Edita-> Joc de caràcters HTML
    Si no fa servir UTF-8 - que està bé!

1) Jo estava en el fòrum i la traducció d'obres bones. Traducció de url amb Matías obres GOOT (té una bona integració ara)

2) Sí, VBET treballa en el motor traductor de google

3) Jo estava en el fòrum i la traducció d'obres bones. On és el problema? Explicar millor si us plau

1) el problema és que no pot fer diferents, ja sigui UTF-8 o no, en el meu joc de caràcters HTML, que mostra aquest personatge ISO-8859-1 <<<És que aquest UTF-8 o no. Si us plau confirmar.

2) Per tant, significa que VBET al web està funcionant correctament?

3) Per què la bandera de traductor vBulletin al web en la següent adreça http://www.cutimalaysia.my/iklan/index.php no es va presentar?
    Durar editat per Cuti Malaysia; 06-12-10 A 20:42.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

1) ISO-8859-1 això no utf-8, i això està bé
    2) la traducció d'obres bones, però quan vaig tractar de traduir un missatge que mostra la seva mod (per javascript) no va funcionar. Per tant, hem d'integrar el nostre mòdul amb el mod.

Si us plau, faci un nou tema en la secció de la integració i descriure aquest mod (ens donen un nom i una adreça URL per aquest mod. Mod és lliure o no?)

3) Vaig a comprovar-ho.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    23

plas comprovar pm

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    23

Quote Iniciat per kamilkurczak
    traducció de les bones obres, però quan vaig tractar de traduir un missatge que mostra la seva mod (per javascript) no va funcionar. Per tant, hem d'integrar el nostre mòdul amb el mod.

Si us plau, faci un nou tema en la secció de la integració i descriure aquest mod (ens donen un nom i una adreça URL per aquest mod. Mod és lliure o no?)
    Què vol dir el següent sobre insturction. No undertand. Què vol dir sobre mod?
    Durar editat per mateuszr; 09-12-10 A 08:19. Raó: ús 'cita' en lloc de text en negreta

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •