L'opció Panell de Control per triar idioma no funciona ni tan sols aquí. i seleccionat grec, per exemple, i doesnt canvi, només fent clic a la bandera que canvia, em vaig adonar que en el meu primer fòrum, així que vaig tractar aquí i és el mateix
L'opció Panell de Control per triar idioma no funciona ni tan sols aquí. i seleccionat grec, per exemple, i doesnt canvi, només fent clic a la bandera que canvia, em vaig adonar que en el meu primer fòrum, així que vaig tractar aquí i és el mateix
Hola,
cop d'ull a la descripció d'aquesta opció:
Això significa, que no cal etiquetar els missatges amb [idioma] - Fòrum detectarà automàticament l'idioma, però hi ha una opció d'administració, que poden limitar aquest reconeixement enEn quin idioma es va a escriure els seus missatges. Fòrum traduirà automàticament els teus missatges a altres usuaris idiomes. També es traduiran els missatges en altres idiomes al teu idioma per defecte.que trobarà allí una desciption detallada, com funciona.AdminCP -> VBET -> Google -> Detecció de Llengua del Google
En AdminCP hi ha fins i tot una opció d'un altre:
que automàticament se li redirigirà a la llengua del seu navegador predeterminat. No funciona en el nostre fòrum, ja que aquesta opció està desactivada aquí.AdminCP - VBET> -> Altres -> Redirigir al llenguatge de l'usuari
Tema mogut a la secció Solució de problemes
la configuració d'aquí estan en grec, però veig els missatges Anglès
Sí, vostè i vostè els veu correctament - Per què? He contestat a la meva primera resposta O potser estàs parlant d'una altra cosa ...
Veuràs grega només en el cas, quan l'opció està establerta en AdminCP reorientació automàtica o quan es tria de forma manual a partir de banderes a la part superior.
plz em diuen exactament el que ha de fixar potser després d'una captura de pantalla. vull que l'usuari tria idioma d'Opcions de Cerca per redirigir a aquest idioma. i No permeti que les banderes dels usuaris reg Thanx
Gràcies a aquesta opció es pot redirigir als usuaris a l'idioma per defecte del seu navegador i l'establiment d'aquesta independència de "Opcions de Cerca 'Marc, que s'utilitza per a fins de traducció (ja ho he descrit en la meva primera resposta)AdminCP - VBET> -> Altres -> Redirigir al llenguatge de l'usuari