aquests $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ ttl); no existeix a vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php així que no sé el que he d'afegir que, em poden ajudar?
aquests $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ ttl); no existeix a vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php així que no sé el que he d'afegir que, em poden ajudar?
Hola,
aquest és el htaccess del meu fòrum
¿És això correcte?RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
Gràcies
Alfàbrega
en adition ...
tenim l'última vBSEO ara
Τεστ ποστ - ForexForum.GR
El problema que estem enfrontant és que les traduccions no són automaticallytranslations fet no es produeixen de forma automàtica
Gràcies
Alfàbrega
cap notícia sobre això?
hola,
Jo era al fòrum, per exemple, per aquesta url:ForexForum.GR を - ヨーロッパ の 災禍 は USD 強化 し て 続行
i aquest vincle SEO es veu bé. Llavors, on és el problema? Si us plau, descrigui el millor.
si us plau expliqui millor.Code:The problem we are facing is that translations are not done automaticallytranslations are not taking place automatically
Durar editat per kamilkurczak; 25-11-10 A 19:50.