Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 7 de 7

Tema: Opció de perfil de l'usuari CP doesnt actualitzar la configuració d'idioma

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    53

Default Opció de perfil de l'usuari CP doesnt actualitzar la configuració d'idioma

L'opció Panell de Control per triar idioma no funciona ni tan sols aquí. i seleccionat grec, per exemple, i doesnt canvi, només fent clic a la bandera que canvia, em vaig adonar que en el meu primer fòrum, així que vaig tractar aquí i és el mateix

Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    95

Hola,

cop d'ull a la descripció d'aquesta opció:
    En quin idioma es va a escriure els seus missatges. Fòrum traduirà automàticament els teus missatges a altres usuaris idiomes. També es traduiran els missatges en altres idiomes al teu idioma per defecte.
    Això significa, que no cal etiquetar els missatges amb [idioma] - Fòrum detectarà automàticament l'idioma, però hi ha una opció d'administració, que poden limitar aquest reconeixement en
    AdminCP -> VBET -> Google -> Detecció de Llengua del Google
    que trobarà allí una desciption detallada, com funciona.

En AdminCP hi ha fins i tot una opció d'un altre:
    AdminCP - VBET> -> Altres -> Redirigir al llenguatge de l'usuari
    que automàticament se li redirigirà a la llengua del seu navegador predeterminat. No funciona en el nostre fòrum, ja que aquesta opció està desactivada aquí.

Tema mogut a la secció Solució de problemes

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    53

Text automatically translated from: Greek to: Catalan
    Translated text
    Ara prova
    Original text

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    53

la configuració d'aquí estan en grec, però veig els missatges Anglès

Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    95

Sí, vostè i vostè els veu correctament - Per què? He contestat a la meva primera resposta O potser estàs parlant d'una altra cosa ...
    Veuràs grega només en el cas, quan l'opció està establerta en AdminCP reorientació automàtica o quan es tria de forma manual a partir de banderes a la part superior.

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    53

plz em diuen exactament el que ha de fixar potser després d'una captura de pantalla. vull que l'usuari tria idioma d'Opcions de Cerca per redirigir a aquest idioma. i No permeti que les banderes dels usuaris reg Thanx

Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    95

AdminCP - VBET> -> Altres -> Redirigir al llenguatge de l'usuari
    Gràcies a aquesta opció es pot redirigir als usuaris a l'idioma per defecte del seu navegador i l'establiment d'aquesta independència de "Opcions de Cerca 'Marc, que s'utilitza per a fins de traducció (ja ho he descrit en la meva primera resposta)

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •